Společnost Twitter Inc. zmírní tříletý zákaz politické reklamy, což je další změna politiky po jejím převzetí miliardářem Elonem Muskem.
Společnost v úterý uvedla, že v nadcházejících týdnech rozšíří povolenou politickou reklamu, aby „usnadnila veřejnou konverzaci o důležitých tématech“ a sladila svou reklamní politiku s politikou televize a dalších médií, přičemž další podrobnosti budou oznámeny.
I když nebylo bezprostředně jasné, jak rozsáhlé změny budou, představují odklon od globálního zákazu reklamy kandidátů, volených úředníků a politických stran, který v roce 2019 poprvé oznámil spoluzakladatel Twitteru – a v té době jeho výkonný ředitel – Jack Dorsey.
Dorsey zákaz, který vyvolal hněv tehdejší volební kampaně prezidenta Donalda Trumpa, zdůvodnil tím, že „dosah politických sdělení by měl být zasloužený, nikoliv koupený“.
Od Muskova převzetí Twitteru v hodnotě 44 miliard dolarů však tvrdí, že předchozí vedení této sociální mediální platformy cenzurovalo a zavedlo rozsáhlé změny bez většího varování. Mezi dalšími změnami společnost ukončila politiku zabraňující sdílení dezinformací Covid, obnovila účty Trumpa a dalších pravicových osobností a zakázala uživatelům sledovat Muskovo soukromé letadlo.
Twitter v současné době povoluje některé tzv. issue ads neboli reklamy založené na příčinách některých ekonomických, environmentálních a sociálních témat, i když s omezeními. Společnost uvedla, že svou politiku pro takové reklamy založené na příčinách zmírní i v USA.
Politická reklama byla před zákazem pro Twitter jen malým zdrojem příjmů – během amerických střednědobých voleb v roce 2018 činily její tržby méně než 3 miliony dolarů. Přesto může zmírnění pomoci společnosti, která se nyní snaží zastavit ztráty příjmů z reklamy, protože značky se z webu stahují kvůli obavám z jeho politiky moderování.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost Twitter Inc. zmírní tříletý zákaz politické reklamy, což je další změna politiky po jejím převzetí miliardářem Elonem Muskem.
Společnost v úterý uvedla, že v nadcházejících týdnech rozšíří povolenou politickou reklamu, aby „usnadnila veřejnou konverzaci o důležitých tématech“ a sladila svou reklamní politiku s politikou televize a dalších médií, přičemž další podrobnosti budou oznámeny.
I když nebylo bezprostředně jasné, jak rozsáhlé změny budou, představují odklon od globálního zákazu reklamy kandidátů, volených úředníků a politických stran, který v roce 2019 poprvé oznámil spoluzakladatel Twitteru – a v té době jeho výkonný ředitel – Jack Dorsey.
Dorsey zákaz, který vyvolal hněv tehdejší volební kampaně prezidenta Donalda Trumpa, zdůvodnil tím, že „dosah politických sdělení by měl být zasloužený, nikoliv koupený“.
Od Muskova převzetí Twitteru v hodnotě 44 miliard dolarů však tvrdí, že předchozí vedení této sociální mediální platformy cenzurovalo a zavedlo rozsáhlé změny bez většího varování. Mezi dalšími změnami společnost ukončila politiku zabraňující sdílení dezinformací Covid, obnovila účty Trumpa a dalších pravicových osobností a zakázala uživatelům sledovat Muskovo soukromé letadlo.
Twitter v současné době povoluje některé tzv. issue ads neboli reklamy založené na příčinách některých ekonomických, environmentálních a sociálních témat, i když s omezeními. Společnost uvedla, že svou politiku pro takové reklamy založené na příčinách zmírní i v USA.
Politická reklama byla před zákazem pro Twitter jen malým zdrojem příjmů – během amerických střednědobých voleb v roce 2018 činily její tržby méně než 3 miliony dolarů. Přesto může zmírnění pomoci společnosti, která se nyní snaží zastavit ztráty příjmů z reklamy, protože značky se z webu stahují kvůli obavám z jeho politiky moderování.Chcete využít této příležitosti?
