Elon Musk usiluje o změnu způsobu zobrazování odkazů na zprávy na své platformě sociálních médií X, dříve nazývané Twitter, což by mohlo potenciálně ohrozit schopnost vydavatelů zpráv přilákat publikum.
Společnost X plánuje odstranit titulek a text a ponechat pouze hlavní obrázek z odkazů na zpravodajské články sdílené na platformě, uvedl Musk.
Jako první o tom v pondělí informoval časopis Fortune s odvoláním na zdroj, podle kterého na tento krok tlačil přímo Musk.
Musk se tímto krokem pravděpodobně snaží přimět uživatele, aby na X trávili více času, a přimět je, aby se rozhodli pro předplacenou službu s podrobnějšími informacemi.
Není bezprostředně jasné, jak tento krok ovlivní inzerenty na platformě, která má podle Muska 540 milionů uživatelů měsíčně.
V současné době se odkazy na zprávy zobrazují na časové ose uživatelů jako „karty“ spolu s obrázkem, adresou zdroje a zkráceným titulkem. Takové balení pomáhá přilákat kliknutí a pomáhá vydavatelům získat čtenáře.
Díky zkráceným odkazům by však uživatelé mohli nakonec napsat k příspěvkům i nějaký text a nakonec by mohli zvážit prémiovou službu X, která umožňuje napsat jeden příspěvek o délce až 25 000 znaků.
Chcete využít této příležitosti?
Elon Musk usiluje o změnu způsobu zobrazování odkazů na zprávy na své platformě sociálních médií X, dříve nazývané Twitter, což by mohlo potenciálně ohrozit schopnost vydavatelů zpráv přilákat publikum.
Společnost X plánuje odstranit titulek a text a ponechat pouze hlavní obrázek z odkazů na zpravodajské články sdílené na platformě, uvedl Musk.
Jako první o tom v pondělí informoval časopis Fortune s odvoláním na zdroj, podle kterého na tento krok tlačil přímo Musk.
Musk se tímto krokem pravděpodobně snaží přimět uživatele, aby na X trávili více času, a přimět je, aby se rozhodli pro předplacenou službu s podrobnějšími informacemi.
Není bezprostředně jasné, jak tento krok ovlivní inzerenty na platformě, která má podle Muska 540 milionů uživatelů měsíčně.
V současné době se odkazy na zprávy zobrazují na časové ose uživatelů jako „karty“ spolu s obrázkem, adresou zdroje a zkráceným titulkem. Takové balení pomáhá přilákat kliknutí a pomáhá vydavatelům získat čtenáře.
Díky zkráceným odkazům by však uživatelé mohli nakonec napsat k příspěvkům i nějaký text a nakonec by mohli zvážit prémiovou službu X, která umožňuje napsat jeden příspěvek o délce až 25 000 znaků.Chcete využít této příležitosti?
