Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    BETA 4 listopadu, 2025

    Beta Technologies a její úspešný vstup na americkou burzu

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    BETA 4 listopadu, 2025

    Beta Technologies a její úspešný vstup na americkou burzu

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

New York zpoplatní jízdu do centra. Další města mohou být na řadě

Administrativa prezidenta Joea Bidena se chystá povolit městu New York pokračovat v zavádění přelomového programu, který zpoplatní vjezd vozidel na dolní Manhattan, a to poté, co v pondělí skončí lhůta pro veřejnou kontrolu.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
16 června, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Mýtné je oficiálně známé jako Program zpoplatnění centrálních obchodních čtvrtí – běžně se mu však říká „zpoplatnění kongescí“.

V praxi to funguje jako jakékoli jiné mýtné, ale protože se jedná o speciální zpoplatnění jízdy v dopravně zatížené oblasti pod 60. ulicí na Manhattanu, jednalo by se o první program svého druhu ve Spojených státech.

Návrhy se pohybují v rozmezí od 9 do 23 dolarů za jízdu ve špičce a mají vstoupit v platnost na jaře příštího roku.

Plán byl dlouhá léta odkládán, ale minulý měsíc se mu podařilo dosáhnout významného úspěchu, když Federální správa silnic (Federal Highway Administration) schválila vydání posouzení vlivu na životní prostředí. Veřejnost si může zprávu prohlédnout do pondělí a očekává se, že federální vláda ji krátce poté schválí.

Newyorský Metropolitní dopravní úřad (MTA) pak může stanovit konečné sazby mýtného, jakož i slevy a výjimky pro některé řidiče.

Advertisement

New York se stále vzpamatovává z ničivého dopadu pandemie Covid-19. Podle zastánců zpoplatnění dopravních zácp je to klíčový prvek obnovy města a způsob, jak si město představit do budoucna.

„Tento program má zásadní význam pro dlouhodobý úspěch města New York,“ uvedla minulý měsíc Kathy Hochulová, guvernérka státu New York.

Plán by také znamenal vyvrcholení více než půlstoletí trvajících snah o zavedení poplatků za dopravní zácpy v New Yorku. Navzdory podpoře několika newyorských starostů a guvernérů státu pomohli majitelé osobních a nákladních automobilů ve vnějších čtvrtích a na předměstích návrhy zmařit.

V roce 2007 označil starosta Michael Bloomberg dopravní zácpy za „slona v místnosti“, když navrhoval program mýtného, který však státní zákonodárci zamítli. O deset let později prohlásil guvernér Andrew Cuomo, který se dlouho bránil zpoplatnění dopravních zácp, že se jedná o „nápad, jehož čas nadešel“, a po zvýšených zpožděních a vykolejení, při němž byly zraněny desítky lidí, vyhlásil v metru stav nouze. O dva roky později dal stát MTA souhlas k vypracování programu zpoplatnění přetížení.

Nakonec to byla potřeba zlepšit veřejnou dopravu v New Yorku, která se stala impulsem pro zavedení poplatků za dopravní zácpy.

Chcete využít této příležitosti?

Nejhorší dopravní zácpy ve Spojených státech

Každý den se na dolním Manhattanu, jedné z nejrušnějších oblastí na světě s nejhoršími dopravními zácpami ve Spojených státech, vystřídá 700 000 aut, taxíků a nákladních vozů.

V cenové zóně s dopravními zácpami jezdí auta v průměru jen 7,1 km/h, a to s klesající tendencí. Také rychlost veřejné autobusové dopravy se od roku 2010 snížila o 28 %. Podle jednoho z odhadů ztratí Newyorčané každý rok v průměru 117 hodin sezením v zácpách, což je stojí téměř 2 000 dolarů na ztrátě produktivity a dalších nákladech.

Mýtné má každý den snížit počet vozidel vjíždějících do zóny dopravního přetížení nejméně o 10 % a o 5 % snížit počet kilometrů, které auta v této zóně ujedou.

S dopravními zácpami jsou spojeny i fyzické a společenské náklady: přibývá nehod, emisí uhlíku a znečištění, protože troubící auta zabírají prostor, který by mohl být optimalizován pro chodce a venkovní stolování.

Zastánci také upozorňují, že se zlepší veřejná doprava, která je nezbytnou součástí života v New Yorku. Přibližně 75 % cest do centra města se uskutečňuje veřejnou dopravou.

