Akcie společnosti Star Plus Legend Holdings Yeh Hui-Mei ve čtvrtek při svém debutu na burze vzrostly až o 48 % poté, co se v rámci primární veřejné nabídky v Hongkongu prodávaly po 4,25 hongkongského dolaru (54 centů). To může její majetek výrazně zvýšit nad 54 milionů dolarů, které měla získat na základě nabídkové ceny podle indexu miliardářů agentury Bloomberg.
Akcie se krátce po otevření burzy obchodovaly až na úrovni 6,30 hongkongských dolarů, než v 10:00 místního času snížily své zisky na 24 %. Tento skok je srovnatelný s průměrným nárůstem 0,7 % u IPO, které v Hongkongu letos debutovaly.
Společnost Star Plus Legend je s Čouem úzce propojena a prodává výrobky, které jsou propagovány s využitím jeho duševního vlastnictví, včetně Modongu, jedné z nejprodávanějších značek neprůstřelné kávy v Číně.
I když byla velikost IPO nižší, než o jakou společnost dříve usilovala, přesto se z bývalého učitele základní školy stal multimilionář. Minulý měsíc byla nabídka několik dní před datem vstupu na burzu stažena s tím, že společnost potřebuje další čas na přípravu.
Pětasedmdesátiletý Yeh se před desítkami let prozíravě rozhodl posílat Choua na hodiny klavíru, což ve zpěvákovi v dětství probudilo lásku k hudbě, jak řekl v televizi. Podle IFPI, která zastupuje zájmy více než 8 000 členů nahrávacího průmyslu, je 44letý zpěvák nyní jednou z nejpopulárnějších hvězd v Asii a v loňském roce prodejem svých alb překonal Taylor Swift. Čtvrté album nese jméno jeho matky.
Chou, přezdívaný „král asijského popu“, debutoval v roce 2000 na Tchaj-wanu stejnojmenným albem Jay Chou. Jeho hudba se stala okamžitým hitem a díky směsici R&B a melodického rapu se proslavila v celém regionu. Na větší mezinárodní scénu vstoupil v roce 2011 hlavní rolí ve filmu o superhrdinovi Zelený sršeň po boku Setha Rogena a Cameron Diaz.
Neprůstřelné
Zdroj: Getty Images
Podle prospektu IPO založil Yeh společnost Star Plus Legend v roce 2017 se spoluzakladateli, mezi nimiž byl i Yang Chun-Jung, Chouův agent a partner hudebního vydavatelství JVR Music. Prostřednictvím holdingové společnosti budou Yeh a Yang společně vlastnit 24,9% podíl ve společnosti Star Plus Legend v hodnotě 108 milionů USD na základě nabídkové ceny. Ma Hsin-Ting, další spoluzakladatel a bývalý investiční poradce, bude vlastnit další 24,9% podíl, uvádí se v dokumentu. Kromě kávy společnost prodává i další nízkosacharidové nápoje a potraviny, prášek matcha a produkty péče o pleť. Poskytuje také služby v oblasti vytváření duševního vlastnictví, správy a plánování akcí.
Zástupce společnosti Star Plus Legend potvrdil hodnotu podílu v e-mailu.
Jedním z nejprodávanějších produktů společnosti Star Plus Legend je Modong, nápoj s vysokým obsahem tuku, vyrobený z lyofilizované kávy, másla a panenského kokosového oleje, určený pro nízkosacharidové diety.
V roce 2022 měla téměř čtvrtinový podíl na čínském trhu s neprůstřelnými nápoji, uvádí se v prospektu firmy k nabídce. Většina výrobků se prodává prostřednictvím online kanálů, včetně Douyin, čínské obdoby TikToku, Wechatu a lifestylové blogovací platformy Red. Podle dokumentu společnost loni vykázala tržby ve výši 344 milionů jüanů (48 milionů dolarů) a zisk 64,9 milionu jüanů.
Ačkoli se Chou nepodílí na řízení společnosti Star Plus Legend, je pro ni klíčový. Produkty s propagačními aktivitami, na nichž se podílí Chou nebo s ním spojené IP, se v loňském roce podílely na celkových tržbách téměř 60 %.
Díky desetileté smlouvě o autorizaci duševního vlastnictví může společnost Star Plus Legend produkovat nový obsah s využitím Chouova vlivu. Příkladem je J-Style Trip, reality show zaměřená na Choua a jeho přátele, která se objevila na Netflixu.
Společnost Star Plus Legend ve svém prospektu označila své hluboké vazby na Choua za hlavní riziko.
„Pokud nebudeme schopni spolupracovat s panem Jayem Chou, společností JVR Music nebo některou z jeho dalších přidružených společností, může to mít nepříznivý vliv na naše podnikání, finanční situaci a výsledky hospodaření,“ uvedla společnost.
Akcie společnosti Star Plus Legend Holdings Yeh Hui-Mei ve čtvrtek při svém debutu na burze vzrostly až o 48 % poté, co se v rámci primární veřejné nabídky v Hongkongu prodávaly po 4,25 hongkongského dolaru . To může její majetek výrazně zvýšit nad 54 milionů dolarů, které měla získat na základě nabídkové ceny podle indexu miliardářů agentury Bloomberg.Akcie se krátce po otevření burzy obchodovaly až na úrovni 6,30 hongkongských dolarů, než v 10:00 místního času snížily své zisky na 24 %. Tento skok je srovnatelný s průměrným nárůstem 0,7 % u IPO, které v Hongkongu letos debutovaly.Společnost Star Plus Legend je s Čouem úzce propojena a prodává výrobky, které jsou propagovány s využitím jeho duševního vlastnictví, včetně Modongu, jedné z nejprodávanějších značek neprůstřelné kávy v Číně.I když byla velikost IPO nižší, než o jakou společnost dříve usilovala, přesto se z bývalého učitele základní školy stal multimilionář. Minulý měsíc byla nabídka několik dní před datem vstupu na burzu stažena s tím, že společnost potřebuje další čas na přípravu.Pětasedmdesátiletý Yeh se před desítkami let prozíravě rozhodl posílat Choua na hodiny klavíru, což ve zpěvákovi v dětství probudilo lásku k hudbě, jak řekl v televizi. Podle IFPI, která zastupuje zájmy více než 8 000 členů nahrávacího průmyslu, je 44letý zpěvák nyní jednou z nejpopulárnějších hvězd v Asii a v loňském roce prodejem svých alb překonal Taylor Swift. Čtvrté album nese jméno jeho matky.Chou, přezdívaný „král asijského popu“, debutoval v roce 2000 na Tchaj-wanu stejnojmenným albem Jay Chou. Jeho hudba se stala okamžitým hitem a díky směsici R&B a melodického rapu se proslavila v celém regionu. Na větší mezinárodní scénu vstoupil v roce 2011 hlavní rolí ve filmu o superhrdinovi Zelený sršeň po boku Setha Rogena a Cameron Diaz.NeprůstřelnéPodle prospektu IPO založil Yeh společnost Star Plus Legend v roce 2017 se spoluzakladateli, mezi nimiž byl i Yang Chun-Jung, Chouův agent a partner hudebního vydavatelství JVR Music. Prostřednictvím holdingové společnosti budou Yeh a Yang společně vlastnit 24,9% podíl ve společnosti Star Plus Legend v hodnotě 108 milionů USD na základě nabídkové ceny. Ma Hsin-Ting, další spoluzakladatel a bývalý investiční poradce, bude vlastnit další 24,9% podíl, uvádí se v dokumentu. Kromě kávy společnost prodává i další nízkosacharidové nápoje a potraviny, prášek matcha a produkty péče o pleť. Poskytuje také služby v oblasti vytváření duševního vlastnictví, správy a plánování akcí.Zástupce společnosti Star Plus Legend potvrdil hodnotu podílu v e-mailu.Jedním z nejprodávanějších produktů společnosti Star Plus Legend je Modong, nápoj s vysokým obsahem tuku, vyrobený z lyofilizované kávy, másla a panenského kokosového oleje, určený pro nízkosacharidové diety.V roce 2022 měla téměř čtvrtinový podíl na čínském trhu s neprůstřelnými nápoji, uvádí se v prospektu firmy k nabídce. Většina výrobků se prodává prostřednictvím online kanálů, včetně Douyin, čínské obdoby TikToku, Wechatu a lifestylové blogovací platformy Red. Podle dokumentu společnost loni vykázala tržby ve výši 344 milionů jüanů a zisk 64,9 milionu jüanů.Ačkoli se Chou nepodílí na řízení společnosti Star Plus Legend, je pro ni klíčový. Produkty s propagačními aktivitami, na nichž se podílí Chou nebo s ním spojené IP, se v loňském roce podílely na celkových tržbách téměř 60 %.Díky desetileté smlouvě o autorizaci duševního vlastnictví může společnost Star Plus Legend produkovat nový obsah s využitím Chouova vlivu. Příkladem je J-Style Trip, reality show zaměřená na Choua a jeho přátele, která se objevila na Netflixu.Společnost Star Plus Legend ve svém prospektu označila své hluboké vazby na Choua za hlavní riziko.„Pokud nebudeme schopni spolupracovat s panem Jayem Chou, společností JVR Music nebo některou z jeho dalších přidružených společností, může to mít nepříznivý vliv na naše podnikání, finanční situaci a výsledky hospodaření,“ uvedla společnost.