Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Oren Klaff — Pitch Anything

Kniha Pitch Anything (2011) představuje jedinečnou, novou metodu prezentace nápadů.

Jan Golda Autor: Jan Golda
24 září, 2023
7 min. čtení
Zdroj: BurzovníSvět.cz

Zdroj: BurzovníSvět.cz

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Prostřednictvím psychologie, neurovědy a osobních příběhů Klaff vysvětluje taktiky a techniky potřebné k úspěšnému předložení čehokoli komukoli.

O autorovi
Oren Klaff je investiční bankéř, který za posledních 13 let získal kapitál v hodnotě více než 400 milionů dolarů a nadále tak činí tempem dva miliony dolarů ročně. Dosáhl toho díky své jedinečné metodě pitchingu, kterou vyvinul během let pokusů a omylů poté, co ho unavily obvyklé slabé prodejní techniky, které nepřinášely výsledky a vypadaly spíše jako žebrání.

Musíte přizpůsobit svůj projev krokodýlímu mozku publika
Každý by se měl naučit dobře prezentovat své nápady. V každé profesi, od zubaře po investiční bankovnictví, nastane chvíle, kdy musíte někoho o něčem přesvědčit. Bohužel existuje propast mezi tím, co se snažíme publiku sdělit, a tím, jak to vnímá. Abychom tuto propast pochopili a překonali, musíme se podívat na vývoj lidského mozku.

Lidský mozek se v podstatě vyvíjel ve třech samostatných etapách, jejichž výsledkem jsou tři odlišné části: nejprve se vyvinula primitivní plazí část, krokodýlí mozek. Je to jednoduché zařízení zaměřené především na přežití a dokáže vyvolat silné emoce, například touhu utéct před predátorem. Dále se vyvinul střední mozek. Ten nám umožňuje chápat složitější situace, například sociální interakce. Nakonec se vyvinul sofistikovaný neokortex, který usnadňuje uvažování a analýzu pro pochopení složitých věcí.

Zdroj: Getty Images

Když hovoříte, používáte neokortex k tomu, abyste myšlenky, které se snažíte sdělit, vyjádřili slovy. Bohužel vaše publikum tyto myšlenky zpočátku nezpracovává pomocí svého neokortexu. Místo toho přijímá myšlenky primitivní krokodýlí mozek publika, které ignoruje vše, co není nové a vzrušující. A co hůř, pokud se vaše sdělení zdá krokodýlímu mozku abstraktní a nepochopitelné, může je vnímat jako hrozbu. To způsobí, že vaše publikum bude chtít utéct, aby uniklo situaci.

Proto musíte své sdělení přizpůsobit krokodýlímu mozku. Protože krokodýlí mozek je jednoduchý, vaše sdělení by mělo být jasné, konkrétní a zaměřené na celkový obraz. Musíte také zajistit, aby krokodýlí mozek vnímal vaše sdělení jako něco pozitivního a neotřelého, co si zaslouží být předáno vyšším mozkovým strukturám.

Advertisement

Abyste si zajistili pozornost svého cíle, musíte vyvolat touhu a napětí
Jediná zásadní věc, kterou potřebujete v průběhu celého hlášení, je pozornost vašeho cíle. Abyste jí úspěšně dosáhli, musíte podle výzkumů ve svém výkladu vyvolat dva pocity: touhu a napětí. Touha vzniká, když cílové skupině nabídnete odměnu, a napětí vzniká, když jí ukážete, že v důsledku tohoto společenského setkání může o něco přijít, například o příležitost. Na neurologické úrovni to účinně zaplavuje mozek vašeho cíle dvěma neurotransmitery: dopaminem a noradrenalinem.

Chcete využít této příležitosti?

Dopamin je chemická látka spojená s očekáváním odměny – touhou. Jednou z takových odměn je potěšení z pochopení něčeho nového, například z vyřešení hádanky. Chcete-li tedy zvýšit hladinu dopaminu v mozku své cílové skupiny, musíte zavést novinku prostřednictvím příjemného překvapení, například nečekané, ale zábavné ukázky produktu.

Norepinefrin je naproti tomu chemická látka zodpovědná za bdělost a v cílové skupině vyvolává napětí. Pokud je vaše prezentace přesvědčí, že je zde v sázce hodně, jejich mozek bude zaplaven noradrenalinem.

Zdroj: Getty Images

Abyste vytvořili napětí, musíte vytvořit trochu konfliktu na nízké úrovni pomocí strategie push-pull. To znamená, že nejprve řeknete něco, čím cílovou osobu odstrčíte, například: „Možná se k sobě nehodíme.“ To znamená, že se k sobě nehodíme. Poté se proti tomu postavíte tak, že přitáhnete cíl zpět k sobě něčím jako: „Ale pokud ano, bylo by to úžasné“.

