Společnost AT&T Inc (NYSE:T) ve středu předpověděla roční zisk pod očekáváním Wall Street a připojila se tak ke svému rivalovi Verizon (NYSE:VZ), který se připravuje na zpomalení růstu počtu zákazníků bezdrátových služeb v souvislosti s rostoucí konkurencí.
Známky hospodářské recese nutí americké společnosti zefektivnit své provozy a vydávat opatrné prognózy, protože očekávají pokles poptávky ze strany zákazníků, kteří omezují výdaje.
Společnost AT&T uvedla, že podle údajů společnosti Refinitiv očekává pro rok 2023 zisk v rozmezí 2,35 až 2,45 USD na akcii, zatímco analytici odhadovali zisk 2,56 USD na akcii.
Obnovené zaměření na telekomunikace poté, co se v loňském roce zbavila mediálních aktiv, však pomohlo zvýšit počet předplatitelů.
V posledním čtvrtletí přibylo americkému operátorovi 656 000 předplatitelů, což je více než odhad společnosti Factset, která předpokládala přírůstek 644 800 předplatitelů. Analytici a investoři pozorně sledují počty postpaid telefonů, protože zákazníci, kteří se rozhodnou pro tyto tarify, platí pravidelné měsíční účty, což je pro operátory cenné.
Společnost AT&T také zvýšila konkurenci s operátory Verizon a T-Mobile v boji o předplatitele prostřednictvím agresivních propagačních akcí na tarify a výměnných nabídek telefonů.

Společnost AT&T Inc ve středu předpověděla roční zisk pod očekáváním Wall Street a připojila se tak ke svému rivalovi Verizon , který se připravuje na zpomalení růstu počtu zákazníků bezdrátových služeb v souvislosti s rostoucí konkurencí.
Známky hospodářské recese nutí americké společnosti zefektivnit své provozy a vydávat opatrné prognózy, protože očekávají pokles poptávky ze strany zákazníků, kteří omezují výdaje.
Společnost AT&T uvedla, že podle údajů společnosti Refinitiv očekává pro rok 2023 zisk v rozmezí 2,35 až 2,45 USD na akcii, zatímco analytici odhadovali zisk 2,56 USD na akcii.
Obnovené zaměření na telekomunikace poté, co se v loňském roce zbavila mediálních aktiv, však pomohlo zvýšit počet předplatitelů.
V posledním čtvrtletí přibylo americkému operátorovi 656 000 předplatitelů, což je více než odhad společnosti Factset, která předpokládala přírůstek 644 800 předplatitelů. Analytici a investoři pozorně sledují počty postpaid telefonů, protože zákazníci, kteří se rozhodnou pro tyto tarify, platí pravidelné měsíční účty, což je pro operátory cenné.
Společnost AT&T také zvýšila konkurenci s operátory Verizon a T-Mobile v boji o předplatitele prostřednictvím agresivních propagačních akcí na tarify a výměnných nabídek telefonů.
