Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Důvod, proč byly příjmy společnosti Disney pro Netflix skvělou zprávou

Společnost Walt Disney (DIS) se rychle stala jednou z největších hrozeb společnosti Netflix (NFLX) v oblasti streamování.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
15 září, 2023
5 min. čtení
Zdroj: Unsplash

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Investoři lídra v oblasti streamování proto s potěšením přijali pokles počtu předplatitelů služby Disney+ spolu s plány na omezení výdajů na obsah této služby, když Dům myší nedávno oznámil své výsledky za druhé čtvrtletí.

Pokles počtu předplatitelů společnosti Disney o 300 000 v USA a Kanadě je v kontrastu s přírůstkem 100 000 čistých předplatitelů, který za čtvrtletí zaznamenala společnost Netflix. A plány společnosti Disney zaměřit se na svůj nejefektivnější obsah a snížit tak výdaje jsou v kontrastu se snahou Netflixu udržet v letošním a příštím roce svůj obrovský rozpočet na obsah.

Skvělá zpráva pro investory Netflixu však nemá nic společného s problémy společnosti Disney v minulém čtvrtletí. Ve skutečnosti jsou úspěchy společnosti Disney v tomto čtvrtletí pro lídra v oblasti streamování ještě lepší zprávou.

Zdroj: Unsplash

Úspěšná je úroveň podporovaná reklamou

Společnost Disney spustila v prosinci, asi měsíc po Netflixu, ve Spojených státech úroveň Disney+ podporovanou reklamou a zatím se jí daří velmi dobře.

Vedení společnosti uvedlo, že úroveň podporovaná reklamami má potenciál generovat vyšší příjmy na předplatitele než úroveň bez reklam. Proto plánuje ještě letos zvýšit cenu za úroveň bez reklam, aby přiměla více zákazníků k využívání úrovně s podporou reklam. Později v tomto roce také rozšíří úroveň podporovanou reklamou do Evropy.

Advertisement

Netflix také zaznamenal první úspěch se svou vrstvou podporovanou reklamou. Vedení společnosti uvedlo, že příjmy na uživatele v USA převyšují příjmy standardního tarifu, přestože cena předplatného je zhruba poloviční. A přestože tyto dobré výsledky mohly být podpořeny počátečním nadšením a experimentálními rozpočty na reklamu, nadšení generálního ředitele společnosti Disney Boba Igera pro trh s digitální reklamou naznačuje, že může mít trvalou sílu.

Chcete využít této příležitosti?

„V tomto období dojde k výraznému nárůstu digitální reklamy, myslím tím docela výraznému,“ řekl během hovoru k výsledkům společnosti Disney za druhé čtvrtletí. Vzhledem k tomu, že společnost Disney má značné podíly v lineární televizní reklamě, je to od tohoto manažera silné přiznání, že budoucnost televizní reklamy je ve streamingu.

Zdroj: Getty Images

Přízeň společnosti Disney k úrovni podporované reklamou by měla investorům Netflixu dodat větší důvěru v jeho úsilí o podporu reklam.

Dlouhodobý význam streamování podporovaného reklamou ve službě Netflix

Reklama v současné době tvoří minimální část celkových příjmů společnosti Netflix, ale pro budoucnost společnosti hraje nesmírně důležitou roli.

Společnost Netflix zavedla reklamní úroveň těsně před zavedením placeného sdílení, které bude vyžadovat, aby předplatitelé platili za sdílení svých účtů s diváky mimo jejich domácnost. Očekává, že značný počet předplatitelů se v důsledku toho zruší, ale nakonec očekává, že mnoho z těchto zákazníků získá zpět. Jedním ze způsobů, jak tyto zákazníky získat zpět, je levná úroveň podporovaná reklamou.

Relativně nízká cena vrstvy podporované reklamou by měla podpořit nový růst počtu předplatitelů na trzích, kde byla spuštěna. Netflix je v USA a Kanadě dlouhodobě nasycen, ale začíná vykazovat pokrok. Vedení společnosti uvedlo, že kanadských předplatitelů od zavedení placeného sdílení přibylo, což naznačuje, že tato strategie funguje.

Z dlouhodobého hlediska však plán podporovaný reklamou podpoří výrazné zvýšení příjmů na účet. Jakmile se Netflix zlepší ve zpeněžování diváků prostřednictvím reklam, bude moci zvýšit cenu předplatného bez reklam, aby si udržel paritu. Přesně o to se snaží Bob Iger, který ještě letos prosadí další zvýšení ceny služby Disney+. Případně může Netflix snížit cenu za úroveň podporovanou reklamami, aby přilákal více předplatitelů. Hulu to udělalo v roce 2019, než společnost Disney získala většinový podíl ve společnosti.