Tato dynamika tlačení a tahání vyvolává v cílové osobě ostražitost, protože cítí, že by o tuto příležitost mohla přijít. V závislosti na situaci můžete použít velmi silné push-pull výroky, zejména pokud cítíte, že pozornost vašeho cíle začíná klesat.

Chcete-li řídit schůzku, musíte nejprve zavést řízení rámce
Různí lidé se na danou situaci dívají z jiné perspektivy nebo úhlu pohledu, který vychází z jejich inteligence, etiky a hodnot. Těmto perspektivám se říká rámce a určují, jak vnímáme sociální situace, jako jsou schůzky a obchodní jednání. Rámce také určují, kdo tyto situace ovládá.

Když se setkají dva lidé, jejich individuální rámce do sebe narážejí. Takové setkání může přežít jen jeden rámec – ten silnější. Předpokládejme například, že vás zastaví policista za překročení rychlosti. On má silný morálně-autoritativní rámec a vy máte pouze slabý rámec „Moc se omlouvám, strážníku“. Je jasné, že při střetu vašich rámců bude mít navrch jeho rámec. To znamená, že bude mít pod kontrolou všechny aspekty střetu: od jeho trvání až po obsah a tón.

S podobným střetem rámců se často setkáte i v obchodním prostředí; zákazník se například může soustředit na cenu vašeho výrobku, zatímco vy na jeho kvalitu. Oba se budete snažit, aby se ten druhý zaměřil na to, co považujete za důležité.

F6AKA1 Group of business people, Entrepreneur concept, black business man explaining business plan

Pokud je to váš rámec, který tento střet přežije, budete mít v dané situaci kontrolu nad rámcem, což znamená, že zákazník bude vaše myšlenky a tvrzení přijímat jako fakta. To je zásadní výhoda při jakémkoli jednání. Bez kontroly rámce pravděpodobně nikoho o ničem nepřesvědčíte.

Často se setkáte s mocenským rámcem, časovým rámcem a analytickým rámcem, a proto musíte vědět, jak jim čelit
Při prezentaci nebo prodejní schůzce se často setkáte s určitými archetypy rámců, a proto je důležité, abyste si vybrali silné, kterými jim budete čelit.

Typicky bude váš cíl používat mocenský rámec, který vyzařuje aroganci. Nesmíte dělat nic, co by potvrzovalo moc druhé osoby. Místo toho použijte drobné projevy vzdoru a odmítnutí, abyste tento rámec rozbili; například tím, že cíli vytrhnete prezentační materiál, pokud se zdá, že ho nebere vážně.

Dalším často používaným rámcem je časový rámec, kdy si váš zákazník prosazuje kontrolu nad časem: „Mám už jen deset minut.“ To vás má vyvést z rovnováhy, ale vždy můžete kontrovat: „To je v pořádku, mám jich jen pět.“

Obzvláště smrtícím rámcem je analytický rámec, který se vyznačuje fixací na detaily a čísla. Pokud se váš oponent nachází v tomto rámci, bude pravděpodobně trvat na tom, abyste se zabývali drobnými technickými a finančními detaily, čímž efektivně zabrzdí váš výklad.

V takových situacích odpovězte na položenou otázku přímo, ale na vysoké úrovni, a vraťte se rovnou ke své prezentaci. Analýza přijde na řadu později. Než přijdou na řadu další otázky, postavte se proti analytikovi svým vlastním rámcem. To v podstatě znamená, že vyprávíte poutavý osobní příběh a necháte ho nedokončený jako cliffhanger: „… tak jsme tam byli, v černém padajícím letadle a netušili, co se bude dít. Každopádně zpět na hřiště …“ Tím přesměrujete pozornost místnosti na sebe a diskuse se opět stane osobní.

Zdroj: Getty Images

Závěrečné shrnutí
Hlavní poselství této knihy je:

Při jakémkoli společenském setkání, při němž se snažíte působit přesvědčivě, je nezbytné, abyste převzali kontrolu nad situací a zajistili, že cíl vnímá vaše podání v rámci myšlení, které jste zvolili. Současně musíte svůj projev přizpůsobit tak, aby mozek cílové osoby na neurologické úrovni pracoval pro vás, nikoli proti vám.