Podle MTA je však počet cestujících veřejnou dopravou o 25 až 30 % nižší než před pandemií. MTA tvrdí, že poplatky za přetížení dopravy budou rozhodujícím zdrojem příjmů pro financování budoucích investic ve výši 15 miliard dolarů do modernizace 100 let starého systému městské hromadné dopravy.

Podle zastánců plánu jsou tato vylepšení, jako jsou nové vozy metra a elektrické signály, klíčová pro přilákání nových cestujících a zlepšení rychlosti a dostupnosti – zejména pro obyvatele s nízkými příjmy a menšiny, kteří mají nejmenší pravděpodobnost, že budou vlastnit auto.

New York je „závislý na veřejné dopravě“, řekla Kate Slevinová, výkonná viceprezidentka Asociace regionálního plánování, která se zabývá městským plánováním a politikou. „Spoléháme na to, že z těchto příjmů zaplatíme potřebnou modernizaci a investice, které zajistí spolehlivou a dobrou dopravní obslužnost.“

Zlepšení veřejné dopravy je také klíčem k hospodářskému oživení New Yorku po pandemii: Pokud je dojíždění do práce příliš nespolehlivé, lidé méně často navštěvují úřady a nakupují v obchodech v okolí svých pracovišť. Zastánci poplatků za dopravní zácpy doufají, že program vytvoří více prostoru pro občanskou vybavenost, jako jsou širší chodníky, cyklostezky, náměstí, lavičky, stromy a veřejné toalety.

„Před 100 lety jsme se rozhodli, že automobil je správná cesta, a tak jsme zúžili chodníky a postavili dálnice,“ řekl Sam Schwartz, bývalý newyorský dopravní komisař a zakladatel stejnojmenné poradenské firmy. „Ale budoucnost New Yorku je taková, že chodec by měl být králem a královnou. Vše by mělo být podřízeno chodci.“

Přínosy, kritika a zmírňující opatření

Zatímco žádné jiné město v USA zatím nezavedlo ceny za dopravní zácpy, Stockholm, Londýn a Singapur je mají již několik let.

Tato města zaznamenala výhody, jako je snížení znečištění oxidem uhličitým, zvýšení průměrné rychlosti a snížení dopravních zácp.

Pouhý rok po zavedení poplatku v Londýně v roce 2003 se dopravní zácpy snížily o 30 % a o stejné procento se zvýšila průměrná rychlost. Ve Stockholmu jedna studie zjistila, že počet návštěv dětí u lékaře kvůli akutnímu astmatu klesl přibližně o 50 % ve srovnání s počtem návštěv před spuštěním programu v roce 2007.

Některé skupiny jsou však ostře proti poplatkům za přetížení dopravy v New Yorku. Řidiči taxislužby a spolujízdy, kteří jsou z velké části nízkopříjmovou a přistěhovaleckou pracovní silou, se obávají, že to poškodí řidiče, kteří již nyní bojují o své živobytí. MTA uvedla, že zpoplatnění dopravních zácp by mohlo snížit poptávku po taxislužbě v dané zóně až o 17 %.

Dojíždějící a zákonodárci z okrajových čtvrtí New Yorku a New Jersey tvrdí, že program poškozuje řidiče, kteří nemají jinou možnost, jak se dostat do centra Manhattanu, než autem, a že to neúměrně dopadne na řidiče s nízkými příjmy. (Podle MTA však z 28 milionů obyvatel dojíždí do práce autem na dolním Manhattanu odhadem jen 16 100 lidí s nízkými příjmy).

Jiní kritici tvrdí, že by to mohlo vést k přesměrování dopravy a znečištění z dieselových nákladních aut z Manhattanu do oblastí s nižšími příjmy, jako je Bronx, kde je nejvyšší míra hospitalizace kvůli astmatu ve městě.

MTA a další agentury však mají plány na zmírnění mnoha z těchto nepříznivých účinků.

Taxi a nájemní vozidla budou zpoplatněna pouze jednou denně. Řidiči, kteří vydělávají méně než 50 000 dolarů ročně nebo jsou zařazeni do některých programů státní podpory, získají po prvních 10 jízdách každý měsíc slevu 25 %. Nákladní a jiná vozidla budou mít v nočních hodinách 50% slevy.

