Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Nejotravnějším hotelovým hostem je prase z nabíječky pro elektromobily

Většina hotelových hostů ví, že se v noci musí ztišit a nekouřit na pokoji.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
7 května, 2023
6 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Hosté se však potýkají se správnou etiketou, pokud jde o nabíjení elektromobilů.

Stále více Američanů si kupuje a pronajímá elektromobily a do svých cestovních plánů zahrnuje i zastávky na dobíjení. V mnoha hotelech nyní hosté očekávají nabíječky pro elektromobily.

Tito cestovatelé s EV mají často velmi podrobný plán cesty z jednoho města do druhého. Přesto se i ty nejlépe naplánované trasy mohou zvrtnout, když nefunguje hotelová nabíječka nebo když ostatní cestující poruší základní pravidla etikety nabíjení.

Někteří řidiči podle hostů nechávají svá auta po plném nabití připojená k síti i několik hodin a využívají jedinou dostupnou nabíječku. Některé hotelové nabíječky nefungují nebo mají jiné možnosti, než je inzerováno. A bez ohledu na to, jakým elektromobilem jezdí, se tito cestovatelé shodují na největší nepříjemnosti: ICEing. (Pro řidiče jiných vozidel: To je, když vozidlo se spalovacím motorem zaparkuje na místě určeném pro nabíjení elektromobilů.)

V případě těchto stížností je často na hotelu, aby zasáhl.

Podle Briana McGuinnesse, senior viceprezidenta pro globální zkušenosti hostů ve společnosti IHG Hotels & Resorts, je hotelový personál vyzván, aby hostům s elektrickými vozidly řekl, aby si po skončení nabíjení přeparkovali své vozy. Mohou také hostům navrhnout, aby na recepci zanechali svá telefonní čísla, aby jim personál mohl poslat SMS, až nabíjení skončí.

Advertisement
Chcete využít této příležitosti?

Převzetí odpovědnosti

Sergio Rodriguez, 42letý muž z kalifornského Monterey, říká, že podnikl šest cest napříč zemí ve čtyřech elektromobilech, které vlastní, včetně Tesly.

Rodriguez říká, že nabíjecí stanice před hotely jsou často blokovány vozidly, která nejsou určena pro elektromobily, a jejich řidiči vidí jen prázdné parkovací místo. Z tohoto důvodu dává přednost stanicím v zadní části hotelů, ale říká, že mnohé z nich nejsou jasně označeny nebo udržovány.

Říká, že jednou přijel do hotelu Westin ve čtyři hodiny odpoledne se zbývajícími 5 % nabití svého Mustangu Mach-E z roku 2021 a zjistil, že se na místě nabíjí Tesla. Zůstala tam celou noc. Pan Rodriguez říká, že se probudil ve 4 hodiny ráno a zkontroloval vůz. Bylo stále zapojené, ale ukazovalo, že se nenabíjí. Tak se rozhodl: Odpojil nabíječku.

„Někteří lidé vám řeknou, že je nevhodné sahat na cizí auta,“ říká a zdůrazňuje, že technicky vzato chytá nabíječku, ne auto. „Používá společnou zástrčku. Nikdo na ni nemá absolutní právo.“

Rovné podmínky

Zdroj: Getty Images

Podle údajů Alternative Fuels Data Center je v USA více než 50 000 nabíjecích míst. Údaje o počtu hotelových nabíječek se liší, protože některé hotely uvádějí, že v jejich blízkosti se nacházejí nabíječky, které nejsou přímo na místě, tvrdí analytici z oboru.

Spolehlivý přístup k nabíječkám v hotelech je zásadní, protože trh s elektromobily se přesouvá od nadšenců k běžným řidičům, říká Nick Nigro, zakladatel výzkumné skupiny Atlas Public Policy.

Rychlosti nabíjení se liší a zahrnují úrovně 1, 2 a 3. Úroveň 1 umožňuje dojezd přibližně 5 mil za hodinu nabíjení a úroveň 2 umožňuje dojezd přibližně 25 mil za hodinu. Úroveň 3 je nejrychlejší, ale její instalace je nejdražší.

Nabíječky úrovně 2 nejsou praktické pro řidiče, kteří doufají v rychlé dobití energie jako u benzinového vozu. Podle pana Nigra však mají smysl pro hotely, kde cestující zaparkují a mohou nabíjet přes noc.

„Ale jedna nebo dvě nabíječky nebudou stačit,“ říká.

Podle Matta Schuylera, ředitele značky společnosti Hilton, je nyní více než 20 % jejích nemovitostí po celém světě vybaveno nabíječkami pro elektromobily, což je o více než 10 procentních bodů více než před rokem, a tento počet se rychle zvyšuje. Společnost IHG nedávno spustila ve své aplikaci vyhledávací filtr, který umožňuje hostům najít hotely s nabíječkami pro elektromobily, a uvádí, že více než 1 000 jejích hotelů má možnost nabíjení.

Řidiči elektromobilů uvádějí, že často plánují pobyty v hotelech podle dostupných nabíječek. Mnoho hotelových aplikací však nezobrazuje počet nebo typy nabíječek v dané lokalitě. Vedoucí pracovníci společností Hilton a IHG tvrdí, že se tato možnost v budoucnu rozšíří.

Některé hotely poskytují bezplatné nabíjení. Jiné vyžadují, aby hosté odemkli nabíječky klíčem od pokoje. Tony Booth, zakladatel a výkonný ředitel společnosti Stay-N-Charge, která instaluje nabíječky v hotelích, říká, že mnoho klientů si účtuje 25 až 55 centů za kilowatthodinu, což v průměru činí 11 až 20 dolarů.

Hilton spolupracuje s několika nabíjecími společnostmi a majitelé si mohou vybrat, zda chtějí instalovat nabíječky úrovně 2 nebo rychlejší, říká pan Schuyler.

Potřeba záložního plánu

Zdroj: Reuters

Rob Miller vzal svůj Chevrolet Bolt EUV z roku 2022 na zimní výlet. Miller, 61letý výzkumník v oblasti nemovitostí, používá vůz především k jízdě po Oaklandu v Kalifornii, kde žije.

Rezervoval si pobyt v letovisku v Rockaway Beach v Oregonu, protože inzerovalo nabíjení elektromobilů. Když dorazil na místo, zjistil, že zásuvka pro jeho auto nefunguje. Musel jet 15 mil mimo areál s upozorněním na vybitou baterii.

Když se s manželkou po více než hodině vrátili, vířivka i bazén byly zavřené.

Bill Ferro, zakladatel softwarové společnosti EVSession, která sleduje spolehlivost rychlonabíječek, jezdí výhradně elektromobily už 12 let.

Často si plánuje pobyty v hotelech s bezplatnými nabíječkami – pokud cena pokoje nepřevyšuje náklady na nabíjení – a v poslední době úspěšně podniká výlety se svou Teslou. Říká, že na svých trasách často naráží na nabíječky Superchargers v hotelech.

Podle něj by hotely mohly mít prospěch z rezervačních systémů. Pokud potřebuje jen o 20 % více energie, cítí se provinile, že zůstává celou noc připojen k síti.

„Nebudu vstávat ve dvě ráno a stěhovat auto,“ říká. „Ale kdyby mě o to někdo požádal, udělal bych to.“

