Francouzský výrobce lihovin Remy Cointreau vykázal v pátek menší než očekávaný pokles tržeb za třetí čtvrtletí, protože vysoké dodávky do Číny před lunárním novým rokem částečně kompenzovaly nižší spotřebu koňaku ve Spojených státech.
Výrobce koňaku Remy Martin a likéru Cointreau potvrdil svůj celoroční výhled silného organického růstu prodeje, i když s další normalizací trendů spotřeby ve čtvrtém čtvrtletí po dvou „vynikajících letech“.
To je ozvěnou komentářů největšího světového výrobce lihovin Diageo, který ve čtvrtek signalizoval, že silná poptávka po jeho nápojích, kdy si lidé během výluk COVID-19 připravovali doma drahé koktejly, může v některých částech světa, zejména v Severní Americe, zpomalovat.
Společnost Remy Cointreau vykázala za tři měsíce do prosince tržby ve výši 437,6 milionu eur (475,6 milionu USD), což představuje organický pokles o 6 % oproti předchozímu roku, ale mírně překonává odhad analytiků ve výši 433,3 milionu eur.
Tržby divize koňaku Remy Martin se ve čtvrtletí snížily o 11 %, což bylo způsobeno zpomalením růstu v USA, i když čínský trh skupiny se nadále zotavoval.
„Navzdory poruchám vyvolaným bezprecedentní úrovní Covidu skupina úspěšně dosáhla robustního růstu tržeb před čínským novým rokem a v očekávání plného oživení obchodu,“ uvedla.
Čína, která se na tržbách skupiny podílí 25 %, dříve v lednu zrušila svou restriktivní politiku nulového Covidu, která zahrnovala časté testování, omezení pohybu a hromadné výluky, jež druhou největší ekonomiku světa silně poškodily.
Francouzský výrobce lihovin Remy Cointreau vykázal v pátek menší než očekávaný pokles tržeb za třetí čtvrtletí, protože vysoké dodávky do Číny před lunárním novým rokem částečně kompenzovaly nižší spotřebu koňaku ve Spojených státech.
Výrobce koňaku Remy Martin a likéru Cointreau potvrdil svůj celoroční výhled silného organického růstu prodeje, i když s další normalizací trendů spotřeby ve čtvrtém čtvrtletí po dvou „vynikajících letech“.
To je ozvěnou komentářů největšího světového výrobce lihovin Diageo, který ve čtvrtek signalizoval, že silná poptávka po jeho nápojích, kdy si lidé během výluk COVID-19 připravovali doma drahé koktejly, může v některých částech světa, zejména v Severní Americe, zpomalovat.
Společnost Remy Cointreau vykázala za tři měsíce do prosince tržby ve výši 437,6 milionu eur , což představuje organický pokles o 6 % oproti předchozímu roku, ale mírně překonává odhad analytiků ve výši 433,3 milionu eur.
Tržby divize koňaku Remy Martin se ve čtvrtletí snížily o 11 %, což bylo způsobeno zpomalením růstu v USA, i když čínský trh skupiny se nadále zotavoval.
„Navzdory poruchám vyvolaným bezprecedentní úrovní Covidu skupina úspěšně dosáhla robustního růstu tržeb před čínským novým rokem a v očekávání plného oživení obchodu,“ uvedla.
Čína, která se na tržbách skupiny podílí 25 %, dříve v lednu zrušila svou restriktivní politiku nulového Covidu, která zahrnovala časté testování, omezení pohybu a hromadné výluky, jež druhou největší ekonomiku světa silně poškodily.