Britský internetový prodejce módy Boohoo oznámil, že jeho tržby v klíčovém vánočním období klesly o 11 %, což bylo způsobeno narušením dodávek a náročnými srovnávacími podmínkami, ačkoli se v podstatě držel ročního výhledu.
Společnost Boohoo, která prodává oblečení, obuv a doplňky pro mladé lidi ve věku 16 až 40 let, uvedla, že její upravený základní zisk za finanční rok, který končí 28. února, bude v souladu s očekáváním trhu.
Její prognóza 12% poklesu ročních tržeb mírně zaostala za zhoršenou prognózou 10% poklesu, kterou uvedla v září.
Pokles tržeb během vánočního období, tedy čtyř měsíců do konce prosince, byl částečně způsoben delšími dodacími lhůtami, uvedla společnost Boohoo, a její britský trh, kde tržby rovněž poklesly o 11 %, byl v porovnání s náročným srovnávacím obdobím, neboť v loňském roce díky COVID-19 zákazníci upřednostňovali online objednávky.
Slabší obchodování, které kopírovalo pokles tržeb u obdobné společnosti ASOS, jež je pouze online, je v kontrastu s lepšími výsledky tradičnějších maloobchodních prodejců, jako jsou Next, Marks & Spencer a JD Sports, kteří zaznamenali růst tržeb navzdory tomu, že se Británie nachází uprostřed krize životních nákladů.
Tito maloobchodníci uvedli, že tržby v obchodech těžily z problémů s doručováním v Británii, kde se lidé kvůli stávkám poštovních úřadů obávali, zda objednávky přijdou včas.
Při pohledu do budoucna společnost Boohoo uvedla, že ačkoli je výhled poptávky nejistý, očekává, že inflace nákladů se ve druhé polovině roku 2023 zmírní, a její zaměření na snižování úrovně zásob a kontrolu nákladů jí zajistí dobrou pozici pro budoucí růst.
Chcete využít této příležitosti?
Britský internetový prodejce módy Boohoo oznámil, že jeho tržby v klíčovém vánočním období klesly o 11 %, což bylo způsobeno narušením dodávek a náročnými srovnávacími podmínkami, ačkoli se v podstatě držel ročního výhledu.
Společnost Boohoo, která prodává oblečení, obuv a doplňky pro mladé lidi ve věku 16 až 40 let, uvedla, že její upravený základní zisk za finanční rok, který končí 28. února, bude v souladu s očekáváním trhu.
Její prognóza 12% poklesu ročních tržeb mírně zaostala za zhoršenou prognózou 10% poklesu, kterou uvedla v září.
Pokles tržeb během vánočního období, tedy čtyř měsíců do konce prosince, byl částečně způsoben delšími dodacími lhůtami, uvedla společnost Boohoo, a její britský trh, kde tržby rovněž poklesly o 11 %, byl v porovnání s náročným srovnávacím obdobím, neboť v loňském roce díky COVID-19 zákazníci upřednostňovali online objednávky.
Slabší obchodování, které kopírovalo pokles tržeb u obdobné společnosti ASOS, jež je pouze online, je v kontrastu s lepšími výsledky tradičnějších maloobchodních prodejců, jako jsou Next, Marks & Spencer a JD Sports, kteří zaznamenali růst tržeb navzdory tomu, že se Británie nachází uprostřed krize životních nákladů.
Tito maloobchodníci uvedli, že tržby v obchodech těžily z problémů s doručováním v Británii, kde se lidé kvůli stávkám poštovních úřadů obávali, zda objednávky přijdou včas.
Při pohledu do budoucna společnost Boohoo uvedla, že ačkoli je výhled poptávky nejistý, očekává, že inflace nákladů se ve druhé polovině roku 2023 zmírní, a její zaměření na snižování úrovně zásob a kontrolu nákladů jí zajistí dobrou pozici pro budoucí růst.Chcete využít této příležitosti?