Prostřednictvím psychologie, neurovědy a osobních příběhů Klaff vysvětluje taktiky a techniky potřebné k úspěšnému předložení čehokoli komukoli.O autoroviOren Klaff je investiční bankéř, který za posledních 13 let získal kapitál v hodnotě více než 400 milionů dolarů a nadále tak činí tempem dva miliony dolarů ročně. Dosáhl toho díky své jedinečné metodě pitchingu, kterou vyvinul během let pokusů a omylů poté, co ho unavily obvyklé slabé prodejní techniky, které nepřinášely výsledky a vypadaly spíše jako žebrání.Musíte přizpůsobit svůj projev krokodýlímu mozku publikaKaždý by se měl naučit dobře prezentovat své nápady. V každé profesi, od zubaře po investiční bankovnictví, nastane chvíle, kdy musíte někoho o něčem přesvědčit. Bohužel existuje propast mezi tím, co se snažíme publiku sdělit, a tím, jak to vnímá. Abychom tuto propast pochopili a překonali, musíme se podívat na vývoj lidského mozku.Lidský mozek se v podstatě vyvíjel ve třech samostatných etapách, jejichž výsledkem jsou tři odlišné části: nejprve se vyvinula primitivní plazí část, krokodýlí mozek. Je to jednoduché zařízení zaměřené především na přežití a dokáže vyvolat silné emoce, například touhu utéct před predátorem. Dále se vyvinul střední mozek. Ten nám umožňuje chápat složitější situace, například sociální interakce. Nakonec se vyvinul sofistikovaný neokortex, který usnadňuje uvažování a analýzu pro pochopení složitých věcí.Když hovoříte, používáte neokortex k tomu, abyste myšlenky, které se snažíte sdělit, vyjádřili slovy. Bohužel vaše publikum tyto myšlenky zpočátku nezpracovává pomocí svého neokortexu. Místo toho přijímá myšlenky primitivní krokodýlí mozek publika, které ignoruje vše, co není nové a vzrušující. A co hůř, pokud se vaše sdělení zdá krokodýlímu mozku abstraktní a nepochopitelné, může je vnímat jako hrozbu. To způsobí, že vaše publikum bude chtít utéct, aby uniklo situaci.Proto musíte své sdělení přizpůsobit krokodýlímu mozku. Protože krokodýlí mozek je jednoduchý, vaše sdělení by mělo být jasné, konkrétní a zaměřené na celkový obraz. Musíte také zajistit, aby krokodýlí mozek vnímal vaše sdělení jako něco pozitivního a neotřelého, co si zaslouží být předáno vyšším mozkovým strukturám.Abyste si zajistili pozornost svého cíle, musíte vyvolat touhu a napětíJediná zásadní věc, kterou potřebujete v průběhu celého hlášení, je pozornost vašeho cíle. Abyste jí úspěšně dosáhli, musíte podle výzkumů ve svém výkladu vyvolat dva pocity: touhu a napětí. Touha vzniká, když cílové skupině nabídnete odměnu, a napětí vzniká, když jí ukážete, že v důsledku tohoto společenského setkání může o něco přijít, například o příležitost. Na neurologické úrovni to účinně zaplavuje mozek vašeho cíle dvěma neurotransmitery: dopaminem a noradrenalinem.Chcete využít této příležitosti?Dopamin je chemická látka spojená s očekáváním odměny – touhou. Jednou z takových odměn je potěšení z pochopení něčeho nového, například z vyřešení hádanky. Chcete-li tedy zvýšit hladinu dopaminu v mozku své cílové skupiny, musíte zavést novinku prostřednictvím příjemného překvapení, například nečekané, ale zábavné ukázky produktu.Norepinefrin je naproti tomu chemická látka zodpovědná za bdělost a v cílové skupině vyvolává napětí. Pokud je vaše prezentace přesvědčí, že je zde v sázce hodně, jejich mozek bude zaplaven noradrenalinem.Abyste vytvořili napětí, musíte vytvořit trochu konfliktu na nízké úrovni pomocí strategie push-pull. To znamená, že nejprve řeknete něco, čím cílovou osobu odstrčíte, například: „Možná se k sobě nehodíme.“ To znamená, že se k sobě nehodíme. Poté se proti tomu postavíte tak, že přitáhnete cíl zpět k sobě něčím jako: „Ale pokud ano, bylo by to úžasné“.Tato dynamika tlačení a tahání vyvolává v cílové osobě ostražitost, protože cítí, že by o tuto příležitost mohla přijít. V závislosti na situaci můžete použít velmi silné push-pull výroky, zejména pokud cítíte, že pozornost vašeho cíle začíná klesat.Chcete-li řídit schůzku, musíte nejprve zavést řízení rámceRůzní lidé se na danou situaci dívají z jiné perspektivy nebo úhlu pohledu, který vychází z jejich inteligence, etiky a hodnot. Těmto perspektivám se říká rámce a určují, jak vnímáme sociální situace, jako jsou schůzky a obchodní jednání. Rámce také