Morgan Stanley potvrdila rating Overweight a cílovou cenu 220,00 USD pro Teslu (NASDAQ:TSLA). Po rozhovorech s klienty se analytici domnívají, že může existovat určitý prostor pro řízení očekávání ohledně významu kybernetického vozu.
Někteří se domnívají, že Tesla může ročně prodat mnoho set tisíc kybernetických vozů. Analytici se však domnívají, že se bude jednat spíše o nadšenecký/ kultovní vůz s mnohem omezenějším objemem. Někde blíže k 50 tisícům kusů ročně.
„Cybertruck je důležitým prvkem futuristické image značky Tesla,“ píší analytici. „Jedním z nejzajímavějších rysů vozu je absence znaku Tesly kdekoli na jeho exteriéru. Samotný nákladní vůz je symbolem společnosti a rizik, která je ochotna podstoupit, aby posunula hranice a znovuobjevila tolik aspektů toho, co znamená být výrobcem automobilů. Domníváme se, že cybertruck má větší hodnotu ve smyslu kulturním/zeitgeistickém než v přímém ekonomickém smyslu.
V listopadu 2019, kdy Tesla poprvé představila cybertruck, se cena akcií společnosti pohybovala kolem 22 dolarů s tržní kapitalizací necelých 65 miliard dolarů. V té době Tesla teprve začínala vykazovat kladný zisk podle GAAP a stále ještě rozjížděla provoz svého závodu v Šanghaji.
Morgan Stanley potvrdila rating Overweight a cílovou cenu 220,00 USD pro Teslu . Po rozhovorech s klienty se analytici domnívají, že může existovat určitý prostor pro řízení očekávání ohledně významu kybernetického vozu.
Někteří se domnívají, že Tesla může ročně prodat mnoho set tisíc kybernetických vozů. Analytici se však domnívají, že se bude jednat spíše o nadšenecký/ kultovní vůz s mnohem omezenějším objemem. Někde blíže k 50 tisícům kusů ročně.
„Cybertruck je důležitým prvkem futuristické image značky Tesla,“ píší analytici. „Jedním z nejzajímavějších rysů vozu je absence znaku Tesly kdekoli na jeho exteriéru. Samotný nákladní vůz je symbolem společnosti a rizik, která je ochotna podstoupit, aby posunula hranice a znovuobjevila tolik aspektů toho, co znamená být výrobcem automobilů. Domníváme se, že cybertruck má větší hodnotu ve smyslu kulturním/zeitgeistickém než v přímém ekonomickém smyslu.
V listopadu 2019, kdy Tesla poprvé představila cybertruck, se cena akcií společnosti pohybovala kolem 22 dolarů s tržní kapitalizací necelých 65 miliard dolarů. V té době Tesla teprve začínala vykazovat kladný zisk podle GAAP a stále ještě rozjížděla provoz svého závodu v Šanghaji.
