Ruský řetězec supermarketů Magnit v úterý otevřel své první obchody s „tvrdými slevami“ pod novou značkou, protože klesající životní úroveň a rostoucí inflace nutí ruské spotřebitele vyhledávat levnější zboží.
Magnit uvedl, že nová značka „V1„, což v angličtině znamená „First Choice“, se zaměří na základní produkty, včetně ovoce, zeleniny a pečiva, a bude mít užší sortiment než stávající prodejny řetězce.
Ruští zákazníci se v roce, kdy Kreml před rokem nařídil vstup desítek tisíc vojáků na Ukrajinu, potýkali s prudkým růstem cen a poklesem příjmů, což zasáhlo kupní sílu a zvýšilo poptávku po levném zboží.
Diskonty zaznamenaly dobré výsledky a přilákaly tradiční maloobchodníky na zrychlující se trh.
Společnost Fix Price v pondělí oznámila 20,5% skok v tržbách a 27% nárůst provozního zisku v loňském roce, protože Rusové omezili své výdaje.
„Diskonty zůstávají jedním z nejrychleji rostoucích segmentů trhu a udržují si vysoký potenciál pro budoucí rozvoj,“ uvedla Anžela Rjabová, ředitelka tvrdého diskontního formátu společnosti Magnit.
Magnit uvedl, že „v nejbližší době“ plánuje otevřít 15 pilotních prodejen V1 v Moskevské oblasti. V těchto prodejnách bude prodáváno zboží vyhrazené pro vlastní značku, zboží bude vystaveno v paletách nebo krabicích a budou více závislé na technologiích, jako jsou samoobslužné pokladny, aby se snížily náklady.
Chcete využít této příležitosti?Magnit již provozuje další řadu diskontních prodejen pod značkou „My Price“.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky