Analytici společnosti Bernstein v úterý zvýšili cílovou cenu pro akcie Boeing (NYSE:BA) z 240 USD na 252 USD a ponechali rating Outperform.V poznámce investorům uvedli, že se domnívají, že navzdory nedávné skepsi je stále atraktivní doba pro nákup akcií společnosti.
„Před rokem jsme se podívali na společnost Boeing, která se potýkala s řadou problémů,“ uvedli. „Pokrok byl jen v náznacích, přičemž největší pohyby směrem vzhůru přišly po konferenci pro investory ve 4. čtvrtletí. Nyní, když jsou akcie dražší, nadále slyšíme skepsi. Když však současnou situaci Boeingu posoudíme spolu s dvacetiletou historií, stále vidíme, že je atraktivní doba pro nákup.“
Analytici uvádějí, že společnost Boeing v posledních dvaceti letech výrazně překonala své výkony ve třech různých obdobích a v každém z nich „byl sentiment negativní, ale globální letecká doprava rostla, výhled dodávek měl silný růst a rostoucí volné peněžní toky byly před námi.“
„V současné době přetrvávají problémy (např. omezení dodavatelského řetězce, podíl na trhu oproti Airbusu (EPA:AIR), přístup do Číny, vysoký čistý dluh a (samozřejmě) obrana). Stejně jako v minulých pozitivních obdobích však celosvětová letecká doprava roste, výhled dodávek je velmi dobrý a výhled volných peněžních toků je pozitivní,“ dodali. „Poptávka je velmi vysoká, přičemž objem nevyřízených objednávek letounů 737MAX je 7krát vyšší než předpokládaný objem dodávek společnosti Boeing v roce 2025 a objem nevyřízených objednávek letounů 787 je téměř 5krát vyšší než předpokládaný objem dodávek v roce 2025.“
Analytici rovněž poukázali na pozitivní začátek roku 2023 pro Boeing, kdy podle jejich odhadu výrobce letadel dodal v březnu 52 letadel 737MAX a 7 letadel 787, což je podle nich silný výsledek.
„Zvyšujeme dodávky letounů 737MAX pro rok 2023 a předpokládáme další nárůst v roce 2027 (na 63/měsíc), ačkoli dodávky letounů 787 mírně zpožďujeme kvůli zpoždění v lednu a únoru. Rovněž jsme předpokládali obranné náklady na tanker ve výši 400 mil. Za předpokladu, že se Boeing otočil v obou hlavních komerčních programech, očekáváme, že akcie budou následovat prudce rostoucí peněžní toky. Očekáváme, že většina dluhu bude splacena během příštích tří let,“ uzavřeli.

Analytici společnosti Bernstein v úterý zvýšili cílovou cenu pro akcie Boeing z 240 USD na 252 USD a ponechali rating Outperform.V poznámce investorům uvedli, že se domnívají, že navzdory nedávné skepsi je stále atraktivní doba pro nákup akcií společnosti.
„Před rokem jsme se podívali na společnost Boeing, která se potýkala s řadou problémů,“ uvedli. „Pokrok byl jen v náznacích, přičemž největší pohyby směrem vzhůru přišly po konferenci pro investory ve 4. čtvrtletí. Nyní, když jsou akcie dražší, nadále slyšíme skepsi. Když však současnou situaci Boeingu posoudíme spolu s dvacetiletou historií, stále vidíme, že je atraktivní doba pro nákup.“
Analytici uvádějí, že společnost Boeing v posledních dvaceti letech výrazně překonala své výkony ve třech různých obdobích a v každém z nich „byl sentiment negativní, ale globální letecká doprava rostla, výhled dodávek měl silný růst a rostoucí volné peněžní toky byly před námi.“
„V současné době přetrvávají problémy , přístup do Číny, vysoký čistý dluh a obrana). Stejně jako v minulých pozitivních obdobích však celosvětová letecká doprava roste, výhled dodávek je velmi dobrý a výhled volných peněžních toků je pozitivní,“ dodali. „Poptávka je velmi vysoká, přičemž objem nevyřízených objednávek letounů 737MAX je 7krát vyšší než předpokládaný objem dodávek společnosti Boeing v roce 2025 a objem nevyřízených objednávek letounů 787 je téměř 5krát vyšší než předpokládaný objem dodávek v roce 2025.“
Analytici rovněž poukázali na pozitivní začátek roku 2023 pro Boeing, kdy podle jejich odhadu výrobce letadel dodal v březnu 52 letadel 737MAX a 7 letadel 787, což je podle nich silný výsledek.
„Zvyšujeme dodávky letounů 737MAX pro rok 2023 a předpokládáme další nárůst v roce 2027 , ačkoli dodávky letounů 787 mírně zpožďujeme kvůli zpoždění v lednu a únoru. Rovněž jsme předpokládali obranné náklady na tanker ve výši 400 mil. Za předpokladu, že se Boeing otočil v obou hlavních komerčních programech, očekáváme, že akcie budou následovat prudce rostoucí peněžní toky. Očekáváme, že většina dluhu bude splacena během příštích tří let,“ uzavřeli.
