Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Uber a Lyft hlásí velké zisky ze svých reklamních aktivit

Jeden z analytiků uvedl, že Uber má značnou výhodu, a přirovnal jeho strategii růstu reklamy ke strategii společnosti Amazon.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
22 února, 2023
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Společnosti Uber Technologies Inc. a Lyft Inc., které se zabývají přepravou cestujících, tvrdí, že jejich začínající reklamní byznys v posledních měsících výrazně vzrostl.

Tyto reklamní podniky jsou součástí rozšiřujícího se souboru možností, jak mohou obchodníci oslovit spotřebitele, k čemuž jim často pomáhají vlastní údaje o zákaznících těchto společností. Například společnost Walmart Inc. umožňuje inzerentům využívat svá data k zasílání cílené digitální reklamy nakupujícím na webu. Také společnosti DoorDash Inc., Kroger Co. a CVS Health Corp. nabízejí inzerentům více možností, jak oslovit spotřebitele s využitím údajů prodejců.

V loňském roce společnost Uber uvedla, že také umožní značkám cílit reklamu na uživatele své aplikace pro sdílení jízd před jízdou, během jízdy a po ní, a to s využitím souhrnných údajů o jejich konkrétních cílech a historii jízd. Společnost začala prodávat reklamy ve své aplikaci pro rozvoz jídel do restaurací a potravin Uber Eats v roce 2019 a od té doby vydala nové produkty, jako jsou reklamy po pokladně, které debutovaly během letošního Super Bowlu.

Pro růst společností jsou důležité i reklamní obchody rivalů v oblasti spolujízdy. Společnost Uber uvedla, že zvýšené příjmy z reklamy v posledním čtvrtletí byly klíčovým faktorem růstu jejího celkového podnikání.

„Překročili jsme roční obrat [za prodej reklamy] 500 milionů dolarů, a to na základě zvýšení počtu aktivních inzerentů, které máme, o 80 % v meziročním srovnání,“ řekl šéf Uberu Dara Khosrowshahi v telefonátu, v němž se probíraly hospodářské výsledky společnosti.

Advertisement

Podle společnosti ve čtvrtém čtvrtletí provozovalo reklamu u Uberu více než 315 000 podniků, což je téměř dvojnásobek oproti více než 170 000 inzerentů o rok dříve.

Zdroj: Reuters

Uber vidí další příležitost k růstu vzhledem k tomu, že pouze 25 % podniků prodávajících produkty prostřednictvím Uber Eats si na této platformě kupuje reklamu, uvedl Khosrowshahi. Uber podle něj stále plánuje do roku 2024 dosáhnout ročních příjmů z reklamy ve výši 1 miliardy dolarů.

Prodej reklamy je činnost s velmi vysokou marží, takže její růst by mohl být klíčem k tomu, aby společnost Uber dosáhla svých cílů v oblasti zisku před úroky, zdaněním a odpisy v roce 2024, uvedl Nikhil Devnani, analytik společnosti Bernstein Research.

Služba Uber Eats jí dává klíčovou výhodu v soutěži o marketingové rozpočty, protože Lyft nemá srovnatelnou nabídku, řekl Devnani.

„Byli jsme pozitivně překvapeni pokrokem, kterého Uber dosáhl v oblasti reklamy,“ dodal.

Společnost Lyft o svém reklamním byznysu nehovořila ve své poslední zprávě o výsledcích ani v telefonátu s analytiky, ale obchodní ředitel Zach Greenberger v e-mailovém prohlášení uvedl, že růst příjmů z reklamy překročil cíle společnosti.

Podle Greenbergera se příjmy z reklamy společnosti Lyft ve čtvrtém čtvrtletí zvýšily „téměř sedmkrát“ ve srovnání s předchozím čtvrtletím.

Analytici zatím nemají jasnou představu o rozsahu mediální divize společnosti Lyft ani o míře jejího růstu, uvedl Devnani.

Zdroj: Unsplash

Ceny reklamy společností však nabízejí pohled na jejich postavení na trhu.

Podle jednoho z vedoucích pracovníků, který uvedl, že reklamní burza poskytla podrobnosti o nabídkách obou společností na začátku tohoto měsíce, si společnost Lyft účtuje 2 dolary za 1 000 zobrazení pro spotřebitele za své střešní reklamy, zatímco společnost Uber si účtuje 5 dolarů za 1 000 zobrazení za srovnatelný produkt.

