Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

3 způsoby, jak zachránit vystresované týmy zákaznického servisu před vyhořením

Vaše týmy zákaznických služeb jsou vyčerpané a cítí se zneužívané.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
2 května, 2023
5 min. čtení
Zdroj: Unsplash

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Není žádným tajemstvím, že lidi se zdánlivě stali méně zdvořilými a méně trpělivými v každodenních interakcích. Ať už je to ve frontě u pokladny v supermarketu nebo při telefonickém pokusu o přeobjednání letu, zákazníci mohou během jedné minuty přejít od zdvořilostí k „sežeňte mi svého nadřízeného“. Není divu, že zaměstnanci, kteří se obracejí na zákazníky, pociťují neuvěřitelnou míru vyhoření.

Toto vyhoření může odstartovat začarovaný kruh, který ovlivňuje zákazníky. Když zástupci podpory, vyčerpaní z negativních setkání se zákazníky nebo přepracovaní kvůli odchodu kolegů, nedokážou do dalších interakcí vnést celé své já, prohrávají všichni. To potvrzuje i nedávný výzkum společnosti GetFeedback, který zjistil, že motivace zaměstnanců je překážkou číslo jedna, která stojí v cestě úspěšnému poskytování služeb zákazníkům.

Co mohou zaměstnavatelé udělat, aby ochránili duševní zdraví/pohodu svých zaměstnanců a udrželi si je v době, kdy mnozí narážejí na své limity? Zde jsou tři strategie:

NABÍDNĚTE PODPORU DUŠEVNÍHO ZDRAVÍ

Duševní zdraví hraje v posledních několika letech stále větší roli v oblasti zkušeností zaměstnanců. Podle průzkumu Kaiser Family Foundation 2021 Employer Health Benefits Survey totiž 39 % zaměstnavatelů od začátku pandemie aktualizovalo své zdravotní plány, aby rozšířili přístup ke službám duševního zdraví. To je skvělá zpráva pro svět, kde jsou tyto výhody naprosto nezbytné.

Stále však existuje velká propast mezi podporou, kterou zaměstnanci potřebují, a tím, co mohou získat prostřednictvím zdravotních plánů svých zaměstnavatelů. Studie mé společnosti Momentive zjistila, že zatímco 75 % zaměstnanců tvrdí, že benefity v oblasti duševního zdraví jsou důležité, pouze 42 % zaměstnanců má přístup k hmatatelným benefitům v oblasti duševního zdraví.

Zdroj: Getty Images

Kromě přehodnocení nabídky zdravotní péče byste měli také zvážit přidání vyhrazených dnů pro duševní zdraví do politiky volna, povzbuzovat zaměstnance, aby si vzali volno z práce, nabízet členství v meditační aplikaci nebo poskytovat speciální školení, která zaměstnancům pomohou zvládat a snižovat stres. Než začnete investovat, zeptejte se zaměstnanců, co by jim nejvíce pomohlo, a na základě získaných poznatků se rozhodněte, na co zaměřit své úsilí.

Advertisement
Chcete využít této příležitosti?

UPŘEDNOSTŇOVAT INKLUZI A SILNOU KULTURU

Upřednostňování sounáležitosti může přispět k tomu, že se vaši zaměstnanci budou cítit podporováni v bouřlivých dobách a budou oceňováni za to, jací jsou – ale vyžaduje to aktivní úsilí a musí jít nad rámec pouhých hezkých slov. Společnosti musí nabízet proaktivní úsilí v oblasti začleňování, jako je zřizování (a financování!) skupin zaměstnanců, stanovování hodnot souvisejících s inkluzí a poskytování kanálů zaměstnancům, aby mohli bezpečně vyjádřit své obavy.

Pro společnosti, které přijaly modely práce na dálku a hybridní modely práce, může být ještě těžší udržet mezi zaměstnanci pocit sounáležitosti. Pracovníci se často spoléhají na emocionální podporu a pocit sounáležitosti, které se jim dostává od kolegů. Pokud se vám podaří zajistit, aby se zaměstnanci cítili pochopeni a propojeni prostřednictvím sponzorovaných výjezdních zasedání, digitálních akcí, jedinečných ocenění nebo veřejných potvrzení, může to mít velký dopad.

Nedávná studie společnosti Momentive totiž zjistila, že pracovníci, kteří se cítí více propojeni se svými kolegy, se téměř třikrát častěji označují za „prosperující“ ve srovnání s těmi, kteří se cítí méně propojeni.

Pokud mají lidé pocit, že mohou být sami sebou a být mezi „svými lidmi“ v práci, je pravděpodobné, že v ní vydrží.

Zdroj: Getty Images

NABÍZEJTE MOŽNOSTI VZDĚLÁVÁNÍ A KARIÉRNÍHO RŮSTU

Programy vzdělávání a rozvoje mohou vašim zaměstnancům poskytnout prostor pro jejich kariérní růst a obohacení – což může jejich pracovnímu životu dodat smysl a uspokojení.