určují, kdo tyto situace ovládá.Když se setkají dva lidé, jejich individuální rámce do sebe narážejí. Takové setkání může přežít jen jeden rámec – ten silnější. Předpokládejme například, že vás zastaví policista za překročení rychlosti. On má silný morálně-autoritativní rámec a vy máte pouze slabý rámec „Moc se omlouvám, strážníku“. Je jasné, že při střetu vašich rámců bude mít navrch jeho rámec. To znamená, že bude mít pod kontrolou všechny aspekty střetu: od jeho trvání až po obsah a tón.S podobným střetem rámců se často setkáte i v obchodním prostředí; zákazník se například může soustředit na cenu vašeho výrobku, zatímco vy na jeho kvalitu. Oba se budete snažit, aby se ten druhý zaměřil na to, co považujete za důležité.Pokud je to váš rámec, který tento střet přežije, budete mít v dané situaci kontrolu nad rámcem, což znamená, že zákazník bude vaše myšlenky a tvrzení přijímat jako fakta. To je zásadní výhoda při jakémkoli jednání. Bez kontroly rámce pravděpodobně nikoho o ničem nepřesvědčíte.Často se setkáte s mocenským rámcem, časovým rámcem a analytickým rámcem, a proto musíte vědět, jak jim čelitPři prezentaci nebo prodejní schůzce se často setkáte s určitými archetypy rámců, a proto je důležité, abyste si vybrali silné, kterými jim budete čelit.Typicky bude váš cíl používat mocenský rámec, který vyzařuje aroganci. Nesmíte dělat nic, co by potvrzovalo moc druhé osoby. Místo toho použijte drobné projevy vzdoru a odmítnutí, abyste tento rámec rozbili; například tím, že cíli vytrhnete prezentační materiál, pokud se zdá, že ho nebere vážně.Dalším často používaným rámcem je časový rámec, kdy si váš zákazník prosazuje kontrolu nad časem: „Mám už jen deset minut.“ To vás má vyvést z rovnováhy, ale vždy můžete kontrovat: „To je v pořádku, mám jich jen pět.“Obzvláště smrtícím rámcem je analytický rámec, který se vyznačuje fixací na detaily a čísla. Pokud se váš oponent nachází v tomto rámci, bude pravděpodobně trvat na tom, abyste se zabývali drobnými technickými a finančními detaily, čímž efektivně zabrzdí váš výklad.V takových situacích odpovězte na položenou otázku přímo, ale na vysoké úrovni, a vraťte se rovnou ke své prezentaci. Analýza přijde na řadu později. Než přijdou na řadu další otázky, postavte se proti analytikovi svým vlastním rámcem. To v podstatě znamená, že vyprávíte poutavý osobní příběh a necháte ho nedokončený jako cliffhanger: „… tak jsme tam byli, v černém padajícím letadle a netušili, co se bude dít. Každopádně zpět na hřiště …“ Tím přesměrujete pozornost místnosti na sebe a diskuse se opět stane osobní.Závěrečné shrnutíHlavní poselství této knihy je:Při jakémkoli společenském setkání, při němž se snažíte působit přesvědčivě, je nezbytné, abyste převzali kontrolu nad situací a zajistili, že cíl vnímá vaše podání v rámci myšlení, které jste zvolili. Současně musíte svůj projev přizpůsobit tak, aby mozek cílové osoby na neurologické úrovni pracoval pro vás, nikoli proti vám.
Tagy: knihaOren KlaffPitch Anything (2011)prezentaceprodejní technikapsychologieUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    13:13

    NBC 10 WJAR hlásí, že policie v Providence zadržela osobu podezřelou v souvislosti se střelbou na Brownově univerzitě.

    12:28

    Ruský zákaz herní platformy Roblox vyvolává neobvyklý protest.

    12:24

    Proč se americký železniční nákladní sektor stal více znečišťujícím než uhelné elektrárny

    11:54

    Mohl by se AI stát novou hlavní výzvou pro e-commerce a služby doručování jídla?

    11:13

    Zkoumání obrovské příležitosti v hodnotě 1 bilionu dolarů na trhu autonomních vozidel v USA

    10:58

    Japonská centrální banka: Očekávání roste před zvýšením úrokových sazeb tento týden.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025

    Investiční banka Citi se domnívá, že akcie společnosti Boeing vstupují do nového roku v mimořádně zajímavé pozici a mohou nabídnout...

    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Rok 2026 rozhodne o budoucnosti realitního modelu Opendoor

    13 prosince, 2025

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025

    Nvidia jako hlavní kandidát na první firmu s hodnotou 10 bilionů dolarů

    14 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.