Direct Line Insurance Group očekává, že zaplatí odškodnění ve výši 30 milionů liber (38 milionů USD) některým zákazníkům, kterým byly účtovány nadměrné poplatky poté, co nezavedla nová pravidla pro stanovení cen při obnově pojištění domácností a motorových vozidel.
Britská neživotní pojišťovna v pátek uvedla, že plánuje provést revizi všech zákazníků, kteří byli těmito pochybeními postiženi, což znamená, že za obnovení svých pojistek zaplatili více, než měli.
Nové nařízení o cenách vstoupilo v platnost 1. ledna 2022.
„Chyba při implementaci těchto pravidel způsobila, že náš výpočet ekvivalentní ceny nového obchodu pro některé zákazníky nebyl v souladu s nařízením. V důsledku toho tito zákazníci zaplatili při obnově vyšší cenu, než měli,“ uvedla Direct Line.
Společnost uvedla, že očekávaná platba odškodnění byla zahrnuta do účetní závěrky za rok 2022.
Direct Line Insurance Group očekává, že zaplatí odškodnění ve výši 30 milionů liber některým zákazníkům, kterým byly účtovány nadměrné poplatky poté, co nezavedla nová pravidla pro stanovení cen při obnově pojištění domácností a motorových vozidel.
Britská neživotní pojišťovna v pátek uvedla, že plánuje provést revizi všech zákazníků, kteří byli těmito pochybeními postiženi, což znamená, že za obnovení svých pojistek zaplatili více, než měli.
Nové nařízení o cenách vstoupilo v platnost 1. ledna 2022.
„Chyba při implementaci těchto pravidel způsobila, že náš výpočet ekvivalentní ceny nového obchodu pro některé zákazníky nebyl v souladu s nařízením. V důsledku toho tito zákazníci zaplatili při obnově vyšší cenu, než měli,“ uvedla Direct Line.
Společnost uvedla, že očekávaná platba odškodnění byla zahrnuta do účetní závěrky za rok 2022.