Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Ovládněte umění předvést své dovednosti při pracovním pohovoru

"Povězte nám o chvíli, kdy jste .

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
8 září, 2023
4 min. čtení
Zdroj: Unsplash

Zdroj: Unsplash

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

. .“

Tyto typy otázek jsou nevyhnutelnou součástí pracovního pohovoru pro manažery na vzestupu a účinným způsobem, jak na ně zapůsobit zapamatovatelným a pozitivním dojmem, je vyprávění příběhů. Příběhy mění abstraktní pojmy v hmatatelné, emocionální a zapamatovatelné myšlenky. Ukazují také vaši schopnost vést pohovor. Když se komise na pohovoru spojí s uchazečem prostřednictvím skutečných příběhů, má pocit, že s ním navázala hlubší vztah.

Existuje několik klasických otázek, na které se můžete připravit:

  • Řekněte nám, kdy jste se nepohodli se svým nadřízeným.
  • Řekněte nám, kdy jste měli problémového zaměstnance.
  • Povězte nám o situaci, kdy jste (doplňen klíčový úkol pro tuto pozici).

Chcete-li na tyto otázky co nejlépe odpovědět, prostudujte si popis pracovní pozice a prozkoumejte svou profesní i dobrovolnickou minulost, abyste našli příběhy, které ilustrují vaše zkušenosti s dovednostmi potřebnými pro danou pracovní pozici.

PRVKY DOBRÉHO PŘÍBĚHU

Dobrý příběh má situaci, problém, cestu a rozuzlení. Začněte příběh tím, že vytvoříte scénu. Popište práci a svou roli. Pak se něco stane. Objeví se nečekaný problém nebo vám je přidělen nový a náročný úkol. Přidejte nějaký podbarvující komentář, aby to bylo zajímavé, ale ne tolik, abyste se odklonili od tématu.

Advertisement
Zdroj: Unsplash

Ve svém příběhu nezapomeňte pochválit své spolupracovníky. Není čas vysvětlovat, že jste museli zachránit situaci, protože váš kolega nevěděl, co dělá.

Přidejte do příběhu trochu napětí tím, že vysvětlíte, jak úspěch nebo další kroky vašeho týmu závisí na vaší schopnosti překonat tuto výzvu. Popište kroky, které jste podnikli, výhody a nevýhody rozhodnutí, která jste zvažovali, a postup, který jste použili ke splnění úkolu. Na závěr uveďte výsledek své práce a způsob, jakým jste vyřešili problém, pomohli svému týmu nebo vytvořili nový produkt či řešení.

KROKY, KTERÉ JE TŘEBA DODRŽET

Prvním krokem je určení cíle. Co chcete, aby se tazatelé dozvěděli o vašich schopnostech nebo pracovní morálce díky vašemu příběhu? Na začátku procesu se rozhodněte pro titulek a hlavní myšlenku, které vám pomohou rozvinout váš příběh.

Dále poznejte své publikum. Prozkoumejte popis pracovní pozice a zeptejte se svých kontaktů na interní informace. Jaké jsou cíle personalistů, kteří vedou pohovor, pokud jde o nového zaměstnance, kterého se chystají přijmout? Jaké výzvy chtějí řešit? Přizpůsobte své sdělení svému publiku.

Příběh začněte uvedením do děje. Informujte tazatele o tom, co se na vašem pracovišti dělo a proč byl váš přínos důležitý. Vykreslete obraz. Dejte jim důvod, aby se zajímali o výsledek.

Zdroj: Getty Images

Pak představte problém. To je zvrat ve vašem příběhu. Jaká neočekávaná situace se objevila, která vám zabránila v obvyklém postupu? Jakou novou výzvu bylo třeba překonat? Proč jste byli pro tento úkol vybráni právě vy? Popište situaci, která souvisí s otázkou, kterou předpokládáte, že by vám mohli položit.

V tomto bodě si načrtněte cestu k řešení. Jak jste analyzovali problém? Vysvětlete svůj rozhodovací proces. Proveďte komisi pohovoru kroky, které jste podnikli, a vysvětlete, proč jste se pro ně rozhodli. Zpětně mohou být věci jasné, ale v té době jste se pravděpodobně rozhodovali mezi obtížnými nebo nedokonalými možnostmi.

