Podle údajů společnosti NielsenIQ se francouzští spotřebitelé odvracejí od značkových výrobků pro osobní hygienu a domácnost ve prospěch levnějších alternativ pod vlastní značkou v reakci na zvýšení cen ze strany velkých společností, jako jsou Procter & Gamble a Unilever. Ceny základních produktů, jako jsou sprchový gel, tampony a prací prášek, se ve srovnání se stejným obdobím loňského roku výrazně zvýšily. Kromě toho, že někteří spotřebitelé volí levnější alternativy, údajně také méně nakupují nebo šetří s používáním těchto položek. Toto nákupní chování by mohlo vést k přeorientování trhu, protože maloobchodníci, politici a výrobci se potýkají s narůstajícím problémem inflace potravin. Francouzský prezident Emmanuel Macron má nadcházející plány na řešení tohoto problému v rozpočtu, který má být zveřejněn ve středu. Růst privátních značek je zřejmý, objemy těchto výrobků rostou, zatímco velké značky klesají.
Podle údajů společnosti NielsenIQ se francouzští spotřebitelé odvracejí od značkových výrobků pro osobní hygienu a domácnost ve prospěch levnějších alternativ pod vlastní značkou v reakci na zvýšení cen ze strany velkých společností, jako jsou Procter & Gamble a Unilever. Ceny základních produktů, jako jsou sprchový gel, tampony a prací prášek, se ve srovnání se stejným obdobím loňského roku výrazně zvýšily. Kromě toho, že někteří spotřebitelé volí levnější alternativy, údajně také méně nakupují nebo šetří s používáním těchto položek. Toto nákupní chování by mohlo vést k přeorientování trhu, protože maloobchodníci, politici a výrobci se potýkají s narůstajícím problémem inflace potravin. Francouzský prezident Emmanuel Macron má nadcházející plány na řešení tohoto problému v rozpočtu, který má být zveřejněn ve středu. Růst privátních značek je zřejmý, objemy těchto výrobků rostou, zatímco velké značky klesají.