Ani tato hodnota nezaniká po několika prvních letech zaměstnance. Studie společnosti Gartner z roku 2020 zjistila, že počet dovedností potřebných pro jednu pracovní pozici se meziročně zvyšuje o 10 %, takže školení budou mít i nadále svou hodnotu bez ohledu na předchozí zkušenosti zaměstnance. Měli byste je také průběžně nabízet a aktualizovat, abyste zajistili, že dovednosti, které předáváte, jsou stále aktuální.

U zaměstnanců, kteří se obracejí na zákazníky, pandemie a problémy dodavatelského řetězce v posledních několika letech podnítily potřebu řady nových dovedností – od deeskalačních technik a řešení konfliktů až po prosazování protokolů COVID. Vzhledem k tomu, že tyto požadavky rostou, měli byste zajistit, aby měli nástroje, které potřebují k jejich zvládnutí – ideálně dříve, než budou vyzváni k jejich použití.

Svět v současné době vyžaduje od lidí, kteří se obracejí k zákazníkům v první linii, mnoho. Zaslouží si, aby se k nim přistupovalo se stejnou empatií a hlubokým respektem, jaký po nich jejich zaměstnavatelé požadují při interakci se zákazníky.

Není žádným tajemstvím, že lidi se zdánlivě stali méně zdvořilými a méně trpělivými v každodenních interakcích. Ať už je to ve frontě u pokladny v supermarketu nebo při telefonickém pokusu o přeobjednání letu, zákazníci mohou během jedné minuty přejít od zdvořilostí k „sežeňte mi svého nadřízeného“. Není divu, že zaměstnanci, kteří se obracejí na zákazníky, pociťují neuvěřitelnou míru vyhoření.Toto vyhoření může odstartovat začarovaný kruh, který ovlivňuje zákazníky. Když zástupci podpory, vyčerpaní z negativních setkání se zákazníky nebo přepracovaní kvůli odchodu kolegů, nedokážou do dalších interakcí vnést celé své já, prohrávají všichni. To potvrzuje i nedávný výzkum společnosti GetFeedback, který zjistil, že motivace zaměstnanců je překážkou číslo jedna, která stojí v cestě úspěšnému poskytování služeb zákazníkům.Co mohou zaměstnavatelé udělat, aby ochránili duševní zdraví/pohodu svých zaměstnanců a udrželi si je v době, kdy mnozí narážejí na své limity? Zde jsou tři strategie:NABÍDNĚTE PODPORU DUŠEVNÍHO ZDRAVÍDuševní zdraví hraje v posledních několika letech stále větší roli v oblasti zkušeností zaměstnanců. Podle průzkumu Kaiser Family Foundation 2021 Employer Health Benefits Survey totiž 39 % zaměstnavatelů od začátku pandemie aktualizovalo své zdravotní plány, aby rozšířili přístup ke službám duševního zdraví. To je skvělá zpráva pro svět, kde jsou tyto výhody naprosto nezbytné.Stále však existuje velká propast mezi podporou, kterou zaměstnanci potřebují, a tím, co mohou získat prostřednictvím zdravotních plánů svých zaměstnavatelů. Studie mé společnosti Momentive zjistila, že zatímco 75 % zaměstnanců tvrdí, že benefity v oblasti duševního zdraví jsou důležité, pouze 42 % zaměstnanců má přístup k hmatatelným benefitům v oblasti duševního zdraví.Kromě přehodnocení nabídky zdravotní péče byste měli také zvážit přidání vyhrazených dnů pro duševní zdraví do politiky volna, povzbuzovat zaměstnance, aby si vzali volno z práce, nabízet členství v meditační aplikaci nebo poskytovat speciální školení, která zaměstnancům pomohou zvládat a snižovat stres. Než začnete investovat, zeptejte se zaměstnanců, co by jim nejvíce pomohlo, a na základě získaných poznatků se rozhodněte, na co zaměřit své úsilí.Chcete využít této příležitosti?UPŘEDNOSTŇOVAT INKLUZI A SILNOU KULTURUUpřednostňování sounáležitosti může přispět k tomu, že se vaši zaměstnanci budou cítit podporováni v bouřlivých dobách a budou oceňováni za to, jací jsou – ale vyžaduje to aktivní úsilí a musí jít nad rámec pouhých hezkých slov. Společnosti musí nabízet proaktivní úsilí v oblasti začleňování, jako je zřizování skupin zaměstnanců, stanovování hodnot souvisejících s inkluzí a poskytování kanálů zaměstnancům, aby mohli bezpečně vyjádřit své obavy.Pro společnosti, které přijaly modely práce na dálku a hybridní modely práce, může být ještě těžší udržet mezi zaměstnanci pocit sounáležitosti. Pracovníci se často spoléhají na emocionální podporu a pocit sounáležitosti, které se jim dostává od kolegů. Pokud se vám podaří zajistit, aby se zaměstnanci cítili pochopeni a propojeni prostřednictvím sponzorovaných výjezdních zasedání, digitálních akcí, jedinečných ocenění nebo veřejných potvrzení, může to mít velký dopad.Nedávná studie společnosti Momentive totiž zjistila, že pracovníci, kteří se cítí více propojeni se svými kolegy, se téměř třikrát častěji označují za „prosperující“ ve srovnání s těmi, kteří se cítí méně propojeni.Pokud mají lidé pocit, že mohou být sami sebou a být mezi „svými lidmi“ v práci, je pravděpodobné, že v ní vydrží.NABÍZEJTE MOŽNOSTI VZDĚLÁVÁNÍ A KARIÉRNÍHO RŮSTUProgramy vzdělávání a rozvoje mohou vašim zaměstnancům poskytnout prostor pro jejich kariérní růst a obohacení – což může jejich pracovnímu životu dodat smysl a uspokojení.Ani tato hodnota nezaniká po několika prvních letech zaměstnance. Studie společnosti Gartner z roku 2020 zjistila, že počet dovedností potřebných pro jednu pracovní pozici se meziročně zvyšuje o 10 %, takže školení budou mít i nadále svou hodnotu bez ohledu na předchozí zkušenosti zaměstnance. Měli byste je také průběžně nabízet a aktualizovat, abyste zajistili, že dovednosti, které předáváte, jsou stále aktuální.U zaměstnanců, kteří se obracejí na zákazníky, pandemie a problémy dodavatelského řetězce v posledních několika letech podnítily potřebu řady nových dovedností – od deeskalačních technik a řešení konfliktů až po prosazování protokolů COVID. Vzhledem k tomu, že tyto požadavky rostou, měli byste zajistit, aby měli nástroje, které potřebují k jejich zvládnutí – ideálně dříve, než budou vyzváni k jejich použití.Svět v současné době vyžaduje od lidí, kteří se obracejí k zákazníkům v první linii, mnoho. Zaslouží si, aby se k nim přistupovalo se stejnou empatií a hlubokým respektem, jaký po nich jejich zaměstnavatelé požadují při interakci se zákazníky.
Tagy: businesscustomer careprácevyhořenízákaznický servis