Zdroj: Bloomberg

Výsledky společnosti Disney a komentáře jejího vedení naznačují, že Netflix má velkou cenovou sílu – a to nejen na úrovni bez reklam, ale i na úrovni podporované reklamami. A zvýšení cen za reklamu je nejlepší způsob zvýšení cen, který nemá žádný dopad na spotřebitele.

Vzhledem k tomu, že se Netflix snaží urychlit růst svých příjmů, bude při tom hrát hlavní roli úroveň podporovaná reklamou, a to jak přímo, tak jako podpora pro další generátory příjmů Netflixu. V konečném důsledku by to mělo vést k výraznému zvýšení provozní marže a k ještě většímu volnému peněžnímu toku. Takže zatímco investoři Netflixu po výsledcích společnosti Disney jásali, budou pravděpodobně jásat ještě hlasitěji, až se vlastní reklamní byznys streamovacího veterána rozjede.

Investoři lídra v oblasti streamování proto s potěšením přijali pokles počtu předplatitelů služby Disney+ spolu s plány na omezení výdajů na obsah této služby, když Dům myší nedávno oznámil své výsledky za druhé čtvrtletí.Pokles počtu předplatitelů společnosti Disney o 300 000 v USA a Kanadě je v kontrastu s přírůstkem 100 000 čistých předplatitelů, který za čtvrtletí zaznamenala společnost Netflix. A plány společnosti Disney zaměřit se na svůj nejefektivnější obsah a snížit tak výdaje jsou v kontrastu se snahou Netflixu udržet v letošním a příštím roce svůj obrovský rozpočet na obsah.Skvělá zpráva pro investory Netflixu však nemá nic společného s problémy společnosti Disney v minulém čtvrtletí. Ve skutečnosti jsou úspěchy společnosti Disney v tomto čtvrtletí pro lídra v oblasti streamování ještě lepší zprávou.Společnost Disney spustila v prosinci, asi měsíc po Netflixu, ve Spojených státech úroveň Disney+ podporovanou reklamou a zatím se jí daří velmi dobře.Vedení společnosti uvedlo, že úroveň podporovaná reklamami má potenciál generovat vyšší příjmy na předplatitele než úroveň bez reklam. Proto plánuje ještě letos zvýšit cenu za úroveň bez reklam, aby přiměla více zákazníků k využívání úrovně s podporou reklam. Později v tomto roce také rozšíří úroveň podporovanou reklamou do Evropy.Netflix také zaznamenal první úspěch se svou vrstvou podporovanou reklamou. Vedení společnosti uvedlo, že příjmy na uživatele v USA převyšují příjmy standardního tarifu, přestože cena předplatného je zhruba poloviční. A přestože tyto dobré výsledky mohly být podpořeny počátečním nadšením a experimentálními rozpočty na reklamu, nadšení generálního ředitele společnosti Disney Boba Igera pro trh s digitální reklamou naznačuje, že může mít trvalou sílu.Chcete využít této příležitosti?„V tomto období dojde k výraznému nárůstu digitální reklamy, myslím tím docela výraznému,“ řekl během hovoru k výsledkům společnosti Disney za druhé čtvrtletí. Vzhledem k tomu, že společnost Disney má značné podíly v lineární televizní reklamě, je to od tohoto manažera silné přiznání, že budoucnost televizní reklamy je ve streamingu.Přízeň společnosti Disney k úrovni podporované reklamou by měla investorům Netflixu dodat větší důvěru v jeho úsilí o podporu reklam.Reklama v současné době tvoří minimální část celkových příjmů společnosti Netflix, ale pro budoucnost společnosti hraje nesmírně důležitou roli.Společnost Netflix zavedla reklamní úroveň těsně před zavedením placeného sdílení, které bude vyžadovat, aby předplatitelé platili za sdílení svých účtů s diváky mimo jejich domácnost. Očekává, že značný počet předplatitelů se v důsledku toho zruší, ale nakonec očekává, že mnoho z těchto zákazníků získá zpět. Jedním ze způsobů, jak tyto zákazníky získat zpět, je levná úroveň podporovaná reklamou.Relativně nízká cena vrstvy podporované reklamou by měla podpořit nový růst počtu předplatitelů na trzích, kde byla spuštěna. Netflix je v USA a Kanadě dlouhodobě nasycen, ale začíná vykazovat pokrok. Vedení společnosti uvedlo, že kanadských předplatitelů od zavedení placeného sdílení přibylo, což naznačuje, že tato strategie funguje.Z dlouhodobého hlediska však plán podporovaný reklamou podpoří výrazné zvýšení příjmů na účet. Jakmile se Netflix zlepší ve zpeněžování diváků prostřednictvím reklam, bude moci zvýšit cenu předplatného bez reklam, aby si udržel paritu. Přesně o to se snaží Bob Iger, který ještě letos prosadí další zvýšení ceny služby Disney+. Případně může Netflix snížit cenu za úroveň podporovanou reklamami, aby přilákal více předplatitelů. Hulu to udělalo v roce 2019, než společnost Disney získala většinový podíl ve společnosti.Výsledky společnosti Disney a komentáře jejího vedení naznačují, že Netflix má velkou cenovou sílu – a to nejen na úrovni bez reklam, ale i na úrovni podporované reklamami. A zvýšení cen za reklamu je nejlepší způsob zvýšení cen, který nemá žádný dopad na spotřebitele.Vzhledem k tomu, že se Netflix snaží urychlit růst svých příjmů, bude při tom hrát hlavní roli úroveň podporovaná reklamou, a to jak přímo, tak jako podpora pro další generátory příjmů Netflixu. V konečném důsledku by to mělo vést k výraznému zvýšení provozní marže a k ještě většímu volnému peněžnímu toku. Takže zatímco investoři Netflixu po výsledcích společnosti Disney jásali, budou pravděpodobně jásat ještě hlasitěji, až se vlastní reklamní byznys streamovacího veterána rozjede.
Tagy: Akciedisneydisney+netflixUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    12:21

