Francouzská skupina Sodexo v pátek podruhé zvýšila celoroční cíl tržeb své jednotky Benefits and Rewards services s odkazem na lepší než očekávaný růst ve třetím čtvrtletí.
Cateringové společnosti těží z krize životních nákladů, protože zaměstnavatelé hledají způsoby, jak podpořit zaměstnance bez zvyšování mezd.
„Růst společnosti Pluxee ve třetím čtvrtletí je silnější, než se očekávalo, a to díky rostoucí základní poptávce, která byla umocněna silným nárůstem nominální hodnoty a vyššími úrokovými sazbami,“ uvedla v prohlášení generální ředitelka Sophie Bellonová.
Nedávno přejmenovaná jednotka pro poukázky na Pluxee má být vyčleněna a v roce 2024 uvedena na burzu. Plánuje najmout přibližně 1 000 lidí pro své technologické a datové operace, aby se mohla zapojit do rostoucího trhu zaměstnaneckých výhod.
Sodexo očekává, že organický růst tržeb společnosti Pluxee přesáhne 20 % a základní marže provozního zisku bude ve fiskálním roce 2023 do konce srpna vyšší než 32 %.
Skupina v dubnu zvýšila svou prognózu pro tento podnik a stanovila cíl organického růstu blížícího se 20 % a provozní ziskovou marži blízko 32 %.
Sodexo rovněž zpřesnilo celoroční výhled skupiny a očekává základní provozní ziskovou marži ve výši 5,5 % oproti předchozím „téměř“ 5,5 %.
Celkové tržby skupiny dosáhly ve třetím čtvrtletí 6,03 miliardy eur
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky