Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost poskytující SaaS ERP software pro e-commerce

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

    TBA 25 září, 2025

    ​Čínský výrobce automobilů zaměřený na dostupná vozidla a export

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost poskytující SaaS ERP software pro e-commerce

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

    TBA 25 září, 2025

    ​Čínský výrobce automobilů zaměřený na dostupná vozidla a export

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Důvod, proč byly příjmy společnosti Disney pro Netflix skvělou zprávou

Společnost Walt Disney (DIS) se rychle stala jednou z největších hrozeb společnosti Netflix (NFLX) v oblasti streamování.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
15 září, 2023
5 min. čtení
Zdroj: Unsplash

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Investoři lídra v oblasti streamování proto s potěšením přijali pokles počtu předplatitelů služby Disney+ spolu s plány na omezení výdajů na obsah této služby, když Dům myší nedávno oznámil své výsledky za druhé čtvrtletí.

Pokles počtu předplatitelů společnosti Disney o 300 000 v USA a Kanadě je v kontrastu s přírůstkem 100 000 čistých předplatitelů, který za čtvrtletí zaznamenala společnost Netflix. A plány společnosti Disney zaměřit se na svůj nejefektivnější obsah a snížit tak výdaje jsou v kontrastu se snahou Netflixu udržet v letošním a příštím roce svůj obrovský rozpočet na obsah.

Skvělá zpráva pro investory Netflixu však nemá nic společného s problémy společnosti Disney v minulém čtvrtletí. Ve skutečnosti jsou úspěchy společnosti Disney v tomto čtvrtletí pro lídra v oblasti streamování ještě lepší zprávou.

Zdroj: Unsplash

Úspěšná je úroveň podporovaná reklamou

Společnost Disney spustila v prosinci, asi měsíc po Netflixu, ve Spojených státech úroveň Disney+ podporovanou reklamou a zatím se jí daří velmi dobře.

Vedení společnosti uvedlo, že úroveň podporovaná reklamami má potenciál generovat vyšší příjmy na předplatitele než úroveň bez reklam. Proto plánuje ještě letos zvýšit cenu za úroveň bez reklam, aby přiměla více zákazníků k využívání úrovně s podporou reklam. Později v tomto roce také rozšíří úroveň podporovanou reklamou do Evropy.

Advertisement

Netflix také zaznamenal první úspěch se svou vrstvou podporovanou reklamou. Vedení společnosti uvedlo, že příjmy na uživatele v USA převyšují příjmy standardního tarifu, přestože cena předplatného je zhruba poloviční. A přestože tyto dobré výsledky mohly být podpořeny počátečním nadšením a experimentálními rozpočty na reklamu, nadšení generálního ředitele společnosti Disney Boba Igera pro trh s digitální reklamou naznačuje, že může mít trvalou sílu.

Chcete využít této příležitosti?

„V tomto období dojde k výraznému nárůstu digitální reklamy, myslím tím docela výraznému,“ řekl během hovoru k výsledkům společnosti Disney za druhé čtvrtletí. Vzhledem k tomu, že společnost Disney má značné podíly v lineární televizní reklamě, je to od tohoto manažera silné přiznání, že budoucnost televizní reklamy je ve streamingu.

Zdroj: Getty Images

Přízeň společnosti Disney k úrovni podporované reklamou by měla investorům Netflixu dodat větší důvěru v jeho úsilí o podporu reklam.

Dlouhodobý význam streamování podporovaného reklamou ve službě Netflix

Reklama v současné době tvoří minimální část celkových příjmů společnosti Netflix, ale pro budoucnost společnosti hraje nesmírně důležitou roli.

Společnost Netflix zavedla reklamní úroveň těsně před zavedením placeného sdílení, které bude vyžadovat, aby předplatitelé platili za sdílení svých účtů s diváky mimo jejich domácnost. Očekává, že značný počet předplatitelů se v důsledku toho zruší, ale nakonec očekává, že mnoho z těchto zákazníků získá zpět. Jedním ze způsobů, jak tyto zákazníky získat zpět, je levná úroveň podporovaná reklamou.

Relativně nízká cena vrstvy podporované reklamou by měla podpořit nový růst počtu předplatitelů na trzích, kde byla spuštěna. Netflix je v USA a Kanadě dlouhodobě nasycen, ale začíná vykazovat pokrok. Vedení společnosti uvedlo, že kanadských předplatitelů od zavedení placeného sdílení přibylo, což naznačuje, že tato strategie funguje.