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    20:42

    Akcie AOD dosáhly 52týdenního maxima na $9,78.

    20:37

    Lamb Weston ve 2. čtvrtletí 2026: Akcie klesají, protože růst objemu čelí cenovým výzvám

    20:32

    Portugalský akciový trh uzavírá se zisky; index PSI stoupl o 1,03 %

    20:28

    Zdroje naznačují, že Morgan Stanley je hlavním kandidátem na IPO SpaceX.

    20:23

    Agentura pro rozvoj vesmíru USA objednává 72 satelitů za 3,5 miliardy dolarů.

    20:17

    Přední akcie čisté energie se chystají růst, protože datová centra zvyšují poptávku.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Shutterstock
    Akcie

    Akcie společnosti Nvidia patří k nejlevnějším za dekádu, tvrdí Bernstein

    19 prosince, 2025

    Akcie společnosti Nvidia se na konci roku 2025 dostaly do situace, která je z historického pohledu poměrně výjimečná.

    Zdroj: Getty Images

    Akcie výrobce generátorů Generac oslabily, Wells Fargo vidí nákupní příležitost

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Proč zvážit akcie Rivian před příchodem vozů s umělou inteligencí

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie Core Scientific jsou s výhledem na rok 2026 atraktivní příležitostí

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie ServiceNow prudce oslabily, Bernstein vidí výjimečnou příležitost

    18 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Nanhua Futures Co., Ltd.

    Datum IPO: 22 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 8,61–11,48 miliardy HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 posiluje s oživením technologického sektoru, inflace klesá

    18 prosince, 2025

    Central Bank Company a Ultra Green IPO na závěr roku potvrdily hype kolem emisí

    17 prosince, 2025

    S&P 500 klesá s propadem v technologickém sektoru, Nvidia nadále roste

    15 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel níže, Oracle a Nvidia zařídily propad AI sektoru

    17 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli výprodeji velkých technologických společností

    15 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel výše díky boomu technologických akcií

    18 prosince, 2025

    S&P 500 roste, pokračující oživení vedené AI posiluje celý trh

    19 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli obavám o ekonomiku USA; Tesla dosáhla rekordního závěru

    16 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    AI

    Broadcom a další čipové akcie patří mezi hlavní sázky J.P. Morgan pro rok 2026

    17 prosince, 2025

    Obavy z možné bubliny v oblasti umělé inteligence na finančních trzích v posledních měsících sílí.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.