Nyní je možné usednout do velkého SUV z Evropy nebo Japonska, aniž byste měli pocit, že slevujete z jejich amerických protějšků. Ford Excursion a jemu podobní už nejsou výjimkou a Lexus má také své položky.
Nedávno bylo testováno BMW X7 xDrive40i z roku 2023 v šedé metalíze Brooklyn. S přidaným M Sportem a balíčky parkovacího asistenta (900 USD), komfortní klimatizace (1 600 USD) a prémiového audia s ovládáním gesty (1 850 USD) byla celková cena 93 745 USD.
Řidič získá třířadé SUV, které má jistou snahu o výkon. Se zapnutým režimem „Sport“ se rozhodně projeví některé z klasických vlastností BMW Ultimate Driving Machine å a po krátkém zaváhání se rozjede. Vzhledem k tomu, že váží 5 417 kg, je to docela působivé. A nezapomeňte, že testovaný model je šestiválcový, nikoliv volitelný osmiválec s 523 koňmi, který je v luxusnějším modelu M60i.
Zdroj: Automotobarrons
Přeplňovaný třílitrový řadový šestiválec spojený s osmistupňovou automatickou převodovkou dosahuje výkonu 375 koní a točivého momentu až 398 N.m. K dispozici jsou pádla řazení, i když jejich použití mi nepřipadalo nijak zvlášť sportovní. M60i dokáže zrychlit na stovku za 3,8 sekundy, ale testovaná X7 xDrive40i potřebovala 5,8 sekundy. To je stále dostatečně rychlé a pravděpodobně poskytne všechny potřebné zážitky pro třířadé rodinné použití. Vůz jezdí na dvounápravovém samonivelačním vzduchovém odpružení, které zajišťuje hladký průběh jízdy.
Model X7 byl pro rok 2023 mírně modernizován, přičemž hlavními změnami byla mírně upravená příď a nové uspořádání přístrojové desky s velkým 14,9palcovým středovým displejem. Kromě toho je nyní možné objednat světlomety s krystaly Swarovski (poprvé se objevily u řady 7). Řidič dostane 12,3palcový přístrojový panel, který se při zapnutí sportovního režimu means-business změní na červený.
Ovládací prvky vyhřívaného volantu a sedadel jsou ukryty v displejích klimatizace na středové obrazovce. Pozice na předních sedadlech je podle očekávání velitelská a nastupování není špatné – elektrické stupačky nejsou potřeba. Prostorový zvukový systém Harman Kardon byl vynikající, ale objevila se závada při přístupu k Apple CarPlay. Bezdrátové nabíjení telefonu bylo na palubě.
Druhá řada sedadel má vynikající prostor pro hlavu – vozidlo je metr vysoké. Prostor pro nohy ve druhé řadě o velikosti 37,6 palce by však mohl být lepší. Přístup do třetí řady je přes elektricky sklopná a odsunutá sedadla druhé řady. Po nastoupení je prostor pro nohy ještě větší problém (pouhých 33,3 palce) a vystupování je poněkud nepohodlné.
Zdroj: Automotobarrons
Rodinám, které nechtějí mít pocit, že opustily všechny stopy coolness, může X7 dávat smysl. Rozhodně funguje lépe než řada jeho konkurentů, i když ostatní mají pohodlnější sedadla pro sedm osob.
S podobnou zkušeností jsme se setkali i u Lexusu LX 600 Ultra Luxury 2022, velkého SUV s cenovkou 128 265 USD. Jedná se o vrcholnou řadu SUV značky Lexus, přičemž paket Ultra Lux přidává vše od masážních kapitánských křesel ve druhé řadě a prostorového audiosystému Mark Levinson až po bezdrátové nabíjení – pro zadní sedadla. Výbava na přání je zanedbatelná – tento model se dodává v plné výbavě.
Opět mluvíme o výkonu šestiválce. V6 s objemem 3,5 litru a dvojitým přeplňováním, spojený s desetistupňovou automatickou převodovkou, dosahuje výkonu 409 koní a točivého momentu 479 N.m. Ve skutečnosti je výkonnější než osmiválec, který nahrazuje. Stejně jako BMW, i Lexus zrychluje svižně a na stovku zrychlí za 6,1 sekundy, když váží 5 665 až 5 945 kilogramů.
Cestující na předních sedadlech sedí na prošívané černé kůži s diamantovým stehem. Tmavé dřevo je do interiéru barevně zakomponováno tak, že je téměř neviditelné. LX nabízí skutečné ovládání vyhřívání sedadel a volantu. Uprostřed je 12,3palcová obrazovka, která je umístěna nad druhým sedmipalcovým displejem. Vše se ovládá poměrně snadno.
Zdroj: Automotobarrons
Velký rozdíl mezi BMW a Lexusem je na zadním sedadle. Tento model LX 600 je velký jako třířadé SUV, ale prostor pro dvě zadní sedadla zabírají sedadla první třídy s možností masáže. Pravé zadní křeslo se sklápí do otomanu. Kompletní sada ovládacích prvků je umístěna v konzole mezi sedadly a na opěradlech předních sedadel jsou umístěny velké obrazovky pro zábavu. K dispozici je chladicí box na víno.
Tato verze modelu LX 600 by zjevně potřebovala šoféra. To by mohlo naznačovat, že největší zájem o tuto konfiguraci bude v Číně. Tamní cena činí 756 000 jüanů, pokud je to pro vás užitečné.
BMW ani Lexus nejsou hvězdami v oblasti spotřeby paliva. Lexus dosahuje celkové spotřeby 19 mil na galon a BMW 22 mil na galon.