Z dlouhodobého hlediska však plán podporovaný reklamou podpoří výrazné zvýšení příjmů na účet. Jakmile se Netflix zlepší ve zpeněžování diváků prostřednictvím reklam, bude moci zvýšit cenu předplatného bez reklam, aby si udržel paritu. Přesně o to se snaží Bob Iger, který ještě letos prosadí další zvýšení ceny služby Disney+. Případně může Netflix snížit cenu za úroveň podporovanou reklamami, aby přilákal více předplatitelů. Hulu to udělalo v roce 2019, než společnost Disney získala většinový podíl ve společnosti.

Zdroj: Bloomberg

Výsledky společnosti Disney a komentáře jejího vedení naznačují, že Netflix má velkou cenovou sílu – a to nejen na úrovni bez reklam, ale i na úrovni podporované reklamami. A zvýšení cen za reklamu je nejlepší způsob zvýšení cen, který nemá žádný dopad na spotřebitele.

Vzhledem k tomu, že se Netflix snaží urychlit růst svých příjmů, bude při tom hrát hlavní roli úroveň podporovaná reklamou, a to jak přímo, tak jako podpora pro další generátory příjmů Netflixu. V konečném důsledku by to mělo vést k výraznému zvýšení provozní marže a k ještě většímu volnému peněžnímu toku. Takže zatímco investoři Netflixu po výsledcích společnosti Disney jásali, budou pravděpodobně jásat ještě hlasitěji, až se vlastní reklamní byznys streamovacího veterána rozjede.

Investoři lídra v oblasti streamování proto s potěšením přijali pokles počtu předplatitelů služby Disney+ spolu s plány na omezení výdajů na obsah této služby, když Dům myší nedávno oznámil své výsledky za druhé čtvrtletí.Pokles počtu předplatitelů společnosti Disney o 300 000 v USA a Kanadě je v kontrastu s přírůstkem 100 000 čistých předplatitelů, který za čtvrtletí zaznamenala společnost Netflix. A plány společnosti Disney zaměřit se na svůj nejefektivnější obsah a snížit tak výdaje jsou v kontrastu se snahou Netflixu udržet v letošním a příštím roce svůj obrovský rozpočet na obsah.Skvělá zpráva pro investory Netflixu však nemá nic společného s problémy společnosti Disney v minulém čtvrtletí. Ve skutečnosti jsou úspěchy společnosti Disney v tomto čtvrtletí pro lídra v oblasti streamování ještě lepší zprávou.Společnost Disney spustila v prosinci, asi měsíc po Netflixu, ve Spojených státech úroveň Disney+ podporovanou reklamou a zatím se jí daří velmi dobře.Vedení společnosti uvedlo, že úroveň podporovaná reklamami má potenciál generovat vyšší příjmy na předplatitele než úroveň bez reklam. Proto plánuje ještě letos zvýšit cenu za úroveň bez reklam, aby přiměla více zákazníků k využívání úrovně s podporou reklam. Později v tomto roce také rozšíří úroveň podporovanou reklamou do Evropy.Netflix také zaznamenal první úspěch se svou vrstvou podporovanou reklamou. Vedení společnosti uvedlo, že příjmy na uživatele v USA převyšují příjmy standardního tarifu, přestože cena předplatného je zhruba poloviční. A přestože tyto dobré výsledky mohly být podpořeny počátečním nadšením a experimentálními rozpočty na reklamu, nadšení generálního ředitele společnosti Disney Boba Igera pro trh s digitální reklamou naznačuje, že může mít trvalou sílu.Chcete využít této příležitosti?„V tomto období dojde k výraznému nárůstu digitální reklamy, myslím tím docela výraznému,“ řekl během hovoru k výsledkům společnosti Disney za druhé čtvrtletí. Vzhledem k tomu, že společnost Disney má značné podíly v lineární televizní reklamě, je to od tohoto manažera silné přiznání, že budoucnost televizní reklamy je ve streamingu.Přízeň společnosti Disney k úrovni podporované reklamou by měla investorům Netflixu dodat větší důvěru v jeho úsilí o podporu reklam.Reklama v současné době tvoří minimální část celkových příjmů společnosti Netflix, ale pro budoucnost společnosti hraje nesmírně důležitou roli.Společnost Netflix zavedla reklamní úroveň těsně před zavedením placeného sdílení, které bude vyžadovat, aby předplatitelé platili za sdílení svých účtů s diváky mimo jejich domácnost. Očekává, že značný počet předplatitelů se v důsledku toho zruší, ale nakonec očekává, že mnoho z těchto zákazníků získá zpět. Jedním ze způsobů, jak tyto zákazníky získat zpět, je levná úroveň podporovaná reklamou.Relativně nízká cena vrstvy podporované reklamou by měla podpořit nový růst počtu předplatitelů na trzích, kde byla spuštěna. Netflix je v USA a Kanadě dlouhodobě nasycen, ale začíná vykazovat pokrok. Vedení společnosti uvedlo, že kanadských předplatitelů od zavedení placeného sdílení přibylo, což naznačuje, že tato strategie funguje.Z dlouhodobého hlediska však plán podporovaný reklamou podpoří výrazné zvýšení příjmů na účet. Jakmile se Netflix zlepší ve zpeněžování diváků prostřednictvím reklam, bude moci zvýšit cenu předplatného bez reklam, aby si udržel paritu. Přesně o to se snaží Bob Iger, který ještě letos prosadí další zvýšení ceny služby Disney+. Případně může Netflix snížit cenu za úroveň podporovanou reklamami, aby přilákal více předplatitelů. Hulu to udělalo v roce 2019, než společnost Disney získala většinový podíl ve společnosti.Výsledky společnosti Disney a komentáře jejího vedení naznačují, že Netflix má velkou cenovou sílu – a to nejen na úrovni bez reklam, ale i na úrovni podporované reklamami. A zvýšení cen za reklamu je nejlepší způsob zvýšení cen, který nemá žádný dopad na spotřebitele.Vzhledem k tomu, že se Netflix snaží urychlit růst svých příjmů, bude při tom hrát hlavní roli úroveň podporovaná reklamou, a to jak přímo, tak jako podpora pro další generátory příjmů Netflixu. V konečném důsledku by to mělo vést k výraznému zvýšení provozní marže a k ještě většímu volnému peněžnímu toku. Takže zatímco investoři Netflixu po výsledcích společnosti Disney jásali, budou pravděpodobně jásat ještě hlasitěji, až se vlastní reklamní byznys streamovacího veterána rozjede.
Tagy: Akciedisneydisney+netflixUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Walt Disney zazářil ve čtvrtletí díky smlouvám s NFL a WWE i růstu streamingu
      2. Netflix získává práva na World Baseball Classic 2026 a posiluje sportovní nabídku
      3. 19. září — V České republice začíná vysílat stanice Disney Channel
      4. Netflix: Výrazné tržby a vyšší marže. Jaký bude dlouhodobý trend?
      5. Netflix potvrzuje výjimečný růst a zůstává dominantní silou ve streamování
      6. Netflix podle společnosti Loop Capital vyhrál streamovací válku
      Advertisement

