Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

3 způsoby, jak zachránit vystresované týmy zákaznického servisu před vyhořením

Vaše týmy zákaznických služeb jsou vyčerpané a cítí se zneužívané.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
2 května, 2023
5 min. čtení
Zdroj: Unsplash

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Není žádným tajemstvím, že lidi se zdánlivě stali méně zdvořilými a méně trpělivými v každodenních interakcích. Ať už je to ve frontě u pokladny v supermarketu nebo při telefonickém pokusu o přeobjednání letu, zákazníci mohou během jedné minuty přejít od zdvořilostí k „sežeňte mi svého nadřízeného“. Není divu, že zaměstnanci, kteří se obracejí na zákazníky, pociťují neuvěřitelnou míru vyhoření.

Toto vyhoření může odstartovat začarovaný kruh, který ovlivňuje zákazníky. Když zástupci podpory, vyčerpaní z negativních setkání se zákazníky nebo přepracovaní kvůli odchodu kolegů, nedokážou do dalších interakcí vnést celé své já, prohrávají všichni. To potvrzuje i nedávný výzkum společnosti GetFeedback, který zjistil, že motivace zaměstnanců je překážkou číslo jedna, která stojí v cestě úspěšnému poskytování služeb zákazníkům.

Co mohou zaměstnavatelé udělat, aby ochránili duševní zdraví/pohodu svých zaměstnanců a udrželi si je v době, kdy mnozí narážejí na své limity? Zde jsou tři strategie:

NABÍDNĚTE PODPORU DUŠEVNÍHO ZDRAVÍ

Duševní zdraví hraje v posledních několika letech stále větší roli v oblasti zkušeností zaměstnanců. Podle průzkumu Kaiser Family Foundation 2021 Employer Health Benefits Survey totiž 39 % zaměstnavatelů od začátku pandemie aktualizovalo své zdravotní plány, aby rozšířili přístup ke službám duševního zdraví. To je skvělá zpráva pro svět, kde jsou tyto výhody naprosto nezbytné.

Stále však existuje velká propast mezi podporou, kterou zaměstnanci potřebují, a tím, co mohou získat prostřednictvím zdravotních plánů svých zaměstnavatelů. Studie mé společnosti Momentive zjistila, že zatímco 75 % zaměstnanců tvrdí, že benefity v oblasti duševního zdraví jsou důležité, pouze 42 % zaměstnanců má přístup k hmatatelným benefitům v oblasti duševního zdraví.

Zdroj: Getty Images

Kromě přehodnocení nabídky zdravotní péče byste měli také zvážit přidání vyhrazených dnů pro duševní zdraví do politiky volna, povzbuzovat zaměstnance, aby si vzali volno z práce, nabízet členství v meditační aplikaci nebo poskytovat speciální školení, která zaměstnancům pomohou zvládat a snižovat stres. Než začnete investovat, zeptejte se zaměstnanců, co by jim nejvíce pomohlo, a na základě získaných poznatků se rozhodněte, na co zaměřit své úsilí.

Advertisement
Chcete využít této příležitosti?

UPŘEDNOSTŇOVAT INKLUZI A SILNOU KULTURU

Upřednostňování sounáležitosti může přispět k tomu, že se vaši zaměstnanci budou cítit podporováni v bouřlivých dobách a budou oceňováni za to, jací jsou – ale vyžaduje to aktivní úsilí a musí jít nad rámec pouhých hezkých slov. Společnosti musí nabízet proaktivní úsilí v oblasti začleňování, jako je zřizování (a financování!) skupin zaměstnanců, stanovování hodnot souvisejících s inkluzí a poskytování kanálů zaměstnancům, aby mohli bezpečně vyjádřit své obavy.