Kromě toho MTA přislíbila 10 milionů dolarů na instalaci filtračních jednotek vzduchu ve školách v blízkosti dálnic, 20 milionů dolarů na program boje proti astmatu a další investice na zlepšení kvality ovzduší a životního prostředí v oblastech, kam by mohla být odkloněna větší doprava.

Newyorský program je v sázce a představitelé ostatních měst jeho výsledky bedlivě sledují.

Pokud se to podaří, mohlo by se zpoplatnění dopravních zácp stát vzorem pro další americká města, která se snaží zotavit z pandemie a čelí podobným výzvám v souvislosti se změnou klimatu a stárnutím veřejné infrastruktury.

„Je dobré vidět, že program města New York postupuje kupředu,“ uvedla minulý měsíc redakční rada Los Angeles Times. „Los Angeles by se mělo dívat, učit se a jít dál.“

Mýtné je oficiálně známé jako Program zpoplatnění centrálních obchodních čtvrtí – běžně se mu však říká „zpoplatnění kongescí“.V praxi to funguje jako jakékoli jiné mýtné, ale protože se jedná o speciální zpoplatnění jízdy v dopravně zatížené oblasti pod 60. ulicí na Manhattanu, jednalo by se o první program svého druhu ve Spojených státech.Návrhy se pohybují v rozmezí od 9 do 23 dolarů za jízdu ve špičce a mají vstoupit v platnost na jaře příštího roku.Plán byl dlouhá léta odkládán, ale minulý měsíc se mu podařilo dosáhnout významného úspěchu, když Federální správa silnic schválila vydání posouzení vlivu na životní prostředí. Veřejnost si může zprávu prohlédnout do pondělí a očekává se, že federální vláda ji krátce poté schválí.Newyorský Metropolitní dopravní úřad pak může stanovit konečné sazby mýtného, jakož i slevy a výjimky pro některé řidiče.New York se stále vzpamatovává z ničivého dopadu pandemie Covid-19. Podle zastánců zpoplatnění dopravních zácp je to klíčový prvek obnovy města a způsob, jak si město představit do budoucna.„Tento program má zásadní význam pro dlouhodobý úspěch města New York,“ uvedla minulý měsíc Kathy Hochulová, guvernérka státu New York.Plán by také znamenal vyvrcholení více než půlstoletí trvajících snah o zavedení poplatků za dopravní zácpy v New Yorku. Navzdory podpoře několika newyorských starostů a guvernérů státu pomohli majitelé osobních a nákladních automobilů ve vnějších čtvrtích a na předměstích návrhy zmařit.V roce 2007 označil starosta Michael Bloomberg dopravní zácpy za „slona v místnosti“, když navrhoval program mýtného, který však státní zákonodárci zamítli. O deset let později prohlásil guvernér Andrew Cuomo, který se dlouho bránil zpoplatnění dopravních zácp, že se jedná o „nápad, jehož čas nadešel“, a po zvýšených zpožděních a vykolejení, při němž byly zraněny desítky lidí, vyhlásil v metru stav nouze. O dva roky později dal stát MTA souhlas k vypracování programu zpoplatnění přetížení.Nakonec to byla potřeba zlepšit veřejnou dopravu v New Yorku, která se stala impulsem pro zavedení poplatků za dopravní zácpy.Chcete využít této příležitosti?Nejhorší dopravní zácpy ve Spojených státechKaždý den se na dolním Manhattanu, jedné z nejrušnějších oblastí na světě s nejhoršími dopravními zácpami ve Spojených státech, vystřídá 700 000 aut, taxíků a nákladních vozů.V cenové zóně s dopravními zácpami jezdí auta v průměru jen 7,1 km/h, a to s klesající tendencí. Také rychlost veřejné autobusové dopravy se od roku 2010 snížila o 28 %. Podle jednoho z odhadů ztratí Newyorčané každý rok v průměru 117 hodin sezením v zácpách, což je stojí téměř 2 000 dolarů na ztrátě produktivity a dalších nákladech.Mýtné má každý den snížit počet vozidel vjíždějících do zóny dopravního přetížení nejméně o 10 % a o 5 % snížit počet kilometrů, které auta v této zóně ujedou.S dopravními zácpami jsou spojeny i fyzické a společenské náklady: přibývá nehod, emisí uhlíku a znečištění, protože troubící auta zabírají prostor, který by mohl být optimalizován pro chodce a venkovní stolování.Zastánci také upozorňují, že se zlepší veřejná doprava, která je nezbytnou součástí života v New Yorku. Přibližně 75 % cest do centra města se uskutečňuje veřejnou dopravou.Podle MTA je však počet cestujících veřejnou dopravou o 25 až 30 % nižší než před pandemií. MTA tvrdí, že poplatky za přetížení dopravy