Nakonec se podělte o řešení nebo závěr. Jak vaše práce zachránila situaci, změnila situaci nebo jinak dosáhla cíle, který si vaše vedení přálo? Na konci příběhu zopakujte hlavní myšlenku, kterou chcete vyjádřit k dané dovednosti nebo ke svým zkušenostem s vedením mezilidských vztahů. Opakování pomáhá lidem zapamatovat si.

PŘEZKOUMÁNÍ VAŠÍ PRÁCE

Procvičte si vyprávění příběhů nahlas. Můžete to dělat s přáteli nebo rodinou, nebo sami s telefonem či počítačem. Odstraňte odbočky, které nepodporují vaši kandidaturu nebo neodpovídají na danou otázku. Nechcete přece ztratit pozornost tazatelů tím, že budete vyprávět o obědech v kanceláři, když to nepopisuje váš um v řízení. Zdokonalte své příběhy tak, aby vystihovaly vaši pointu a dostaly se k ní přímo.

. .“Tyto typy otázek jsou nevyhnutelnou součástí pracovního pohovoru pro manažery na vzestupu a účinným způsobem, jak na ně zapůsobit zapamatovatelným a pozitivním dojmem, je vyprávění příběhů. Příběhy mění abstraktní pojmy v hmatatelné, emocionální a zapamatovatelné myšlenky. Ukazují také vaši schopnost vést pohovor. Když se komise na pohovoru spojí s uchazečem prostřednictvím skutečných příběhů, má pocit, že s ním navázala hlubší vztah.Existuje několik klasických otázek, na které se můžete připravit: Řekněte nám, kdy jste se nepohodli se svým nadřízeným. Řekněte nám, kdy jste měli problémového zaměstnance. Povězte nám o situaci, kdy jste . Chcete-li na tyto otázky co nejlépe odpovědět, prostudujte si popis pracovní pozice a prozkoumejte svou profesní i dobrovolnickou minulost, abyste našli příběhy, které ilustrují vaše zkušenosti s dovednostmi potřebnými pro danou pracovní pozici.Dobrý příběh má situaci, problém, cestu a rozuzlení. Začněte příběh tím, že vytvoříte scénu. Popište práci a svou roli. Pak se něco stane. Objeví se nečekaný problém nebo vám je přidělen nový a náročný úkol. Přidejte nějaký podbarvující komentář, aby to bylo zajímavé, ale ne tolik, abyste se odklonili od tématu.Ve svém příběhu nezapomeňte pochválit své spolupracovníky. Není čas vysvětlovat, že jste museli zachránit situaci, protože váš kolega nevěděl, co dělá.Přidejte do příběhu trochu napětí tím, že vysvětlíte, jak úspěch nebo další kroky vašeho týmu závisí na vaší schopnosti překonat tuto výzvu. Popište kroky, které jste podnikli, výhody a nevýhody rozhodnutí, která jste zvažovali, a postup, který jste použili ke splnění úkolu. Na závěr uveďte výsledek své práce a způsob, jakým jste vyřešili problém, pomohli svému týmu nebo vytvořili nový produkt či řešení.Prvním krokem je určení cíle. Co chcete, aby se tazatelé dozvěděli o vašich schopnostech nebo pracovní morálce díky vašemu příběhu? Na začátku procesu se rozhodněte pro titulek a hlavní myšlenku, které vám pomohou rozvinout váš příběh.Dále poznejte své publikum. Prozkoumejte popis pracovní pozice a zeptejte se svých kontaktů na interní informace. Jaké jsou cíle personalistů, kteří vedou pohovor, pokud jde o nového zaměstnance, kterého se chystají přijmout? Jaké výzvy chtějí řešit? Přizpůsobte své sdělení svému publiku.Příběh začněte uvedením do děje. Informujte tazatele o tom, co se na vašem pracovišti dělo a proč byl váš přínos důležitý. Vykreslete obraz. Dejte jim důvod, aby se zajímali o výsledek.Pak představte problém. To je zvrat ve vašem příběhu. Jaká neočekávaná situace se objevila, která vám zabránila v obvyklém postupu? Jakou novou výzvu bylo třeba překonat? Proč jste byli pro tento úkol vybráni právě vy? Popište situaci, která souvisí s otázkou, kterou předpokládáte, že by vám mohli položit.V tomto bodě si načrtněte cestu k řešení. Jak jste analyzovali problém? Vysvětlete svůj rozhodovací proces. Proveďte komisi pohovoru kroky, které jste podnikli, a vysvětlete, proč jste se pro ně rozhodli. Zpětně mohou být věci jasné, ale v té době jste se pravděpodobně rozhodovali mezi obtížnými nebo nedokonalými možnostmi.Nakonec se podělte o řešení nebo závěr. Jak vaše práce zachránila situaci, změnila situaci nebo jinak dosáhla cíle, který si vaše vedení přálo? Na konci příběhu zopakujte hlavní myšlenku, kterou chcete vyjádřit k dané dovednosti nebo ke svým zkušenostem s vedením mezilidských vztahů. Opakování pomáhá lidem zapamatovat si.Procvičte si vyprávění příběhů nahlas. Můžete to dělat s přáteli nebo rodinou, nebo sami s telefonem či počítačem. Odstraňte odbočky, které nepodporují vaši kandidaturu nebo neodpovídají na danou otázku. Nechcete přece ztratit pozornost tazatelů tím, že budete vyprávět o obědech v kanceláři, když to nepopisuje váš um v řízení. Zdokonalte své příběhy tak, aby vystihovaly vaši pointu a dostaly se k ní přímo.
Tagy: cílepohovorpracovistepříbeh

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      00:05

      S&P Global rozšiřuje partnerství v oblasti umělé inteligence s cílem zlepšit přístupnost dat – Bloomberg

      23:48

      Žaloba tvrdí, že hackeři společnosti Clorox získali hesla pouhým dotazem

      23:36

      Výrobce analogových čipů Texas Instruments předpovídá tržby za třetí čtvrtletí nad očekávání

      23:24

      Trump tvrdí, že po urovnání sporu s Paramountem obdržel platbu ve výši 16 milionů dolarů

      23:12

      ConocoPhillips se blíží prodeji aktiv v Oklahomě společnosti Flywheel Energy za 1,3 miliardy dolarů – Bloomberg

      23:00

      Senátorka Warrenová varuje, že potenciální fúze BNY s Northern Trust může porušovat federální bankovní zákony

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Unsplash
      Akcie

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025

      Tato společnost má před sebou stále obrovské dlouhodobé příležitosti. Společnost The Trade Desk (TTD) má za sebou turbulentní období, ale...

      Zdroj: Shutterstock

      UBS doporučuje akcie Albertsons ke koupi a předpovídá až 35% růst

      22 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      JPMorgan i po 22% růstu dál láká investory. Přidají se další zisky v roce 2025?

      22 července, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Analytici vidí příležitosti v akciích QXO Inc. a Pinterest

      22 července, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Netflix: Výrazné tržby a vyšší marže. Jaký bude dlouhodobý trend?

      21 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Figma míří na tržní hodnotu 16,4 miliardy dolarů díky oživení technologických IPO

      21 července, 2025

      Společnost Figma, známá jako jeden z lídrů v oblasti cloudového designového softwaru, se chystá vstoupit na newyorskou burzu s plánovanou...

      Nejčtenější zprávy.

      35bilionová tržní příležitost SoFi, které investoři (zatím) nevěnují pozornost

      21 července, 2025

      Nájmy v Česku 2. čtvrtletí zdražily meziročně o 9 % na 17 586 Kč

      20 července, 2025

      S&P 500 zakončuje seanci beze změny kvůli novým obavám z obchodní války

      18 července, 2025

      Wall Street zvyšuje nároky. Ani dobré výsledky už investorům nestačí

      20 července, 2025

      Čínský grafit je pro baterie elektromobilů zásadní. Trump na něj uvalil clo 93,5 %

      18 července, 2025

      S&P 500 poprvé uzavřel nad 6 300 body; pozornost se upírá na výsledky

      21 července, 2025

      S&P 500 navzdory výkyvům v odvětví čipů uzavřel na rekordní úrovni

      22 července, 2025

      TSMC překvapila silným růstem zisku a vstoupila do klubu bilionových firem

      19 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.