Navzdory cestovnímu boomu, který zvyšuje zisky amerických dopravců, čelí nízkonákladové letecké společnosti jako Frontier a Spirit problémům při návratu ke stabilní ziskovosti kvůli provozním omezením, rostoucím nákladům a silné konkurenci. V důsledku toho některé z nich zvažují, že do své nabídky přidají prémiové služby, jako jsou sedadla první třídy, salónky pro zákazníky a značkové jídlo. Tuto změnu vyvolal pandemický nárůst ochoty spotřebitelů utrácet více za cestování. Takové změny by však znamenaly odklon od modelu bez zbytečností, který dříve zvyšoval příjmy nízkonákladových dopravců. Generální ředitel společnosti Frontier poznamenal, že by se jednalo o významné a nákladné rozhodnutí, a zdůraznil nutnost usnadnit návrat letadel na jejich stanoviště přes noc, aby se ušetřily náklady. Společnost Sun Country mezitím uvažuje o otevření letištního salónku a poskytování značkového občerstvení. Nedostatek řídících letového provozu, kapitánů a uzemnění kvůli problémům s motory dále brzdí nízkonákladové modely. Naproti tomu akcie velkých leteckých společností, jako jsou United a Delta, rostou, což některé analytiky přimělo k tomu, aby navrhli přehodnocení nízkonákladové strategie.
Navzdory cestovnímu boomu, který zvyšuje zisky amerických dopravců, čelí nízkonákladové letecké společnosti jako Frontier a Spirit problémům při návratu ke stabilní ziskovosti kvůli provozním omezením, rostoucím nákladům a silné konkurenci. V důsledku toho některé z nich zvažují, že do své nabídky přidají prémiové služby, jako jsou sedadla první třídy, salónky pro zákazníky a značkové jídlo. Tuto změnu vyvolal pandemický nárůst ochoty spotřebitelů utrácet více za cestování. Takové změny by však znamenaly odklon od modelu bez zbytečností, který dříve zvyšoval příjmy nízkonákladových dopravců. Generální ředitel společnosti Frontier poznamenal, že by se jednalo o významné a nákladné rozhodnutí, a zdůraznil nutnost usnadnit návrat letadel na jejich stanoviště přes noc, aby se ušetřily náklady. Společnost Sun Country mezitím uvažuje o otevření letištního salónku a poskytování značkového občerstvení. Nedostatek řídících letového provozu, kapitánů a uzemnění kvůli problémům s motory dále brzdí nízkonákladové modely. Naproti tomu akcie velkých leteckých společností, jako jsou United a Delta, rostou, což některé analytiky přimělo k tomu, aby navrhli přehodnocení nízkonákladové strategie.
