Růst porovnatelných tržeb britské luxusní značky Burberry se ve čtvrtletí do konce prosince prudce zpomalil na 1 %, protože narušení v souvislosti s COVID-19 v pevninské Číně do značné míry kompenzovalo lepší výsledky v Evropě.
Analytici očekávali podle konsensu poskytnutého společností 2% nárůst. V předchozím čtvrtletí společnost vykázala 11% růst.
Společnost, známá svým černým, červeným a velbloudím vzorem, uvedla, že je se svými výsledky celkově spokojena a je i nadále přesvědčena, že může dosáhnout svých střednědobých cílů navzdory náročnějšímu makroekonomickému prostředí.
„Zejména v Evropě se nadále dařilo díky silným obchodům ve svátečním období a kožené zboží zaznamenalo další čtvrtletí dvouciferného růstu v celosvětovém měřítku,“ uvedl ve středu výkonný ředitel Jonathan Akeroyd.
Podle jeho slov vzrostly srovnatelné tržby společnosti Burberry v Evropě, na Středním východě, v Indii a Africe o 19 %, v ostatních regionech však poklesly.
V pevninské Číně, která je největším trhem společnosti Burberry, se tržby snížily o 23 %, ve zbytku Asie o 7 % a v Americe o 1 %.
Nový hlavní návrhář společnosti Burberry Daniel Lee, který dříve působil jako kreativní ředitel v Bottega Veneta, představí svou první kolekci pro tento dům příští měsíc na londýnském týdnu módy.
Chcete využít této příležitosti?
Růst porovnatelných tržeb britské luxusní značky Burberry se ve čtvrtletí do konce prosince prudce zpomalil na 1 %, protože narušení v souvislosti s COVID-19 v pevninské Číně do značné míry kompenzovalo lepší výsledky v Evropě.
Analytici očekávali podle konsensu poskytnutého společností 2% nárůst. V předchozím čtvrtletí společnost vykázala 11% růst.
Společnost, známá svým černým, červeným a velbloudím vzorem, uvedla, že je se svými výsledky celkově spokojena a je i nadále přesvědčena, že může dosáhnout svých střednědobých cílů navzdory náročnějšímu makroekonomickému prostředí.
„Zejména v Evropě se nadále dařilo díky silným obchodům ve svátečním období a kožené zboží zaznamenalo další čtvrtletí dvouciferného růstu v celosvětovém měřítku,“ uvedl ve středu výkonný ředitel Jonathan Akeroyd.
Podle jeho slov vzrostly srovnatelné tržby společnosti Burberry v Evropě, na Středním východě, v Indii a Africe o 19 %, v ostatních regionech však poklesly.
V pevninské Číně, která je největším trhem společnosti Burberry, se tržby snížily o 23 %, ve zbytku Asie o 7 % a v Americe o 1 %.
Nový hlavní návrhář společnosti Burberry Daniel Lee, který dříve působil jako kreativní ředitel v Bottega Veneta, představí svou první kolekci pro tento dům příští měsíc na londýnském týdnu módy.Chcete využít této příležitosti?