      Breaking.

      02:19

      Britské nemovitosti váhají: Kupci čekají na rozpočtové rozhodnutí

      02:15

      Čínská ekonomika zpomaluje: Realitní krize a obchodní napětí tlačí HDP dolů

      02:12

      Bank of Japan váhá s úrokovými sazbami před říjnovým rozhodnutím

      02:02

      Krize v letectví: Nedostatek personálu paralyzuje americká letiště

      00:50

      L’Oréal posiluje pozici: Kupuje Keringovu divizi krásy

      00:46

      Nový Zéland čelí rekordnímu růstu cen elektřiny a nájmů

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Příležitost

      Unity Software: Návrat vývojářského giganta k růstu a ziskovosti

      19 října, 2025

      Po několika letech plných výzev se Unity Software (U) opět dostává do tempa. Společnost, která dlouhodobě patří mezi klíčové hráče...

      Zdroj: Shutterstock

      Fiverr International: Gig ekonomika vstupuje do éry umělé inteligence

      19 října, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Společnosti s historií úspěchu míří k dalším silným výsledkům

      19 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Luxusní akcie znovu ožívají, investiční banky sázejí na další růst sektoru

      18 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie společnosti Praxis Precision po průlomu v léčbě třesu vystřelily vzhůru

      17 října, 2025

      IPO Radar.

      JST Group Corporation Limited

      Datum IPO: 21 října, 2025
      Potenciální ocenění: HK$8 miliard (přibližně 1 miliarda USD)

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Co se bude dít dál na letošním docela chaotickém akciovém trhu?

      18 října, 2025

      Americké akcie směřují k růstu navzdory existujícím obavám trhu

      17 října, 2025

      Krátkodobá prognóza kurzu EUR/USD po francouzském výkyvu

      15 října, 2025

      S&P 500 stoupá, zatímco obavy ohledně USA a Číny a regionálních bank mizí

      17 října, 2025

      S&P 500 zakončuje dnešní seanci výše díky čtvrtletním výsledkům

      15 října, 2025

      Instagram brzy umožní rodičům zabránit teenagerům v chatování s AI

      18 října, 2025

      Banky varují před napětím v úvěrech, ekonomika zůstává stabilní

      19 října, 2025

      S&P 500 dále klesá s eskalací obchodního napětí mezi USA a Čínou

      16 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.