Japonská společnost Honda Motor Co. uvedla, že ve snaze rozšířit své podnikání v oblasti vodíkových palivových článků zahájí v letošním roce výrobu nového systému vodíkových palivových článků vyvinutého společně s General Motors Co. a postupně zvýší jeho prodej v tomto desetiletí.
Společnost Honda se v polovině tohoto desetiletí zaměří na roční prodej přibližně 2 000 kusů nového systému, uvedla ve čtvrtek a v roce 2030 chce tento počet zvýšit na 60 000 kusů ročně.
Japonská automobilka se snaží rozšířit využití svého nového systému nejen pro vlastní elektromobily s palivovými články (FCEV), ale také pro užitková vozidla, jako jsou těžké nákladní automobily, jako stacionární elektrárny a ve stavebních strojích.
Honda zahájí výrobu systému vodíkových palivových článků prostřednictvím svého společného podniku s GM v letošním roce, řekl novinářům během firemní akce v Tokiu vrchní výkonný ředitel společnosti Honda Šindži Aoyama.
Cílem společnosti je u systému „nové generace“ více než zdvojnásobit životnost ve srovnání se starším systémem palivových článků a snížit náklady o dvě třetiny.
„Zatímco užitková vozidla se používají po celém světě, pravděpodobně se dočkají elektrifikace stejně jako osobní automobily,“ uvedl Tetsuya Hasebe, generální ředitel divize rozvoje vodíkového podnikání společnosti Honda.
To by pravděpodobně vedlo k rozchodu nákladních vozidel využívajících baterie a těch, které jezdí na palivové články, dodal.
Chcete využít této příležitosti?
Japonská společnost Honda Motor Co. uvedla, že ve snaze rozšířit své podnikání v oblasti vodíkových palivových článků zahájí v letošním roce výrobu nového systému vodíkových palivových článků vyvinutého společně s General Motors Co. a postupně zvýší jeho prodej v tomto desetiletí.
Společnost Honda se v polovině tohoto desetiletí zaměří na roční prodej přibližně 2 000 kusů nového systému, uvedla ve čtvrtek a v roce 2030 chce tento počet zvýšit na 60 000 kusů ročně.
Japonská automobilka se snaží rozšířit využití svého nového systému nejen pro vlastní elektromobily s palivovými články , ale také pro užitková vozidla, jako jsou těžké nákladní automobily, jako stacionární elektrárny a ve stavebních strojích.
Honda zahájí výrobu systému vodíkových palivových článků prostřednictvím svého společného podniku s GM v letošním roce, řekl novinářům během firemní akce v Tokiu vrchní výkonný ředitel společnosti Honda Šindži Aoyama.
Cílem společnosti je u systému „nové generace“ více než zdvojnásobit životnost ve srovnání se starším systémem palivových článků a snížit náklady o dvě třetiny.
„Zatímco užitková vozidla se používají po celém světě, pravděpodobně se dočkají elektrifikace stejně jako osobní automobily,“ uvedl Tetsuya Hasebe, generální ředitel divize rozvoje vodíkového podnikání společnosti Honda.
To by pravděpodobně vedlo k rozchodu nákladních vozidel využívajících baterie a těch, které jezdí na palivové články, dodal.Chcete využít této příležitosti?