Izraelský start-up StoreDot, který vyvíjí rychlonabíjecí baterie, v úterý oznámil, že navázal spolupráci s britským start-upem Circulor, který využívá technologii blockchain k mapování dodavatelských řetězců pro společnosti usilující o ekologičtější a udržitelnější výrobu.
Společnost StoreDot začala využívat technologii společnosti Circulor ke sledování původu a emisí uhlíku surovin pro výrobu bateriových článků.
Mezi další firmy, které ji využívají, patří Volvo Cars, Polestar, BHP a TotalEnergies.
Společnost StoreDot, mezi jejíž investory patří divize nákladních automobilů tehdejšího koncernu Daimler, nyní Mercedes-Benz, BP, Polestar a Samsung, chce do roku 2024 vyrábět články s dojezdem 100 mil (161 km) na pětiminutové nabití.
Společnost se rovněž připojila k projektu „Battery Pass“, což je konsorcium financované Německem, které pracuje na vývoji společné klasifikace a standardů pro shromažďování a zveřejňování údajů o bateriích. Circulor je rovněž partnerem.
Legislativní tlak na výrobce elektromobilů a baterií, aby sledovali dopad svých dodavatelských řetězců na lidská práva a životní prostředí, roste.
Dobíjecí baterie pro elektromobily, lehké dopravní prostředky a průmyslové baterie prodávané v Evropě musí od roku 2024 zveřejňovat svou uhlíkovou stopu a od roku 2027 dodržovat limit emisí CO2.
Chcete využít této příležitosti?
Od roku 2027 musí také zveřejňovat obsah recyklovaných surovin v bateriích, od roku 2030 pak požadavky na používání minimálního podílu recyklovaného kobaltu, lithia, niklu a olova.
Izraelský start-up StoreDot, který vyvíjí rychlonabíjecí baterie, v úterý oznámil, že navázal spolupráci s britským start-upem Circulor, který využívá technologii blockchain k mapování dodavatelských řetězců pro společnosti usilující o ekologičtější a udržitelnější výrobu.
Společnost StoreDot začala využívat technologii společnosti Circulor ke sledování původu a emisí uhlíku surovin pro výrobu bateriových článků.
Mezi další firmy, které ji využívají, patří Volvo Cars, Polestar, BHP a TotalEnergies.
Společnost StoreDot, mezi jejíž investory patří divize nákladních automobilů tehdejšího koncernu Daimler, nyní Mercedes-Benz, BP, Polestar a Samsung, chce do roku 2024 vyrábět články s dojezdem 100 mil na pětiminutové nabití.
Společnost se rovněž připojila k projektu „Battery Pass“, což je konsorcium financované Německem, které pracuje na vývoji společné klasifikace a standardů pro shromažďování a zveřejňování údajů o bateriích. Circulor je rovněž partnerem.
Legislativní tlak na výrobce elektromobilů a baterií, aby sledovali dopad svých dodavatelských řetězců na lidská práva a životní prostředí, roste.
Dobíjecí baterie pro elektromobily, lehké dopravní prostředky a průmyslové baterie prodávané v Evropě musí od roku 2024 zveřejňovat svou uhlíkovou stopu a od roku 2027 dodržovat limit emisí CO2.Chcete využít této příležitosti?
Od roku 2027 musí také zveřejňovat obsah recyklovaných surovin v bateriích, od roku 2030 pak požadavky na používání minimálního podílu recyklovaného kobaltu, lithia, niklu a olova.
