Společnost Meta Platforms oznámila, že testuje měsíční předplatné služby Meta Verified, která uživatelům umožní ověřit jejich účty pomocí státního průkazu totožnosti a získat modrý odznak, protože se snaží pomoci tvůrcům obsahu růst a budovat komunity.
Balíček předplatného pro Instagram a Facebook (NASDAQ:META), který bude spuštěn koncem tohoto týdne, zahrnuje také dodatečnou ochranu proti vydávání se za někoho jiného a bude stát od 11,99 USD měsíčně na webu nebo 14,99 USD měsíčně v systémech iOS a Android společnosti Apple (NASDAQ:AAPL).
Služba Meta Verified bude tento týden spuštěna v Austrálii a na Novém Zélandu, v dalších zemích bude postupně.
Společnost Meta vstoupila na trh předplacených služeb po Twitteru, který minulý měsíc oznámil, že služba Twitter Blue bude stát 11 dolarů měsíčně.
Generální ředitel gigantu sociálních médií Mark Zuckerberg již dříve uvedl, že plánuje spustit několik nových produktů, které „umožní tvůrcům být mnohem produktivnější a kreativnější“, a zároveň varoval před náklady spojenými s podporou technologie pro velkou uživatelskou základnu.
Další aplikace sociálních médií, jako je Snapchat společnosti Snap Inc (NYSE:SNAP) a aplikace pro zasílání zpráv Telegram, spustily v loňském roce placené předplatné jako nový zdroj příjmů.

Společnost Meta Platforms oznámila, že testuje měsíční předplatné služby Meta Verified, která uživatelům umožní ověřit jejich účty pomocí státního průkazu totožnosti a získat modrý odznak, protože se snaží pomoci tvůrcům obsahu růst a budovat komunity.
Balíček předplatného pro Instagram a Facebook , který bude spuštěn koncem tohoto týdne, zahrnuje také dodatečnou ochranu proti vydávání se za někoho jiného a bude stát od 11,99 USD měsíčně na webu nebo 14,99 USD měsíčně v systémech iOS a Android společnosti Apple .
Služba Meta Verified bude tento týden spuštěna v Austrálii a na Novém Zélandu, v dalších zemích bude postupně.
Společnost Meta vstoupila na trh předplacených služeb po Twitteru, který minulý měsíc oznámil, že služba Twitter Blue bude stát 11 dolarů měsíčně.
Generální ředitel gigantu sociálních médií Mark Zuckerberg již dříve uvedl, že plánuje spustit několik nových produktů, které „umožní tvůrcům být mnohem produktivnější a kreativnější“, a zároveň varoval před náklady spojenými s podporou technologie pro velkou uživatelskou základnu.
Další aplikace sociálních médií, jako je Snapchat společnosti Snap Inc a aplikace pro zasílání zpráv Telegram, spustily v loňském roce placené předplatné jako nový zdroj příjmů.