Mluvčí společnosti Lyft tuto cenu potvrdila, zatímco společnost Uber se odmítla vyjádřit.

Podle Khosrowshahiho si Uber účtuje 45 dolarů za 1 000 zobrazení reklam v aplikaci a uvedl také, že společnost u těchto reklam zaznamenala 3% míru prokliku. Podle vedoucích pracovníků reklamních agentur jsou obě čísla výrazně nad průměrem v odvětví u podobných produktů.

Strategie společnosti Uber, která prodejem reklamy doplňuje a zároveň využívá výhod svého hlavního podnikání, připomíná společnost Amazon, která léta v tichosti budovala dostatečně velký podnik na prodej reklamy, aby mohl konkurovat podnikům Meta Platforms Inc. a Google společnosti Alphabet Inc, uvedl Devnani ze společnosti Bernstein Research.

„Na reklamu na straně sdílené jízdy je ještě poměrně brzy,“ řekl.

Společnosti Uber Technologies Inc. a Lyft Inc., které se zabývají přepravou cestujících, tvrdí, že jejich začínající reklamní byznys v posledních měsících výrazně vzrostl.Tyto reklamní podniky jsou součástí rozšiřujícího se souboru možností, jak mohou obchodníci oslovit spotřebitele, k čemuž jim často pomáhají vlastní údaje o zákaznících těchto společností. Například společnost Walmart Inc. umožňuje inzerentům využívat svá data k zasílání cílené digitální reklamy nakupujícím na webu. Také společnosti DoorDash Inc., Kroger Co. a CVS Health Corp. nabízejí inzerentům více možností, jak oslovit spotřebitele s využitím údajů prodejců.V loňském roce společnost Uber uvedla, že také umožní značkám cílit reklamu na uživatele své aplikace pro sdílení jízd před jízdou, během jízdy a po ní, a to s využitím souhrnných údajů o jejich konkrétních cílech a historii jízd. Společnost začala prodávat reklamy ve své aplikaci pro rozvoz jídel do restaurací a potravin Uber Eats v roce 2019 a od té doby vydala nové produkty, jako jsou reklamy po pokladně, které debutovaly během letošního Super Bowlu.Pro růst společností jsou důležité i reklamní obchody rivalů v oblasti spolujízdy. Společnost Uber uvedla, že zvýšené příjmy z reklamy v posledním čtvrtletí byly klíčovým faktorem růstu jejího celkového podnikání.„Překročili jsme roční obrat [za prodej reklamy] 500 milionů dolarů, a to na základě zvýšení počtu aktivních inzerentů, které máme, o 80 % v meziročním srovnání,“ řekl šéf Uberu Dara Khosrowshahi v telefonátu, v němž se probíraly hospodářské výsledky společnosti.Podle společnosti ve čtvrtém čtvrtletí provozovalo reklamu u Uberu více než 315 000 podniků, což je téměř dvojnásobek oproti více než 170 000 inzerentů o rok dříve.Uber vidí další příležitost k růstu vzhledem k tomu, že pouze 25 % podniků prodávajících produkty prostřednictvím Uber Eats si na této platformě kupuje reklamu, uvedl Khosrowshahi. Uber podle něj stále plánuje do roku 2024 dosáhnout ročních příjmů z reklamy ve výši 1 miliardy dolarů.Prodej reklamy je činnost s velmi vysokou marží, takže její růst by mohl být klíčem k tomu, aby společnost Uber dosáhla svých cílů v oblasti zisku před úroky, zdaněním a odpisy v roce 2024, uvedl Nikhil Devnani, analytik společnosti Bernstein Research.Služba Uber Eats jí dává klíčovou výhodu v soutěži o marketingové rozpočty, protože Lyft nemá srovnatelnou nabídku, řekl Devnani.„Byli jsme pozitivně překvapeni pokrokem, kterého Uber dosáhl v oblasti reklamy,“ dodal.Společnost Lyft o svém reklamním byznysu nehovořila ve své poslední zprávě o výsledcích ani v telefonátu s analytiky, ale obchodní ředitel Zach Greenberger v e-mailovém prohlášení uvedl, že růst příjmů z reklamy překročil cíle společnosti.Podle Greenbergera se příjmy z reklamy společnosti Lyft ve čtvrtém čtvrtletí zvýšily „téměř sedmkrát“ ve srovnání s předchozím čtvrtletím.Analytici zatím nemají jasnou představu o rozsahu mediální divize společnosti Lyft ani o míře jejího růstu, uvedl Devnani.Ceny reklamy společností však nabízejí pohled na jejich postavení na trhu.Podle jednoho z vedoucích pracovníků, který uvedl, že reklamní burza poskytla podrobnosti o nabídkách obou společností na začátku tohoto měsíce, si společnost Lyft účtuje 2 dolary za 1 000 zobrazení pro spotřebitele za své střešní reklamy, zatímco společnost Uber si účtuje 5 dolarů za 1 000 zobrazení za srovnatelný produkt.Mluvčí společnosti Lyft tuto cenu potvrdila, zatímco společnost Uber se odmítla vyjádřit.Podle Khosrowshahiho si Uber účtuje 45 dolarů za 1 000 zobrazení reklam v aplikaci a uvedl také, že společnost u těchto reklam zaznamenala 3% míru prokliku. Podle vedoucích pracovníků reklamních agentur jsou obě čísla výrazně nad průměrem v odvětví u podobných produktů.Strategie společnosti Uber, která prodejem reklamy doplňuje a zároveň využívá výhod svého hlavního podnikání, připomíná společnost Amazon, která léta v tichosti budovala dostatečně velký podnik na prodej reklamy, aby mohl konkurovat podnikům Meta Platforms Inc. a Google společnosti Alphabet Inc, uvedl Devnani ze společnosti Bernstein Research.„Na reklamu na straně sdílené jízdy je ještě poměrně brzy,“ řekl.
Tagy: amazonbusinessLYFTmarketingreklamaUBER

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      01:00

      Charles Schwab schválil zpětný odkup akcií za 20 miliard USD a oznámil dividendy

      00:48

      Zisk těžaře zlata Newmont překonal odhady díky růstu cen zlata

      00:36

      Trumpova administrativa doporučuje ověřování umístění čipů pro umělou inteligenci

      00:24

      Mateřská společnost Hoka, Deckers, překonala čtvrtletní odhady díky silné mezinárodní poptávce

      00:12

      Starlink hlásí výpadek sítě

      00:05

      Puma snižuje celoroční výhled kvůli slabším prodejům a americkým clům

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Spotify má před sebou rekordní růst. Oppenheimer zvýšil cílovou cenu

      24 července, 2025

      Hudební streamovací platforma Spotify získala ve středu výraznou podporu od analytické společnosti Oppenheimer, která zvýšila hodnocení jejích akcií z „perform“...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America zvyšuje cílovou cenu akcií Amazonu před zveřejněním výsledků

      23 července, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Investiční společnosti vidí příležitosti v akciích Celsius a Formula One Group

      23 července, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      UBS doporučuje akcie Albertsons ke koupi a předpovídá až 35% růst

      22 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Figma míří na tržní hodnotu 16,4 miliardy dolarů díky oživení technologických IPO

      21 července, 2025

      Společnost Figma, známá jako jeden z lídrů v oblasti cloudového designového softwaru, se chystá vstoupit na newyorskou burzu s plánovanou...

      Nejčtenější zprávy.

      S&P 500 roste díky optimismu kolem dohody USA s Japonskem; výsledky Tesly a Alphabet

      23 července, 2025

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025

      Wall Street zvyšuje nároky. Ani dobré výsledky už investorům nestačí

      20 července, 2025

      S&P 500 navzdory výkyvům v odvětví čipů uzavřel na rekordní úrovni

      22 července, 2025

      Nájmy v Česku 2. čtvrtletí zdražily meziročně o 9 % na 17 586 Kč

      20 července, 2025

      S&P 500 opět uzavřel na rekordní úrovni díky optimismu ohledně obchodní dohody

      23 července, 2025

      Trumpova administrativa povolila Chevronu obnovit činnost ve Venezuele

      24 července, 2025

      S&P 500 poprvé uzavřel nad 6 300 body; pozornost se upírá na výsledky

      21 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.