budou rozhodujícím zdrojem příjmů pro financování budoucích investic ve výši 15 miliard dolarů do modernizace 100 let starého systému městské hromadné dopravy.Podle zastánců plánu jsou tato vylepšení, jako jsou nové vozy metra a elektrické signály, klíčová pro přilákání nových cestujících a zlepšení rychlosti a dostupnosti – zejména pro obyvatele s nízkými příjmy a menšiny, kteří mají nejmenší pravděpodobnost, že budou vlastnit auto.New York je „závislý na veřejné dopravě“, řekla Kate Slevinová, výkonná viceprezidentka Asociace regionálního plánování, která se zabývá městským plánováním a politikou. „Spoléháme na to, že z těchto příjmů zaplatíme potřebnou modernizaci a investice, které zajistí spolehlivou a dobrou dopravní obslužnost.“Zlepšení veřejné dopravy je také klíčem k hospodářskému oživení New Yorku po pandemii: Pokud je dojíždění do práce příliš nespolehlivé, lidé méně často navštěvují úřady a nakupují v obchodech v okolí svých pracovišť. Zastánci poplatků za dopravní zácpy doufají, že program vytvoří více prostoru pro občanskou vybavenost, jako jsou širší chodníky, cyklostezky, náměstí, lavičky, stromy a veřejné toalety.„Před 100 lety jsme se rozhodli, že automobil je správná cesta, a tak jsme zúžili chodníky a postavili dálnice,“ řekl Sam Schwartz, bývalý newyorský dopravní komisař a zakladatel stejnojmenné poradenské firmy. „Ale budoucnost New Yorku je taková, že chodec by měl být králem a královnou. Vše by mělo být podřízeno chodci.“Přínosy, kritika a zmírňující opatřeníZatímco žádné jiné město v USA zatím nezavedlo ceny za dopravní zácpy, Stockholm, Londýn a Singapur je mají již několik let.Tato města zaznamenala výhody, jako je snížení znečištění oxidem uhličitým, zvýšení průměrné rychlosti a snížení dopravních zácp.Pouhý rok po zavedení poplatku v Londýně v roce 2003 se dopravní zácpy snížily o 30 % a o stejné procento se zvýšila průměrná rychlost. Ve Stockholmu jedna studie zjistila, že počet návštěv dětí u lékaře kvůli akutnímu astmatu klesl přibližně o 50 % ve srovnání s počtem návštěv před spuštěním programu v roce 2007.Některé skupiny jsou však ostře proti poplatkům za přetížení dopravy v New Yorku. Řidiči taxislužby a spolujízdy, kteří jsou z velké části nízkopříjmovou a přistěhovaleckou pracovní silou, se obávají, že to poškodí řidiče, kteří již nyní bojují o své živobytí. MTA uvedla, že zpoplatnění dopravních zácp by mohlo snížit poptávku po taxislužbě v dané zóně až o 17 %.Dojíždějící a zákonodárci z okrajových čtvrtí New Yorku a New Jersey tvrdí, že program poškozuje řidiče, kteří nemají jinou možnost, jak se dostat do centra Manhattanu, než autem, a že to neúměrně dopadne na řidiče s nízkými příjmy. .Jiní kritici tvrdí, že by to mohlo vést k přesměrování dopravy a znečištění z dieselových nákladních aut z Manhattanu do oblastí s nižšími příjmy, jako je Bronx, kde je nejvyšší míra hospitalizace kvůli astmatu ve městě.MTA a další agentury však mají plány na zmírnění mnoha z těchto nepříznivých účinků.Taxi a nájemní vozidla budou zpoplatněna pouze jednou denně. Řidiči, kteří vydělávají méně než 50 000 dolarů ročně nebo jsou zařazeni do některých programů státní podpory, získají po prvních 10 jízdách každý měsíc slevu 25 %. Nákladní a jiná vozidla budou mít v nočních hodinách 50% slevy.Kromě toho MTA přislíbila 10 milionů dolarů na instalaci filtračních jednotek vzduchu ve školách v blízkosti dálnic, 20 milionů dolarů na program boje proti astmatu a další investice na zlepšení kvality ovzduší a životního prostředí v oblastech, kam by mohla být odkloněna větší doprava.Newyorský program je v sázce a představitelé ostatních měst jeho výsledky bedlivě sledují.Pokud se to podaří, mohlo by se zpoplatnění dopravních zácp stát vzorem pro další americká města, která se snaží zotavit z pandemie a čelí podobným výzvám v souvislosti se změnou klimatu a stárnutím veřejné infrastruktury.„Je dobré vidět, že program města New York postupuje kupředu,“ uvedla minulý měsíc redakční rada Los Angeles Times. „Los Angeles by se mělo dívat, učit se a jít dál.“
Tagy: businessdopravanew yorkpenízeUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Související:

