Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Překvapivý důvod, proč společnost Disney chce, abyste za Disney+ platili méně

Když společnost Walt Disney (DIS) v listopadu 2019 spustila službu Disney+, nemohla nikdy předpokládat prudký nárůst počtu předplatitelů, který byl z velké části způsoben pandemií COVID-19.

David Škvára Autor: David Škvára
1 září, 2023
5 min. čtení
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Aby si společnost Disney udržela spokojenost zákazníků, vypustila do světa tunu obsahu.

Od té doby se společnost Disney snaží snížit náklady na Disney+ a zajistit jeho ziskovost.

Jedním ze způsobů, jak zvýšit ziskovost, je úroveň podporovaná reklamou, která v USA debutovala v prosinci 2022. Dne 9. srpna společnost Disney oznámila, že od 1. listopadu bude program podporovaný reklamou nabízen v Kanadě a několika zemích v Evropě.

Dalším důležitým oznámením z 9. srpna bylo, že společnost Disney zvyšuje cenu verze Disney+ bez reklam z 10,99 USD měsíčně nebo 109,99 USD ročně na 13,99 USD měsíčně nebo 139,99 USD ročně – což je výrazné zvýšení o 27 % jak u měsíční, tak u roční sazby. Zvyšuje také ceny bez reklam u služeb Hulu, ESPN+ a balíčků. Společnost Disney však ponechává možnosti s podporou reklam pro Disney+ a Hulu na stejné úrovni, a to po 7,99 dolaru měsíčně.

Zdroj: Unsplash

Probereme si zvýšení ceny a komentáře vedení společnosti Disney k výsledkům za 3. čtvrtletí fiskálního roku 2023, abychom zjistili, zda je to pro Disney dobrý dlouhodobý krok a co by to mohlo znamenat pro akcie mediální společnosti.

Hra na dlouhou trať

Advertisement

Společnost Disney ve svém hovoru k výsledkům za 3. čtvrtletí fiskálního roku 2023 uvedla, že 40 % nových předplatitelů služby Disney+ využívá produkt podporovaný reklamou. Stejně jako u většiny rozhodnutí byla volba udržet ceny za úroveň podporovanou reklamou na stejné úrovni a zároveň zavést výrazné zvýšení nabídky bez reklam účelná. Generální ředitel Bob Iger v odpovědi na otázku analytiků ohledně odlivu zákazníků a zdůvodnění zvýšení cen uvedl následující:

Někdy koncem kalendářního roku 22 jsme u Disney+ přijali poměrně výrazné zvýšení cen. A opravdu jsme kvůli tomu nezaznamenali výrazný odliv nebo ztrátu předplatitelů… Je však důležité poznamenat, že zvýšení ceny, které jsme právě oznámili, je zvýšením ceny prémiového produktu nebo produktu nepodporovaného reklamou. U produktu podporovaného inzerenty ve skutečnosti ponecháváme ceny na stejné úrovni. Děláme to z nějakého důvodu… reklamní trh pro streamování se zvedá. Je zdravější než reklamní trh pro lineární televizi. Věříme v budoucnost reklamy na našich streamovacích platformách, Disney+ i Hulu. A samozřejmě se snažíme naší cenovou strategií přesunout více předplatitelů na úroveň podporovanou inzerenty.

Zdroj: Unsplash

Pro společnost Disney by bylo výhodné, kdyby se většina lidí rozhodla zvýšení ceny akceptovat a ti, kteří tak neučiní, by se jednoduše přesunuli na úroveň podporovanou reklamou. Čím více uživatelů bude na úrovni podporované reklamou, tím cennější bude platforma pro inzerenty.

Společnost Disney+ má díky svým klasickým filmům a pokladnici duševního vlastnictví velkou hodnotu. Za starých časů společnost Disney prodávala své filmy na kazetách VHS a discích DVD pro domácí video. Nyní mají lidé přístup k tomuto všemu a novému obsahu (s reklamami) za pouhých 7,99 dolaru měsíčně. Je to zajímavá a cenově dostupná nabídka. A otevírá dveře k pravidelným příjmům z reklamy namísto jednorázových prodejů jako v minulosti.

Úspěšná úroveň podporovaná reklamou může být také nejlepším způsobem, jak získat nové předplatitele, zejména v Kanadě a Evropě. Disney tak dává společnostem, které nechtějí inzerovat prostřednictvím tradičních médií, další možnost. A to by se jí nakonec mohlo vyplatit více, než kolik Disney vydělá na své úrovni bez reklam.

Zdroj: Getty Images

Obrovská výhra pro zisk společnosti Disney

Společnost Disney bude vydělávat další 3 dolary měsíčně za každého předplatitele, který si službu Disney+ ponechá i po zvýšení ceny. Za každého předplatitele, který opustí úroveň bez reklam a přejde na úroveň s podporou reklam, však Disney na předplatném měsíčně prodělá 3 dolary a zároveň zvýší hodnotu platformy pro inzerenty.

Snadná matematika naznačuje, že zvýšení cen bude pro společnost Disney výhrou, pokud službu Disney+ zcela opustí méně než 27 % prémiových předplatitelů. A za každého předplatitele, který opustí úroveň bez reklam a přejde na úroveň s reklamou, což společnost Disney očekává, že udělá mnoho předplatitelů, společnost Disney na předplatném tolik peněz neztratí.