    Warner Bros. Discovery nabírá na síle po zprávách o exkluzivních jednáních s Netflixem.

    12:16

    BofA snižuje hodnocení Shell na Neutrální, BP na Podprůměrný výkon a výrazně zvyšuje hodnocení Neste na Koupit.

    12:13

    Sentiment na čínských A-akciích oslabuje navzdory pokračujícím pozitivním tokům na jih.

    12:08

    IndiGo vyvíjí strategii obnovy v reakci na provozní výzvy.

    12:04

    Barclays zaznamenává oživení „FOMO“ v evropských akciích. Zde je důvod.

    11:54

    Indické akcie rostou při uzavření trhu; Nifty 50 získává 0,59 %

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Čínská firma Moore Threads vystřelila po IPO o více než 400 %

    5 prosince, 2025

    Akcie společnosti Moore Threads, pekingského výrobce grafických procesorů často označovaného jako „čínská Nvidia“, zažily při svém debutu na šanghajské burze...

    Zdroj: lumexaimaging

    IPO Lumexa Imaging: Jeden z největších hráčů v diagnostice míří na burzu

    5 prosince, 2025
    Zdroj: Shutterstock

    Proč partnerství Microsoftu s OpenAI může být klíčové pro růst akcií

    5 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie tohoto provozovatele výletních plaveb by mohla vzrůst o více než 400 %

    4 prosince, 2025
    Zdroj: Nyse

    JPMorgan vidí příležitost v akciích Toast – po slabém roce může přijít růst

    4 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Cardinal Infrastructure Group Inc.

    Datum IPO: 10 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 768 milionů USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Trumpova úprava norem spotřeby paliva: proč nepovede k levnějším automobilům

    4 prosince, 2025

    Americké akcie po slabých údajích o zaměstnanosti v soukromém sektoru klesají

    3 prosince, 2025

    Index S&P 500 zahajuje prosinec s mírnými ztrátami, investoři sledují Fed

    1 prosince, 2025

    S&P 500 sílí, data o zaměstnanosti podpořila sázky na snížení úrokových sazeb

    3 prosince, 2025

    Trump vybírá šéfa Fedu, který prosadí rychlejší snížení sazeb

    1 prosince, 2025

    S&P 500 zaznamenal mírný nárůst před zveřejněním klíčových údajů o inflaci

    4 prosince, 2025

    UiPath prudce roste a získává pověst jednoho z možných vítězů AI boomu

    5 prosince, 2025

    S&P 500 posiluje díky obnovení zájmu o technologické akcie

    2 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost