Akcie společnosti WW International Inc (NASDAQ:WW) v úterý vzrostly o více než 40 % poté, co analytici Goldman Sachs zvýšili cílovou cenu z neutrální na Buy a na 13 USD za akcii.
Domnívají se, že i když se předplatitelská základna a výdělečná síla společnosti snižuje, její „nové a přesvědčivé“ řešení pro léčbu obezity je katalyzátorem obratu.
„Po dokončení akvizice společnosti Sequence začne WW nabízet klinickou předplacenou službu založenou na farmaceutických produktech, kterou může integrovat se svou starší nabídkou behaviorální kontroly hmotnosti,“ vysvětlují analytici.
Goldman Sachs proto očekává, že s novou nabídkou služeb „se na ni obrátí skupina spotřebitelů, kteří budou chtít pomoci s orientací ve stále složitější oblasti farmaceutických řešení, a to vzhledem k (1) jejímu staršímu postavení značky/věrohodnosti v oblasti kontroly hmotnosti a (2) její schopnosti oslovit rozsáhlou databázi současných (4 mil.) a vyřazených (20 mil.) uživatelů programů WW, kteří již dříve projevili ochotu za pomoc zaplatit.“
Analytici dospěli k závěru, že pokud WW získá pouze 3 % oslovitelné populace TAM v USA, „může to společnosti přidat 2 USD variabilního příspěvku na zisk“, a tento potenciál podle nich není v konsenzuálních odhadech ani v ceně akcií dostatečně zohledněn.
Akcie společnosti WW International Inc v úterý vzrostly o více než 40 % poté, co analytici Goldman Sachs zvýšili cílovou cenu z neutrální na Buy a na 13 USD za akcii.
Domnívají se, že i když se předplatitelská základna a výdělečná síla společnosti snižuje, její „nové a přesvědčivé“ řešení pro léčbu obezity je katalyzátorem obratu.
„Po dokončení akvizice společnosti Sequence začne WW nabízet klinickou předplacenou službu založenou na farmaceutických produktech, kterou může integrovat se svou starší nabídkou behaviorální kontroly hmotnosti,“ vysvětlují analytici.
Goldman Sachs proto očekává, že s novou nabídkou služeb „se na ni obrátí skupina spotřebitelů, kteří budou chtít pomoci s orientací ve stále složitější oblasti farmaceutických řešení, a to vzhledem k jejímu staršímu postavení značky/věrohodnosti v oblasti kontroly hmotnosti a její schopnosti oslovit rozsáhlou databázi současných a vyřazených uživatelů programů WW, kteří již dříve projevili ochotu za pomoc zaplatit.“
Analytici dospěli k závěru, že pokud WW získá pouze 3 % oslovitelné populace TAM v USA, „může to společnosti přidat 2 USD variabilního příspěvku na zisk“, a tento potenciál podle nich není v konsenzuálních odhadech ani v ceně akcií dostatečně zohledněn.
