Od loňského převzetí Twitteru Elonem Muskem více než 500 inzerentů pozastavilo své výdaje na tomto mikroblogovacím serveru, uvedl ve středu server The Information s odvoláním na osobu obeznámenou s reklamním byznysem.
Zpráva dodala, že denní příjmy společnosti provozující sociální média byly 17. ledna o 40 % nižší než ve stejný den před rokem.
O poklesu příjmů společnosti jako první informoval v úterý technologický zpravodaj Platformer.
Twitter na žádost agentury Reuters o komentář k oběma zprávám médií bezprostředně nereagoval.
Od doby, kdy Musk loni v říjnu převzal Twitter, od něj utekli firemní inzerenti v reakci na to, že miliardář propustil tisíce zaměstnanců a uspíšil placenou funkci ověřování, která vedla k tomu, že se podvodníci vydávali za firmy na Twitteru.
Platforma sociálních médií nedávno zrušila svůj zákaz politických reklam z roku 2019 a uvedla, že zmírní reklamní politiku pro „reklamy založené na příčinách“ ve Spojených státech a sladí svou reklamní politiku s televizí a dalšími médii.

Od loňského převzetí Twitteru Elonem Muskem více než 500 inzerentů pozastavilo své výdaje na tomto mikroblogovacím serveru, uvedl ve středu server The Information s odvoláním na osobu obeznámenou s reklamním byznysem.
Zpráva dodala, že denní příjmy společnosti provozující sociální média byly 17. ledna o 40 % nižší než ve stejný den před rokem.
O poklesu příjmů společnosti jako první informoval v úterý technologický zpravodaj Platformer.
Twitter na žádost agentury Reuters o komentář k oběma zprávám médií bezprostředně nereagoval.
Od doby, kdy Musk loni v říjnu převzal Twitter, od něj utekli firemní inzerenti v reakci na to, že miliardář propustil tisíce zaměstnanců a uspíšil placenou funkci ověřování, která vedla k tomu, že se podvodníci vydávali za firmy na Twitteru.
Platforma sociálních médií nedávno zrušila svůj zákaz politických reklam z roku 2019 a uvedla, že zmírní reklamní politiku pro „reklamy založené na příčinách“ ve Spojených státech a sladí svou reklamní politiku s televizí a dalšími médii.