Hosté se však potýkají se správnou etiketou, pokud jde o nabíjení elektromobilů.Stále více Američanů si kupuje a pronajímá elektromobily a do svých cestovních plánů zahrnuje i zastávky na dobíjení. V mnoha hotelech nyní hosté očekávají nabíječky pro elektromobily.Tito cestovatelé s EV mají často velmi podrobný plán cesty z jednoho města do druhého. Přesto se i ty nejlépe naplánované trasy mohou zvrtnout, když nefunguje hotelová nabíječka nebo když ostatní cestující poruší základní pravidla etikety nabíjení.Někteří řidiči podle hostů nechávají svá auta po plném nabití připojená k síti i několik hodin a využívají jedinou dostupnou nabíječku. Některé hotelové nabíječky nefungují nebo mají jiné možnosti, než je inzerováno. A bez ohledu na to, jakým elektromobilem jezdí, se tito cestovatelé shodují na největší nepříjemnosti: ICEing. V případě těchto stížností je často na hotelu, aby zasáhl.Podle Briana McGuinnesse, senior viceprezidenta pro globální zkušenosti hostů ve společnosti IHG Hotels & Resorts, je hotelový personál vyzván, aby hostům s elektrickými vozidly řekl, aby si po skončení nabíjení přeparkovali své vozy. Mohou také hostům navrhnout, aby na recepci zanechali svá telefonní čísla, aby jim personál mohl poslat SMS, až nabíjení skončí.Chcete využít této příležitosti?Převzetí odpovědnostiSergio Rodriguez, 42letý muž z kalifornského Monterey, říká, že podnikl šest cest napříč zemí ve čtyřech elektromobilech, které vlastní, včetně Tesly.Rodriguez říká, že nabíjecí stanice před hotely jsou často blokovány vozidly, která nejsou určena pro elektromobily, a jejich řidiči vidí jen prázdné parkovací místo. Z tohoto důvodu dává přednost stanicím v zadní části hotelů, ale říká, že mnohé z nich nejsou jasně označeny nebo udržovány.Říká, že jednou přijel do hotelu Westin ve čtyři hodiny odpoledne se zbývajícími 5 % nabití svého Mustangu Mach-E z roku 2021 a zjistil, že se na místě nabíjí Tesla. Zůstala tam celou noc. Pan Rodriguez říká, že se probudil ve 4 hodiny ráno a zkontroloval vůz. Bylo stále zapojené, ale ukazovalo, že se nenabíjí. Tak se rozhodl: Odpojil nabíječku.„Někteří lidé vám řeknou, že je nevhodné sahat na cizí auta,“ říká a zdůrazňuje, že technicky vzato chytá nabíječku, ne auto. „Používá společnou zástrčku. Nikdo na ni nemá absolutní právo.“Rovné podmínkyPodle údajů Alternative Fuels Data Center je v USA více než 50 000 nabíjecích míst. Údaje o počtu hotelových nabíječek se liší, protože některé hotely uvádějí, že v jejich blízkosti se nacházejí nabíječky, které nejsou přímo na místě, tvrdí analytici z oboru.Spolehlivý přístup k nabíječkám v hotelech je zásadní, protože trh s elektromobily se přesouvá od nadšenců k běžným řidičům, říká Nick Nigro, zakladatel výzkumné skupiny Atlas Public Policy.Rychlosti nabíjení se liší a zahrnují úrovně 1, 2 a 3. Úroveň 1 umožňuje dojezd přibližně 5 mil za hodinu nabíjení a úroveň 2 umožňuje dojezd přibližně 25 mil za hodinu. Úroveň 3 je nejrychlejší, ale její instalace je nejdražší.Nabíječky úrovně 2 nejsou praktické pro řidiče, kteří doufají v rychlé dobití energie jako u benzinového vozu. Podle pana Nigra však mají smysl pro hotely, kde cestující zaparkují a mohou nabíjet přes noc.„Ale jedna nebo dvě nabíječky nebudou stačit,“ říká.Podle Matta Schuylera, ředitele značky společnosti Hilton, je nyní více než 20 % jejích nemovitostí po celém světě vybaveno nabíječkami pro elektromobily, což je o více než 10 procentních bodů více než před rokem, a tento počet se rychle zvyšuje. Společnost IHG nedávno spustila ve své aplikaci vyhledávací filtr, který umožňuje hostům najít hotely s nabíječkami pro elektromobily, a uvádí, že více než 1 000 jejích hotelů má možnost nabíjení.Řidiči elektromobilů uvádějí, že často plánují pobyty v hotelech podle dostupných nabíječek. Mnoho hotelových aplikací však nezobrazuje počet nebo typy nabíječek v dané lokalitě. Vedoucí pracovníci společností Hilton a IHG tvrdí, že se tato možnost v budoucnu rozšíří.Některé hotely poskytují bezplatné nabíjení. Jiné vyžadují, aby hosté odemkli nabíječky klíčem od pokoje. Tony Booth, zakladatel a výkonný ředitel společnosti Stay-N-Charge, která instaluje nabíječky v hotelích, říká, že mnoho klientů si účtuje 25 až 55 centů za kilowatthodinu, což v průměru činí 11 až 20 dolarů.Hilton spolupracuje s několika nabíjecími společnostmi a majitelé si mohou vybrat, zda chtějí instalovat nabíječky úrovně 2 nebo rychlejší, říká pan Schuyler.Potřeba záložního plánuRob Miller vzal svůj Chevrolet Bolt EUV z roku 2022 na zimní výlet. Miller, 61letý výzkumník v oblasti nemovitostí, používá vůz především k jízdě po Oaklandu v Kalifornii, kde žije.Rezervoval si pobyt v letovisku v Rockaway Beach v Oregonu, protože inzerovalo nabíjení elektromobilů. Když dorazil na místo, zjistil, že zásuvka pro jeho auto nefunguje. Musel jet 15 mil mimo areál s upozorněním na vybitou baterii.Když se s manželkou po více než hodině vrátili, vířivka i bazén byly zavřené.Bill Ferro, zakladatel softwarové společnosti EVSession, která sleduje spolehlivost rychlonabíječek, jezdí výhradně elektromobily už 12 let.Často si plánuje pobyty v hotelech s bezplatnými nabíječkami – pokud cena pokoje nepřevyšuje náklady na nabíjení – a v poslední době úspěšně podniká výlety se svou Teslou. Říká, že na svých trasách často naráží na nabíječky Superchargers v hotelech.Podle něj by hotely mohly mít prospěch z rezervačních systémů. Pokud potřebuje jen o 20 % více energie, cítí se provinile, že zůstává celou noc připojen k síti.„Nebudu vstávat ve dvě ráno a stěhovat auto,“ říká. „Ale kdyby mě o to někdo požádal, udělal bych to.“
Tagy: businesselektromobilyevúspěch


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    13:54

    Saúdskoarabské akcie klesly při uzavření trhu; Tadawul All Share se snížil o 1,19 %

    13:13

    NBC 10 WJAR hlásí, že policie v Providence zadržela osobu podezřelou v souvislosti se střelbou na Brownově univerzitě.

    12:28

    Ruský zákaz herní platformy Roblox vyvolává neobvyklý protest.

    12:24

    Proč se americký železniční nákladní sektor stal více znečišťujícím než uhelné elektrárny

    11:54

    Mohl by se AI stát novou hlavní výzvou pro e-commerce a služby doručování jídla?

    11:13

    Zkoumání obrovské příležitosti v hodnotě 1 bilionu dolarů na trhu autonomních vozidel v USA

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025

    Investiční banka Citi se domnívá, že akcie společnosti Boeing vstupují do nového roku v mimořádně zajímavé pozici a mohou nabídnout...

    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Rok 2026 rozhodne o budoucnosti realitního modelu Opendoor

    13 prosince, 2025

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025

    Nvidia jako hlavní kandidát na první firmu s hodnotou 10 bilionů dolarů

    14 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.