Společnost Microsoft vstupuje do oblasti CRM s produktem Viva Sales
Technologický gigant Microsoft Corporation (NASDAQ: MSFT) nedávno oznámil, že uvedl na trh novou aplikaci Viva Sales, která rozšiřuje možnosti jakéhokoli systému řízení vztahů se zákazníky (CRM).
S využitím Viva Sales budou moci prodejci nebo prodejní týmy v organizaci získávat cenné poznatky z celého systému Microsoft 365 a Teams, nebudou muset ručně zadávat data a budou dostávat doporučení a upomínky na základě umělé inteligence. To následně zajistí úsporu času a efektivní správu zákazníků.
Viva Sales je rozšířením programu Microsoft Viva, který byl spuštěn v loňském roce. Microsoft Viva je integrovaná platforma pro zkušenosti zaměstnanců.
Zdroj: Pixabay
Názor vedení
Judson Althoff, obchodní ředitel společnosti Microsoft, řekl: „Budoucnost prodeje není nový systém. Je to přinášení informací, které prodejci potřebují ve správný čas a ve správném kontextu, do nástrojů, které znají, aby se jejich práce zefektivnila. Naším cílem bylo umožnit prodejcům trávit více času se svými zákazníky – a to se nám podařilo díky novému pojetí prodejní zkušenosti s Viva Sales.“
Analytik UBS Karl Keirstead včera potvrdil nákupní doporučení pro akcie. Snížil však cílovou cenu z 360 USD na 330 USD, což znamená potenciál růstu o 34,8 % oproti současným úrovním.
Konsenzus analytiků je silný nákup na základě 24 nákupů a jednoho držení. Průměrná cílová cena společnosti MSFT ve výši 353,67 USD znamená potenciál růstu o 44,5 % oproti současné úrovni. Akcie za poslední rok poklesly o 6,1 %.
Zdroj: Getty Images
Pozitivní nálada investorů
Nástroj TipRanks Stock Investors ukazuje, že přední investoři mají v současné době velmi pozitivní postoj k MSFT. Kromě toho 11,5 % nejlepších portfolií sledovaných nástrojem TipRanks zvýšilo za posledních 30 dní svou expozici vůči akciím MSFT.
Závěr
Vzhledem k tomu, že hybridní pracovní síla je realitou dnešní doby, robustní systém CRM se stal ještě nezbytnějším pro zajištění efektivní správy zákazníků. Za tímto účelem se od systému Viva Sales společnosti Microsoft očekává, že prodejnímu týmu v organizaci poskytne účinnou aplikaci pro efektivnější správu potřeb zákazníků.
S využitím Viva Sales budou moci prodejci nebo prodejní týmy v organizaci získávat cenné poznatky z celého systému Microsoft 365 a Teams, nebudou muset ručně zadávat data a budou dostávat doporučení a upomínky na základě umělé inteligence. To následně zajistí úsporu času a efektivní správu zákazníků.Viva Sales je rozšířením programu Microsoft Viva, který byl spuštěn v loňském roce. Microsoft Viva je integrovaná platforma pro zkušenosti zaměstnanců.Judson Althoff, obchodní ředitel společnosti Microsoft, řekl: „Budoucnost prodeje není nový systém. Je to přinášení informací, které prodejci potřebují ve správný čas a ve správném kontextu, do nástrojů, které znají, aby se jejich práce zefektivnila. Naším cílem bylo umožnit prodejcům trávit více času se svými zákazníky – a to se nám podařilo díky novému pojetí prodejní zkušenosti s Viva Sales.“Chcete využít této příležitosti?Analytik UBS Karl Keirstead včera potvrdil nákupní doporučení pro akcie. Snížil však cílovou cenu z 360 USD na 330 USD, což znamená potenciál růstu o 34,8 % oproti současným úrovním.Konsenzus analytiků je silný nákup na základě 24 nákupů a jednoho držení. Průměrná cílová cena společnosti MSFT ve výši 353,67 USD znamená potenciál růstu o 44,5 % oproti současné úrovni. Akcie za poslední rok poklesly o 6,1 %.Nástroj TipRanks Stock Investors ukazuje, že přední investoři mají v současné době velmi pozitivní postoj k MSFT. Kromě toho 11,5 % nejlepších portfolií sledovaných nástrojem TipRanks zvýšilo za posledních 30 dní svou expozici vůči akciím MSFT.Vzhledem k tomu, že hybridní pracovní síla je realitou dnešní doby, robustní systém CRM se stal ještě nezbytnějším pro zajištění efektivní správy zákazníků. Za tímto účelem se od systému Viva Sales společnosti Microsoft očekává, že prodejnímu týmu v organizaci poskytne účinnou aplikaci pro efektivnější správu potřeb zákazníků.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...