Společnost Spirit Airlines (NYSE:SAVE) Inc souhlasila s tím, že zaplatí až 8,25 milionu dolarů za urovnání hromadné žaloby cestujících, kteří tvrdí, že je nízkonákladový dopravce zaskočil překvapivými poplatky za příruční zavazadlo u letenek zakoupených prostřednictvím cestovních služeb třetích stran.
Právníci cestujících zveřejnili dohodu v návrhu podaném ve středu pozdě večer u federálního soudu v Brooklynu a požádali soudce o její schválení s tím, že „představuje spravedlivý kompromis“.
Skupina zahrnuje první cestující společnosti Spirit, kteří si rezervovali letenky prostřednictvím společností Expedia (NASDAQ:EXPE), Travelocity, Kiwi, CheapOair, CheapTickets nebo BookIt v období od srpna 2011 do května 2017, kdy byla žaloba podána.
Společnost Spirit Airlines Inc souhlasila s tím, že zaplatí až 8,25 milionu dolarů za urovnání hromadné žaloby cestujících, kteří tvrdí, že je nízkonákladový dopravce zaskočil překvapivými poplatky za příruční zavazadlo u letenek zakoupených prostřednictvím cestovních služeb třetích stran.
Právníci cestujících zveřejnili dohodu v návrhu podaném ve středu pozdě večer u federálního soudu v Brooklynu a požádali soudce o její schválení s tím, že „představuje spravedlivý kompromis“.
Skupina zahrnuje první cestující společnosti Spirit, kteří si rezervovali letenky prostřednictvím společností Expedia , Travelocity, Kiwi, CheapOair, CheapTickets nebo BookIt v období od srpna 2011 do května 2017, kdy byla žaloba podána.