Japonská společnost Suntory Beverage & Food vidí v Austrálii model pro začlenění konzervovaných alkoholických nápojů do nabídky na dalších světových trzích, uvedla generální ředitelka Makiko Ono.
Společnost Suntory Beverage je druhým největším domácím výrobcem nealkoholických nápojů v Japonsku a tradičně se zaměřuje na nabídku nealkoholických nápojů pod hlavičkou globálního výrobce lihovin Suntory Group.
Tento měsíc skupina oznámila, že spojuje své alkoholické a nealkoholické stránky v rámci partnerství Suntory Oceania, které má hodnotu 3 miliardy australských dolarů (1,94 miliardy Kč) a slouží Austrálii a Novému Zélandu.
Japonská společnost Suntory Beverage & Food vidí v Austrálii model pro začlenění konzervovaných alkoholických nápojů do nabídky na dalších světových trzích, uvedla generální ředitelka Makiko Ono.
Společnost Suntory Beverage je druhým největším domácím výrobcem nealkoholických nápojů v Japonsku a tradičně se zaměřuje na nabídku nealkoholických nápojů pod hlavičkou globálního výrobce lihovin Suntory Group.
Tento měsíc skupina oznámila, že spojuje své alkoholické a nealkoholické stránky v rámci partnerství Suntory Oceania, které má hodnotu 3 miliardy australských dolarů a slouží Austrálii a Novému Zélandu.