Jedním z příkladů je služba přepisu poháněná umělou inteligencí, která se stala nedílnou součástí těchto oborů.
Společnost Parrot, platforma pro přepis výpovědí z řeči do textu pro právní a pojišťovací průmysl, dnes oznámila, že získala 11 milionů dolarů v rámci kola A. Představila také novou funkci, která shrnuje výpovědi právních expertů během pouhých několika sekund.
Společnosti Amplify Partners a XYZ Venture Capital se podílely na získání nejnovějšího kapitálu, čímž se celkový objem získaných finančních prostředků od založení společnosti zvýšil na 14 milionů dolarů. Společnost na dotaz odmítla sdělit své ocenění.
Advokát Eric Baum, jeho bratr Bryan Baum a tým inženýrů s odbornými znalostmi v oblasti umělé inteligence a přepisu řeči do textu založili v roce 2019 společnost Parrot. Eric, dlouholetý státní zástupce, který vedl výpovědi v oddělení pro zvláštní oběti Úřadu státního zástupce na Floridě, viděl na vlastní oči nedostatek soudních zapisovatelů, protože poptávka po službě výpovědi každoročně roste, a chtěl zefektivnit proces výpovědi pomocí velkých jazykových modelů
„Zlepšení v oblasti LLM jsou dalším posunem paradigmatu, podobně jako internet a mobilní telefony,“ uvedl v prohlášení generální partner společnosti Amplify Partners Mike Dauber.

Generální ředitel společnosti Parrot Aaron O’Brien, který se v oblasti technologií pohybuje již více než 15 let a dříve pracoval v technologických firmách jako Flexport, Uber a Facebook, řekl serveru TechCrunch, že tým zakladatelů společnosti Parrot viděl příležitost přinést tolik potřebnou technologii do právního odvětví, které bylo dlouhou dobu přehlíženo a nedostatečně obsluhováno.
„Často slýcháte, že právníci se technologiím brání, ale my jsme se s tím nesetkali,“ řekl O’Brien serveru TechCrunch. „Advokáti jsou ochotni přijímat nové technologie, ale řešení musí být důvěryhodná a účelově vytvořená pro jejich pracovní postupy.“
O’Brien se s týmem zakladatelů společnosti Parrot seznámil v roce 2021, kdy ho představili první investoři společnosti Parrot. O’Brien od té doby pomáhal startupu s umělou inteligencí rozšiřovat rostoucího poskytovatele výpovědí u globálních pojišťoven.
Konečným cílem Parrot AI je umožnit uživatelům efektivněji shromažďovat a syntetizovat informace, aby s využitím AI dosáhli lepších a rychlejších výsledků.
Získané prostředky chce startup použít na zvýšení investic do umělé inteligence v oblasti práva a pojišťovnictví a na další vývoj nástrojů pro řešení problémů v tomto odvětví.
Zákazníci, kteří potřebují služby přepisu soudních protokolů, musí obvykle zavolat nebo poslat e-mail prodejci soudních protokolů a čekat několik dní na potvrzení, uvedl O’Brien. Parrot umožňuje uživatelům rezervovat výpověď a zajistit kapacitu jedním kliknutím a všem stranám budou zaslány odkazy na kalendář připravený k jednání, vysvětlil O’Brien.

Další výzva, kterou chce Parrot řešit, se týká přezkumu výpovědí: Po skončení výpovědi musí advokáti požádat o drahý přepis, jehož pořízení trvá déle než deset dní. Nástroje společnosti Parrot pro kontrolu výpovědí pomáhají právníkům získat přístup k plně prohledávatelnému, vysoce přesnému hrubému návrhu přepisu synchronizovanému s videem a zvukem, což je jedna z nejcennějších funkcí společnosti, pokračoval O’Brien. Kromě toho společnost Parrot bezpečně ukládá komplexní archiv přepisů výpovědí, video a audio záznamů a další informace na své cloudové platformě, poznamenal.
„Jádrem diferencovaného modelu společnosti Parrot jsou naše vysoce specializované modely, které jsou intenzivně trénovány na vlastních datech a datech specifických pro danou oblast,“ řekl O’Brien. „Přístup společnosti Parrot není dalším podnikovým řešením postaveným na obecném API – je to sada vysoce přizpůsobených modelů, infrastruktury a doménových znalostí, které se vytvářely roky a které nabízejí bezprecedentní přesnost pro právníky.“
Jeden ze zákazníků, Aaron Warner, advokát v advokátní kanceláři Warner & Fitzmartine, popsal zkušenost se službou Parrot jako „přechod z Nokie na iPhone.“ Podle startupu, který tvrdí, že jakmile zákazníci začnou pracovat se službou Parrot – od vedoucích pracovníků C-suite zaměřených na rozpočet a výsledky až po pracovníky podpory zodpovědné za plánování výpovědí – říkají, že už není cesty zpět.
Stovky podnikových zákazníků, včetně advokátních kanceláří, pojišťoven, orgánů činných v trestním řízení a korporací, používají Parrot pro výpovědi, svědecké výpovědi, výslechy pod přísahou a další. Společnost nesdělila své obchodní ukazatele, ale uvedla, že čtyřletá společnost generuje příjmy v řádech milionů.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky