Společnost Log9 Materials, první indický výrobce lithium-iontových baterií, varovala, že výroba v jejím závodě v Bengalúru by mohla utrpět ztrátu kvůli pozdnímu příjezdu čínských odborníků, protože vláda v Dillí zpozdila schválení žádostí o víza.
„Pokud čínští inženýři nedorazí včas, bude to mít dopad na výrobu naší buněčné linky,“ řekl agentuře Reuters spoluzakladatel a ředitel společnosti Log9 Pankaj Sharma. „Nevíme, o kolik, ale může to prakticky destabilizovat výrobu.“
Společnost Log9 je závislá na inženýrech z Číny, kteří v jejím závodě nastavují dovážené stroje a modernizují ty stávající. Zpoždění ve vydávání víz o zhruba čtyři měsíce by omezilo rychlost, s jakou její továrna dosáhne špičkové úrovně výroby, uvedl Sharma.
Začátkem tohoto měsíce indický vládní úředník uvedl, že někteří výrobci, kteří se spoléhají na čínské odborné znalosti, požádali o rychlejší schválení žádostí o víza pro své dodavatele z Číny.
Tyto komentáře přicházejí v době, kdy se Indie snaží zaujmout pozici hlavního výrobního centra pro společnosti, které diverzifikují výrobu z Číny, jež se potýká se zpomalujícím se hospodářským růstem.
Továrna společnosti Log9 v Bengalúru, která je v současnosti její jedinou výrobní jednotkou, má roční instalovanou kapacitu 250 MWh výroby baterií.

Společnost Log9 Materials, první indický výrobce lithium-iontových baterií, varovala, že výroba v jejím závodě v Bengalúru by mohla utrpět ztrátu kvůli pozdnímu příjezdu čínských odborníků, protože vláda v Dillí zpozdila schválení žádostí o víza.
„Pokud čínští inženýři nedorazí včas, bude to mít dopad na výrobu naší buněčné linky,“ řekl agentuře Reuters spoluzakladatel a ředitel společnosti Log9 Pankaj Sharma. „Nevíme, o kolik, ale může to prakticky destabilizovat výrobu.“
Společnost Log9 je závislá na inženýrech z Číny, kteří v jejím závodě nastavují dovážené stroje a modernizují ty stávající. Zpoždění ve vydávání víz o zhruba čtyři měsíce by omezilo rychlost, s jakou její továrna dosáhne špičkové úrovně výroby, uvedl Sharma.
Začátkem tohoto měsíce indický vládní úředník uvedl, že někteří výrobci, kteří se spoléhají na čínské odborné znalosti, požádali o rychlejší schválení žádostí o víza pro své dodavatele z Číny.
Tyto komentáře přicházejí v době, kdy se Indie snaží zaujmout pozici hlavního výrobního centra pro společnosti, které diverzifikují výrobu z Číny, jež se potýká se zpomalujícím se hospodářským růstem.
Továrna společnosti Log9 v Bengalúru, která je v současnosti její jedinou výrobní jednotkou, má roční instalovanou kapacitu 250 MWh výroby baterií.