Pro společnosti, které přijaly modely práce na dálku a hybridní modely práce, může být ještě těžší udržet mezi zaměstnanci pocit sounáležitosti. Pracovníci se často spoléhají na emocionální podporu a pocit sounáležitosti, které se jim dostává od kolegů. Pokud se vám podaří zajistit, aby se zaměstnanci cítili pochopeni a propojeni prostřednictvím sponzorovaných výjezdních zasedání, digitálních akcí, jedinečných ocenění nebo veřejných potvrzení, může to mít velký dopad.

Nedávná studie společnosti Momentive totiž zjistila, že pracovníci, kteří se cítí více propojeni se svými kolegy, se téměř třikrát častěji označují za „prosperující“ ve srovnání s těmi, kteří se cítí méně propojeni.

Pokud mají lidé pocit, že mohou být sami sebou a být mezi „svými lidmi“ v práci, je pravděpodobné, že v ní vydrží.

Zdroj: Getty Images

NABÍZEJTE MOŽNOSTI VZDĚLÁVÁNÍ A KARIÉRNÍHO RŮSTU

Programy vzdělávání a rozvoje mohou vašim zaměstnancům poskytnout prostor pro jejich kariérní růst a obohacení – což může jejich pracovnímu životu dodat smysl a uspokojení.

Ani tato hodnota nezaniká po několika prvních letech zaměstnance. Studie společnosti Gartner z roku 2020 zjistila, že počet dovedností potřebných pro jednu pracovní pozici se meziročně zvyšuje o 10 %, takže školení budou mít i nadále svou hodnotu bez ohledu na předchozí zkušenosti zaměstnance. Měli byste je také průběžně nabízet a aktualizovat, abyste zajistili, že dovednosti, které předáváte, jsou stále aktuální.

U zaměstnanců, kteří se obracejí na zákazníky, pandemie a problémy dodavatelského řetězce v posledních několika letech podnítily potřebu řady nových dovedností – od deeskalačních technik a řešení konfliktů až po prosazování protokolů COVID. Vzhledem k tomu, že tyto požadavky rostou, měli byste zajistit, aby měli nástroje, které potřebují k jejich zvládnutí – ideálně dříve, než budou vyzváni k jejich použití.

Svět v současné době vyžaduje od lidí, kteří se obracejí k zákazníkům v první linii, mnoho. Zaslouží si, aby se k nim přistupovalo se stejnou empatií a hlubokým respektem, jaký po nich jejich zaměstnavatelé požadují při interakci se zákazníky.

Není žádným tajemstvím, že lidi se zdánlivě stali méně zdvořilými a méně trpělivými v každodenních interakcích. Ať už je to ve frontě u pokladny v supermarketu nebo při telefonickém pokusu o přeobjednání letu, zákazníci mohou během jedné minuty přejít od zdvořilostí k „sežeňte mi svého nadřízeného“. Není divu, že zaměstnanci, kteří se obracejí na zákazníky, pociťují neuvěřitelnou míru vyhoření.Toto vyhoření může odstartovat začarovaný kruh, který ovlivňuje zákazníky. Když zástupci podpory, vyčerpaní z negativních setkání se zákazníky nebo přepracovaní kvůli odchodu kolegů, nedokážou do dalších interakcí vnést celé své já, prohrávají všichni. To potvrzuje i nedávný výzkum společnosti GetFeedback, který zjistil, že motivace zaměstnanců je překážkou číslo jedna, která stojí v cestě úspěšnému poskytování služeb zákazníkům.Co mohou zaměstnavatelé udělat, aby ochránili duševní zdraví/pohodu svých zaměstnanců a udrželi si je v době, kdy mnozí narážejí na své limity? Zde jsou tři strategie:NABÍDNĚTE PODPORU DUŠEVNÍHO ZDRAVÍDuševní zdraví hraje v posledních několika letech stále větší roli v oblasti zkušeností zaměstnanců. Podle průzkumu Kaiser Family Foundation 2021 Employer Health Benefits Survey totiž 39 % zaměstnavatelů od začátku pandemie aktualizovalo své zdravotní plány, aby rozšířili přístup ke službám duševního zdraví. To je skvělá zpráva pro svět, kde jsou tyto výhody naprosto nezbytné.Stále však existuje velká propast mezi podporou, kterou zaměstnanci potřebují, a tím, co mohou získat prostřednictvím zdravotních plánů svých zaměstnavatelů. Studie mé společnosti Momentive zjistila, že zatímco 75 % zaměstnanců tvrdí, že benefity v oblasti duševního zdraví jsou důležité, pouze 42 % zaměstnanců má přístup k hmatatelným benefitům v oblasti duševního zdraví.Kromě přehodnocení nabídky zdravotní péče byste měli také zvážit přidání vyhrazených dnů pro duševní zdraví do politiky volna, povzbuzovat zaměstnance, aby si vzali volno z práce, nabízet členství v meditační aplikaci nebo poskytovat speciální školení, která zaměstnancům pomohou zvládat a snižovat stres. Než začnete investovat, zeptejte se zaměstnanců, co by jim nejvíce pomohlo, a na základě získaných poznatků se rozhodněte, na co zaměřit své úsilí.Chcete využít této příležitosti?UPŘEDNOSTŇOVAT INKLUZI A SILNOU KULTURUUpřednostňování sounáležitosti může přispět k tomu, že se vaši zaměstnanci budou cítit podporováni v bouřlivých dobách a budou oceňováni za to, jací jsou – ale vyžaduje to aktivní úsilí a musí jít nad rámec pouhých hezkých slov. Společnosti musí nabízet proaktivní úsilí v oblasti začleňování, jako je zřizování skupin zaměstnanců, stanovování hodnot souvisejících s inkluzí a poskytování kanálů zaměstnancům, aby mohli bezpečně vyjádřit své obavy.Pro společnosti, které přijaly modely práce na dálku a hybridní modely práce, může být ještě těžší udržet mezi zaměstnanci pocit sounáležitosti. Pracovníci se často spoléhají na emocionální podporu a pocit sounáležitosti, které se jim dostává od kolegů. Pokud se vám podaří zajistit, aby se zaměstnanci cítili pochopeni a propojeni prostřednictvím sponzorovaných výjezdních zasedání, digitálních akcí, jedinečných ocenění nebo veřejných potvrzení, může to mít velký dopad.Nedávná studie společnosti Momentive totiž zjistila, že pracovníci, kteří se cítí více propojeni se svými kolegy, se téměř třikrát častěji označují za „prosperující“ ve srovnání s těmi, kteří se cítí méně propojeni.Pokud mají lidé pocit, že mohou být sami sebou a být mezi „svými lidmi“ v práci, je pravděpodobné, že v ní vydrží.NABÍZEJTE MOŽNOSTI VZDĚLÁVÁNÍ A KARIÉRNÍHO RŮSTUProgramy vzdělávání a rozvoje mohou vašim zaměstnancům poskytnout prostor pro jejich kariérní růst a obohacení – což může jejich pracovnímu životu dodat smysl a uspokojení.Ani tato hodnota nezaniká po několika prvních letech zaměstnance. Studie společnosti Gartner z roku 2020 zjistila, že počet dovedností potřebných pro jednu pracovní pozici se meziročně zvyšuje o 10 %, takže školení budou mít i nadále svou hodnotu bez ohledu na předchozí zkušenosti zaměstnance. Měli byste je také průběžně nabízet a aktualizovat, abyste zajistili, že dovednosti, které předáváte, jsou stále aktuální.U zaměstnanců, kteří se obracejí na zákazníky, pandemie a problémy dodavatelského řetězce v posledních několika letech podnítily potřebu řady nových dovedností – od deeskalačních technik a řešení konfliktů až po prosazování protokolů COVID. Vzhledem k tomu, že tyto požadavky rostou, měli byste zajistit, aby měli nástroje, které potřebují k jejich zvládnutí – ideálně dříve, než budou vyzváni k jejich použití.Svět v současné době vyžaduje od lidí, kteří se obracejí k zákazníkům v první linii, mnoho. Zaslouží si, aby se k nim přistupovalo se stejnou empatií a hlubokým respektem, jaký po nich jejich zaměstnavatelé požadují při interakci se zákazníky.
Tagy: businesscustomer careprácevyhořenízákaznický servis

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Praktický průvodce: Jak efektivně začít s umělou inteligencí
      2. Jediná skutečná síla vůdce: schopnost probudit víru v budoucnost
      3. Jak noví lídři úspěšně zvládají přechod do rolí a posilují důvěru týmů
      4. Jak dnes můžeme opravdu chytře investovat do indexu S&P 500?
      5. Umělá inteligence mění práci: od produktivity k lidskému růstu
      6. Tato ETF sledují obchodování demokratů a republikánů v Kongresu
      7. 20. srpna – Na světě se objevují první barevné televize, přichází revoluce
      8. 15. října — Byl představen Fortran, jeden z prvních programovacích jazyků
      9. 11. října — Na scéně se objevuje populární aplikace Instagram
      Advertisement

      Breaking.

      20:22

      Investoři jásají: Revoluční lék na CML katapultuje akcie Terns

      20:15

      Norské akciové trhy zakončily den s mírným růstem

      20:12

      Intuitive Machines: Nová hvězda lunárního závodu USA-Čína

      20:07

      AstraZeneca míří na Wall Street: Nová éra pro farmaceutického giganta

      20:04

      Irák plánuje odzbrojení frakcí po odchodu amerických vojsk

      19:59

      Tscan Therapeutics mění strategii, akcie padají o 41 %

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Akcie IREN skokově rostou díky zásadní dohodě s Microsoftem o AI kapacitě

      3 listopadu, 2025

      Společnost IREN Limited se dostala do centra zájmu investorů poté, co oznámila uzavření rozsáhlé dohody s Microsoftem v hodnotě 9,7...

      Zdroj: Unsplash

      Piper Sandler doporučuje po silných výsledcích kupovat akcie Roku

      3 listopadu, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Boston Scientific jako silná alternativa pro investory mimo sektor AI

      3 listopadu, 2025
      Zdroj: Getty Images

      BofA označuje akcie s největším růstovým potenciálem před výsledky

      3 listopadu, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Společnosti s pozitivní dynamikou před vyhlášením výsledků

      3 listopadu, 2025

      IPO Radar.

      BETA Technologies, Inc.

      Datum IPO: 4 listopadu, 2025
      Potenciální ocenění: 7,2 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Inflace v eurozóně se blíží cíli, ECB drží úrokové sazby beze změny

      2 listopadu, 2025

      Exxon a Chevron překonaly očekávání, i když jejich zisky klesají

      1 listopadu, 2025

      S&P 500 klesá, technologický sektor utrpěl velký propad kvůli Metě a Microsoftu

      30 října, 2025

      Vládní program podle odborníků slibuje víc, než si Česko může dovolit

      1 listopadu, 2025

      S&P 500 klesá v důsledku propadu velkých technologických společností

      30 října, 2025

      Zlato klesá po ochlazení očekávání snížení sazeb, říjen však končí růstem

      2 listopadu, 2025

      Akcie IREN skokově rostou díky zásadní dohodě s Microsoftem o AI kapacitě

      3 listopadu, 2025

      S&P 500 uzavřel výše, Amazon posílil díky výsledkům za 3. čtvrtletí

      31 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Citi vidí další růst pro těžaře Gold Fields díky rekordně drahému zlatu

      29 října, 2025

      Společnost Gold Fields patří mezi nejvýznamnější těžaře zlata na světě a v letošním roce se ocitla v centru pozornosti investorů.

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      • Pomoc investorům
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.