    1. York Water není příliš známým byznysem — jeho dividenda ale stojí za to
    2. Amazon ruší jednu ze svých nejštědřejších výhod programu Prime
    3. Trump žaluje New York Times o 15 miliard dolarů, akcie deníku klesají
    Advertisement

    Breaking.

    03:13

    Trump plánuje zvýšit domácí cestování, aby podpořil svůj ekonomický program a dostupnost.

    03:03

    Banco do Brasil snižuje prognózu zisku na rok 2025 kvůli rostoucímu počtu selhání farmářů.

    02:11

    RNA editační terapie Korro Bio vykazuje určité účinky, ale nedosahuje očekávání u AATD.

    02:07

    Edgewell prodává divizi zodpovědnou za Stayfree a Playtex švédské společnosti Essity za 340 milionů dolarů.

    02:01

    Americký soud vydává dočasné zastavení nařízení USDOT k rozpuštění partnerství Delta a Aeromexico.

    01:57

    EU se snaží urychlit úsilí o řešení levných čínských balíků, uvádí FT.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Shutterstock
    Příležitost

    IonQ překonal prognózu tržeb o 37 %. Je to průlom, na který investoři čekali?

    12 listopadu, 2025

    Společnost IonQ (IONQ) nedávno oznámila výsledky, které výrazně překonaly očekávání trhu. Závod v oblasti kvantových počítačů se zrychluje a právě...

    Zdroj: Getty Images

    5 věcí, které by investoři měli vědět před nákupem akcií Rigetti Computing

    12 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Pokles AI akcií je podle Toma Hancocka příležitostí k nákupu

    12 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie BigBear.ai prudce vystřelily po obří dohodě v obraně

    12 listopadu, 2025

    CNGR vstupuje na burzu – lídr, který může změnit trh s bateriemi

    11 listopadu, 2025

    IPO Radar.

    CNGR Advanced Material Co., Ltd.

    Datum IPO: 17 listopadu, 2025
    Potenciální ocenění: 4,81 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Akcie AST SpaceMobile rostou navzdory slabším číslům, trh věří budoucímu růstu

    11 listopadu, 2025

    Akcie Nvidia oslabily kvůli obavám z bubliny AI, ale optimismus zůstává

    10 listopadu, 2025

    Technologické akcie zažívají nejhorší týden od dubna po výprodeji Nasdaqu

    8 listopadu, 2025

    S&P 500 posiluje díky růstu technologických akcií a naději na konec shutdownu

    10 listopadu, 2025

    Schillerová: V rozpočtu chybí miliardy na výdaje MPSV a financování zemědělství

    8 listopadu, 2025

    S&P 500 uzavřel o poznání výše, pokles Nvidie vyvolává obavy

    11 listopadu, 2025

    S&P 500 zaznamenal nárůst, investoři očekávají konec uzavření vlády

    12 listopadu, 2025

    Zlatá horečka skončila: říjnový propad přinesl investorům novou příležitost

    9 listopadu, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    Bullionář Recap

    Nvidia a Amazon se stávají symbolem růstu technologických akcií

    3 listopadu, 2025

    Index S&P 500 v pondělí posílil, když akcie spojené s tématem umělé inteligence, vedené společností Nvidia, pokračovaly v růstu díky...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.