Očekává se, že americké balené potravinářské společnosti budou uzavírat řadu obchodů, aby oživily svá portfolia značek, protože zisky z pandemického období a výhody plynoucí z růstu cen se vytrácejí. K nedávným významným transakcím patří akvizice společnosti Sovos Brands společností Campbell Soup v hodnotě 2,7 miliardy dolarů, koupě prémiové značky mražených jogurtů Yasso společností Unilever a převzetí výrobce zdravých potravin Kevin’s Natural Foods společností Mars. Přestože hodnota transakcí v potravinářském a nápojovém průmyslu letos klesla o 3 % na 10,39 miliardy dolarů, jejich objem vzrostl o 17,5 % na 248, což poukazuje na to, že toto odvětví je světlým místem v uzavírání obchodů. Klíčoví lídři odvětví, jako jsou Kraft Heinz a Campbell, zaznamenali pokles objemu prodeje v důsledku slabé poptávky, což vyvolalo nárůst fúzí a akvizic. Významné značky, včetně General Mills, Mondelez a dalších, usilují o strategické akvizice s cílem podpořit růst a udržet si význam.
Očekává se, že americké balené potravinářské společnosti budou uzavírat řadu obchodů, aby oživily svá portfolia značek, protože zisky z pandemického období a výhody plynoucí z růstu cen se vytrácejí. K nedávným významným transakcím patří akvizice společnosti Sovos Brands společností Campbell Soup v hodnotě 2,7 miliardy dolarů, koupě prémiové značky mražených jogurtů Yasso společností Unilever a převzetí výrobce zdravých potravin Kevin’s Natural Foods společností Mars. Přestože hodnota transakcí v potravinářském a nápojovém průmyslu letos klesla o 3 % na 10,39 miliardy dolarů, jejich objem vzrostl o 17,5 % na 248, což poukazuje na to, že toto odvětví je světlým místem v uzavírání obchodů. Klíčoví lídři odvětví, jako jsou Kraft Heinz a Campbell, zaznamenali pokles objemu prodeje v důsledku slabé poptávky, což vyvolalo nárůst fúzí a akvizic. Významné značky, včetně General Mills, Mondelez a dalších, usilují o strategické akvizice s cílem podpořit růst a udržet si význam.