Vzhledem k tomu, že náklady na máslo klesly za měsíc téměř o 16 % a velkoobchodní cena brojlerových kuřat zlevnila, některé velké restaurační řetězce včetně McDonald’s a Starbucks pravděpodobně investorům oznámí, že jejich restaurace budou letos ziskovější.
Očekává se, že až bude společnost McDonald’s Corp v úterý oznamovat výsledky za čtvrté čtvrtletí, poskytne svůj výhled na rok 2023, který by mohl být růžovější díky klesajícím nákladům na komodity, jakož i zmírnění výluk v Číně a přetrvávající poptávce po Big Macu a hranolkách.
„Vzhledem k díře, ze které se mnozí vyhrabávají, a potenciálně široké škále výsledků, bude letos kladen větší důraz na marže než obvykle,“ napsali v pátek analytici Morgan Stanley.
Podle průzkumu společnosti Wells Fargo se očekává, že v roce 2023 budou restaurace ziskovější – i když ne na úrovni před pandemií – u společností McDonald’s Corp, Taco Bell mateřské společnosti Yum Brands Inc, Burger King vlastníka Restaurant Brands International Inc, Domino’s Pizza Inc, Starbucks Corp a Olive Garden mateřské společnosti Darden Restaurants Inc.
Podle Wells Fargo jsou předpokládané marže nejvyšší u společnosti Chipotle Mexican Grill Inc, a to 25,7 % v roce 2023, což je výrazně více než 20,5 % v roce 2019.
„V roce 2023 se zvýší důvěra, možná se sníží vstupy a zdá se, že se spotřebitelská poptávka udrží,“ uvedla analytička Bank of America Sara Senatoreová.
Podle ní se investoři poněkud zdráhali, že by pozitivní signály mohly přetrvat, ale stále více si myslí, že Federální rezervní systém zmírní dopad zvyšování úrokových sazeb na ekonomiku.
Chcete využít této příležitosti?
Vzhledem k tomu, že náklady na máslo klesly za měsíc téměř o 16 % a velkoobchodní cena brojlerových kuřat zlevnila, některé velké restaurační řetězce včetně McDonald’s a Starbucks pravděpodobně investorům oznámí, že jejich restaurace budou letos ziskovější.
Očekává se, že až bude společnost McDonald’s Corp v úterý oznamovat výsledky za čtvrté čtvrtletí, poskytne svůj výhled na rok 2023, který by mohl být růžovější díky klesajícím nákladům na komodity, jakož i zmírnění výluk v Číně a přetrvávající poptávce po Big Macu a hranolkách.
„Vzhledem k díře, ze které se mnozí vyhrabávají, a potenciálně široké škále výsledků, bude letos kladen větší důraz na marže než obvykle,“ napsali v pátek analytici Morgan Stanley.
Podle průzkumu společnosti Wells Fargo se očekává, že v roce 2023 budou restaurace ziskovější – i když ne na úrovni před pandemií – u společností McDonald’s Corp, Taco Bell mateřské společnosti Yum Brands Inc, Burger King vlastníka Restaurant Brands International Inc, Domino’s Pizza Inc, Starbucks Corp a Olive Garden mateřské společnosti Darden Restaurants Inc.
Podle Wells Fargo jsou předpokládané marže nejvyšší u společnosti Chipotle Mexican Grill Inc, a to 25,7 % v roce 2023, což je výrazně více než 20,5 % v roce 2019.
„V roce 2023 se zvýší důvěra, možná se sníží vstupy a zdá se, že se spotřebitelská poptávka udrží,“ uvedla analytička Bank of America Sara Senatoreová.
Podle ní se investoři poněkud zdráhali, že by pozitivní signály mohly přetrvat, ale stále více si myslí, že Federální rezervní systém zmírní dopad zvyšování úrokových sazeb na ekonomiku.Chcete využít této příležitosti?
