Předseda představenstva a generální ředitel společnosti Salesforce Inc (NYSE:CRM) Marc Benioff uvedl, že zvýšení zisku je „nejvyšší prioritou“ této softwarové skupiny, protože tlak řady aktivistických investorů na vykázání výnosů roste.
Poté, co firma oznámila lepší než očekávané výsledky za čtvrté čtvrtletí a výhled, Benioff v hovoru k výsledkům uvedl, že společnost musí urychlit své dvouleté plány na zvýšení příjmů.
„Od našeho posledního rozhovoru před čtvrt rokem jsme stiskli tlačítko hyperprostoru a já jsem nadšený z pokroku, kterého jsme dosáhli,“ řekl Benioff. „Změny, které dříve trvaly měsíce, proběhly během několika týdnů. Změny, které dříve trvaly týdny, se dějí v řádu dnů.“
Aktivističtí investoři, včetně společností Elliott Management, Inclusive Capital Partners a Starboard Value, upozornili na obavy ohledně růstu a marží v důsledku pandemického boomu výdajů a uzavírání obchodů.
Benioffovo typické zaměření na růst před ziskem bylo klíčovým bodem sporu, zejména v období, kdy akcie společnosti za poslední rok ztratily téměř pětinu své hodnoty. V reakci na to Benioff uvedl, že nastal čas „ustoupit“ od dlouhodobé snahy Salesforce „jen růst, růst, růst“.
„Ziskovost je naší strategií číslo jedna a je to i moje strategie číslo jedna. Na to jsem se s vedením zaměřil,“ dodal Benioff.

Předseda představenstva a generální ředitel společnosti Salesforce Inc Marc Benioff uvedl, že zvýšení zisku je „nejvyšší prioritou“ této softwarové skupiny, protože tlak řady aktivistických investorů na vykázání výnosů roste.
Poté, co firma oznámila lepší než očekávané výsledky za čtvrté čtvrtletí a výhled, Benioff v hovoru k výsledkům uvedl, že společnost musí urychlit své dvouleté plány na zvýšení příjmů.
„Od našeho posledního rozhovoru před čtvrt rokem jsme stiskli tlačítko hyperprostoru a já jsem nadšený z pokroku, kterého jsme dosáhli,“ řekl Benioff. „Změny, které dříve trvaly měsíce, proběhly během několika týdnů. Změny, které dříve trvaly týdny, se dějí v řádu dnů.“
Aktivističtí investoři, včetně společností Elliott Management, Inclusive Capital Partners a Starboard Value, upozornili na obavy ohledně růstu a marží v důsledku pandemického boomu výdajů a uzavírání obchodů.
Benioffovo typické zaměření na růst před ziskem bylo klíčovým bodem sporu, zejména v období, kdy akcie společnosti za poslední rok ztratily téměř pětinu své hodnoty. V reakci na to Benioff uvedl, že nastal čas „ustoupit“ od dlouhodobé snahy Salesforce „jen růst, růst, růst“.
„Ziskovost je naší strategií číslo jedna a je to i moje strategie číslo jedna. Na to jsem se s vedením zaměřil,“ dodal Benioff.
