Společnost JD.com Inc. hodlá vytvořit nezávislou jednotku spojením svého řetězce supermarketů 7Fresh s dalšími online službami a vytvořit tak maloobchodní prodejnu čerstvých potravin a potravinářského zboží, která by sloužila milionům lidí po celé zemi.
Čínská společnost č. 2 v oblasti elektronického obchodování plánuje založit takzvaný „inovativní maloobchod“, který zahrnuje supermarkety 7Fresh, platformu pro skupinové nákupy Pinpin a také služby na vyžádání, uvedla osoba obeznámená se záležitostí. Yan Xiaobing, bývalý šéf mezinárodního obchodu JD.com, povede od pondělí tuto jednotku a bude přímo podřízen generálnímu řediteli skupiny Sandymu Xuovi, uvedla osoba, která si přála zůstat neznámá, protože restrukturalizace nebyla veřejně oznámena.
Společnost JD minulý týden prohlásila, že má v úmyslu vytvořit sedm kótovaných firem s tržní hodnotou nejméně 14 miliard dolarů za jednotku, a nastínila agresivní cíle pokrývající dvě desetiletí, když uzavřela svůj slavnostní podpis 2023 s dalším rekordním obratem.
Její nový podnik nebo divize se bude podobat jednotce Freshippo společnosti Alibaba Group Holding Ltd., známé v čínštině jako Hema, která je v procesu získávání finančních prostředků a potenciálního samostatného vstupu na burzu. Alibaba spolupracuje s bankami včetně China International Capital Corp. a Morgan Stanley, aby pomohla s přípravou na první prodej akcií této jednotky. V nejbližší době požádá hongkongskou burzu o schválení vyčlenění této jednotky, uvedl v pondělí deník Hong Kong Economic Times.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky