Společnost Magna International Inc v pátek oznámila téměř 80% propad čtvrtletního zisku, který zaostal za odhady, protože kanadský výrobce automobilových dílů se potýkal s vyššími náklady na inženýrské práce v oblasti elektrifikace a samořízených vozidel.
Pokles zisku společnosti přichází v souvislosti s pokračujícím nedostatkem čipů a rostoucími náklady na suroviny, které v roce 2022 potrápily velké dodavatele automobilových dílů a technologií.
Dochází k tomu také v době, kdy se dodavatelé automobilů snaží splnit požadavky výrobců automobilů přecházejících na elektromobily, přičemž Magna se v prosinci dohodla na koupi společnosti Veoneer Active Safety za 1,53 miliardy dolarů, aby posílila své portfolio samořídicích technologií.
Magna v pátek uvedla, že výsledky za čtvrté čtvrtletí ovlivnily „provozní neefektivity“ v závodě v Evropě. Dodavatelé automobilů se v loňském roce potýkali s problémy kvůli nestabilnímu plánu výrobců automobilů na tomto kontinentu, částečně v důsledku energetické krize.
Společnost Magna, která vyrábí díly, jako jsou konstrukce karoserií, podvozky a hnací ústrojí, pro výrobce automobilů, včetně společností Ford Motor a Volkswagen, minulý měsíc varovala, že její zisky nesplní dřívější očekávání kvůli řadě problémů, včetně vyšších než očekávaných nákladů na záruky, nižších prodejů a rezerv na účty, které by zákazníci nemuseli zaplatit.
Společnost se sídlem v ontarijské Auroře vykázala upravený čistý zisk ve výši 91 centů na akcii, čímž podle společnosti Refinitiv zaostala za očekáváním analytiků ve výši 1,06 USD.
Tržby za čtvrtletí vzrostly o 5 % na 9,57 miliardy USD, zatímco analytici očekávali 9,51 miliardy USD.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost Magna International Inc v pátek oznámila téměř 80% propad čtvrtletního zisku, který zaostal za odhady, protože kanadský výrobce automobilových dílů se potýkal s vyššími náklady na inženýrské práce v oblasti elektrifikace a samořízených vozidel.
Pokles zisku společnosti přichází v souvislosti s pokračujícím nedostatkem čipů a rostoucími náklady na suroviny, které v roce 2022 potrápily velké dodavatele automobilových dílů a technologií.
Dochází k tomu také v době, kdy se dodavatelé automobilů snaží splnit požadavky výrobců automobilů přecházejících na elektromobily, přičemž Magna se v prosinci dohodla na koupi společnosti Veoneer Active Safety za 1,53 miliardy dolarů, aby posílila své portfolio samořídicích technologií.
Magna v pátek uvedla, že výsledky za čtvrté čtvrtletí ovlivnily „provozní neefektivity“ v závodě v Evropě. Dodavatelé automobilů se v loňském roce potýkali s problémy kvůli nestabilnímu plánu výrobců automobilů na tomto kontinentu, částečně v důsledku energetické krize.
Společnost Magna, která vyrábí díly, jako jsou konstrukce karoserií, podvozky a hnací ústrojí, pro výrobce automobilů, včetně společností Ford Motor a Volkswagen, minulý měsíc varovala, že její zisky nesplní dřívější očekávání kvůli řadě problémů, včetně vyšších než očekávaných nákladů na záruky, nižších prodejů a rezerv na účty, které by zákazníci nemuseli zaplatit.
Společnost se sídlem v ontarijské Auroře vykázala upravený čistý zisk ve výši 91 centů na akcii, čímž podle společnosti Refinitiv zaostala za očekáváním analytiků ve výši 1,06 USD.
Tržby za čtvrtletí vzrostly o 5 % na 9,57 miliardy USD, zatímco analytici očekávali 9,51 miliardy USD.Chcete využít této příležitosti?