Nyní je možné usednout do velkého SUV z Evropy nebo Japonska, aniž byste měli pocit, že slevujete z jejich amerických protějšků. Ford Excursion a jemu podobní už nejsou výjimkou a Lexus má také své položky.Nedávno bylo testováno BMW X7 xDrive40i z roku 2023 v šedé metalíze Brooklyn. S přidaným M Sportem a balíčky parkovacího asistenta , komfortní klimatizace a prémiového audia s ovládáním gesty byla celková cena 93 745 USD.Řidič získá třířadé SUV, které má jistou snahu o výkon. Se zapnutým režimem „Sport“ se rozhodně projeví některé z klasických vlastností BMW Ultimate Driving Machine å a po krátkém zaváhání se rozjede. Vzhledem k tomu, že váží 5 417 kg, je to docela působivé. A nezapomeňte, že testovaný model je šestiválcový, nikoliv volitelný osmiválec s 523 koňmi, který je v luxusnějším modelu M60i.Přeplňovaný třílitrový řadový šestiválec spojený s osmistupňovou automatickou převodovkou dosahuje výkonu 375 koní a točivého momentu až 398 N.m. K dispozici jsou pádla řazení, i když jejich použití mi nepřipadalo nijak zvlášť sportovní. M60i dokáže zrychlit na stovku za 3,8 sekundy, ale testovaná X7 xDrive40i potřebovala 5,8 sekundy. To je stále dostatečně rychlé a pravděpodobně poskytne všechny potřebné zážitky pro třířadé rodinné použití. Vůz jezdí na dvounápravovém samonivelačním vzduchovém odpružení, které zajišťuje hladký průběh jízdy.Model X7 byl pro rok 2023 mírně modernizován, přičemž hlavními změnami byla mírně upravená příď a nové uspořádání přístrojové desky s velkým 14,9palcovým středovým displejem. Kromě toho je nyní možné objednat světlomety s krystaly Swarovski . Řidič dostane 12,3palcový přístrojový panel, který se při zapnutí sportovního režimu means-business změní na červený.Ovládací prvky vyhřívaného volantu a sedadel jsou ukryty v displejích klimatizace na středové obrazovce. Pozice na předních sedadlech je podle očekávání velitelská a nastupování není špatné – elektrické stupačky nejsou potřeba. Prostorový zvukový systém Harman Kardon byl vynikající, ale objevila se závada při přístupu k Apple CarPlay. Bezdrátové nabíjení telefonu bylo na palubě.Druhá řada sedadel má vynikající prostor pro hlavu – vozidlo je metr vysoké. Prostor pro nohy ve druhé řadě o velikosti 37,6 palce by však mohl být lepší. Přístup do třetí řady je přes elektricky sklopná a odsunutá sedadla druhé řady. Po nastoupení je prostor pro nohy ještě větší problém a vystupování je poněkud nepohodlné.Rodinám, které nechtějí mít pocit, že opustily všechny stopy coolness, může X7 dávat smysl. Rozhodně funguje lépe než řada jeho konkurentů, i když ostatní mají pohodlnější sedadla pro sedm osob.S podobnou zkušeností jsme se setkali i u Lexusu LX 600 Ultra Luxury 2022, velkého SUV s cenovkou 128 265 USD. Jedná se o vrcholnou řadu SUV značky Lexus, přičemž paket Ultra Lux přidává vše od masážních kapitánských křesel ve druhé řadě a prostorového audiosystému Mark Levinson až po bezdrátové nabíjení – pro zadní sedadla. Výbava na přání je zanedbatelná – tento model se dodává v plné výbavě.Opět mluvíme o výkonu šestiválce. V6 s objemem 3,5 litru a dvojitým přeplňováním, spojený s desetistupňovou automatickou převodovkou, dosahuje výkonu 409 koní a točivého momentu 479 N.m. Ve skutečnosti je výkonnější než osmiválec, který nahrazuje. Stejně jako BMW, i Lexus zrychluje svižně a na stovku zrychlí za 6,1 sekundy, když váží 5 665 až 5 945 kilogramů.Cestující na předních sedadlech sedí na prošívané černé kůži s diamantovým stehem. Tmavé dřevo je do interiéru barevně zakomponováno tak, že je téměř neviditelné. LX nabízí skutečné ovládání vyhřívání sedadel a volantu. Uprostřed je 12,3palcová obrazovka, která je umístěna nad druhým sedmipalcovým displejem. Vše se ovládá poměrně snadno.Velký rozdíl mezi BMW a Lexusem je na zadním sedadle. Tento model LX 600 je velký jako třířadé SUV, ale prostor pro dvě zadní sedadla zabírají sedadla první třídy s možností masáže. Pravé zadní křeslo se sklápí do otomanu. Kompletní sada ovládacích prvků je umístěna v konzole mezi sedadly a na opěradlech předních sedadel jsou umístěny velké obrazovky pro zábavu. K dispozici je chladicí box na víno.Tato verze modelu LX 600 by zjevně potřebovala šoféra. To by mohlo naznačovat, že největší zájem o tuto konfiguraci bude v Číně. Tamní cena činí 756 000 jüanů, pokud je to pro vás užitečné.BMW ani Lexus nejsou hvězdami v oblasti spotřeby paliva. Lexus dosahuje celkové spotřeby 19 mil na galon a BMW 22 mil na galon.
Společnost AppLovin, významný hráč v oblasti reklamních technologií, znovu přitáhla pozornost investorů i analytiků poté, co ve středu oznámila výsledky...