Díky svazkům je matematika trochu složitější. Ale i zde vidíme zajímavou nabídku reklamy, která by mohla zvýšit zapojení napříč streamovacími platformami společnosti. Například Disney+ bez reklam stojí za 13,99 dolaru měsíčně jen o dolar méně než Disney+, ESPN+ a Hulu s reklamami. Podobně Disney+ a Hulu bez reklam stojí 19,99 dolaru měsíčně, ale s reklamami je o polovinu levnější.

Zdroj: Unsplash

Celkově je velmi pravděpodobné, že příjmy společnosti Disney z přímého prodeje zákazníkům díky tomuto zvýšení cen a novým zákazníkům s podporou reklamy z Evropy a Kanady prudce vzrostou. Je to vynikající dlouhodobý tah a odlišuje nabídku společnosti Disney pro inzerenty, což ji staví do pozice řidiče v případě, že by se zrychlil odklon od kabelové televize.

Za zmínku také stojí, že zvýšení cen vstoupí v platnost 12. října 2023. To pravděpodobně není náhoda, protože fiskální rok 2024 společnosti Disney trvá od 1. října 2023 do 28. září 2024.

Pokud se strategie osvědčí, má Disney+ reálnou šanci být do konce fiskálního roku 2024 ziskový, což by pro společnost znamenalo obrovskou vzpruhu a mohlo by to být zlomové i pro akcie.

Aby si společnost Disney udržela spokojenost zákazníků, vypustila do světa tunu obsahu.Od té doby se společnost Disney snaží snížit náklady na Disney+ a zajistit jeho ziskovost.Jedním ze způsobů, jak zvýšit ziskovost, je úroveň podporovaná reklamou, která v USA debutovala v prosinci 2022. Dne 9. srpna společnost Disney oznámila, že od 1. listopadu bude program podporovaný reklamou nabízen v Kanadě a několika zemích v Evropě.Dalším důležitým oznámením z 9. srpna bylo, že společnost Disney zvyšuje cenu verze Disney+ bez reklam z 10,99 USD měsíčně nebo 109,99 USD ročně na 13,99 USD měsíčně nebo 139,99 USD ročně – což je výrazné zvýšení o 27 % jak u měsíční, tak u roční sazby. Zvyšuje také ceny bez reklam u služeb Hulu, ESPN+ a balíčků. Společnost Disney však ponechává možnosti s podporou reklam pro Disney+ a Hulu na stejné úrovni, a to po 7,99 dolaru měsíčně.Probereme si zvýšení ceny a komentáře vedení společnosti Disney k výsledkům za 3. čtvrtletí fiskálního roku 2023, abychom zjistili, zda je to pro Disney dobrý dlouhodobý krok a co by to mohlo znamenat pro akcie mediální společnosti.Společnost Disney ve svém hovoru k výsledkům za 3. čtvrtletí fiskálního roku 2023 uvedla, že 40 % nových předplatitelů služby Disney+ využívá produkt podporovaný reklamou. Stejně jako u většiny rozhodnutí byla volba udržet ceny za úroveň podporovanou reklamou na stejné úrovni a zároveň zavést výrazné zvýšení nabídky bez reklam účelná. Generální ředitel Bob Iger v odpovědi na otázku analytiků ohledně odlivu zákazníků a zdůvodnění zvýšení cen uvedl následující:Někdy koncem kalendářního roku 22 jsme u Disney+ přijali poměrně výrazné zvýšení cen. A opravdu jsme kvůli tomu nezaznamenali výrazný odliv nebo ztrátu předplatitelů… Je však důležité poznamenat, že zvýšení ceny, které jsme právě oznámili, je zvýšením ceny prémiového produktu nebo produktu nepodporovaného reklamou. U produktu podporovaného inzerenty ve skutečnosti ponecháváme ceny na stejné úrovni. Děláme to z nějakého důvodu… reklamní trh pro streamování se zvedá. Je zdravější než reklamní trh pro lineární televizi. Věříme v budoucnost reklamy na našich streamovacích platformách, Disney+ i Hulu. A samozřejmě se snažíme naší cenovou strategií přesunout více předplatitelů na úroveň podporovanou inzerenty.Pro společnost Disney by bylo výhodné, kdyby se většina lidí rozhodla zvýšení ceny akceptovat a ti, kteří tak neučiní, by se jednoduše přesunuli na úroveň podporovanou reklamou. Čím více uživatelů bude na úrovni podporované reklamou, tím cennější bude platforma pro inzerenty.Společnost Disney+ má díky svým klasickým filmům a pokladnici duševního vlastnictví velkou hodnotu. Za starých časů společnost Disney prodávala své filmy na kazetách VHS a discích DVD pro domácí video. Nyní mají lidé přístup k tomuto všemu a novému obsahu za pouhých 7,99 dolaru měsíčně. Je to zajímavá a cenově dostupná nabídka. A otevírá dveře k pravidelným příjmům z reklamy namísto jednorázových prodejů jako v minulosti.Úspěšná úroveň podporovaná reklamou může být také nejlepším způsobem, jak získat nové předplatitele, zejména v Kanadě a Evropě. Disney tak dává společnostem, které nechtějí inzerovat prostřednictvím tradičních médií, další možnost. A to by se jí nakonec mohlo vyplatit více, než kolik Disney vydělá na své úrovni bez reklam.Společnost Disney bude vydělávat další 3 dolary měsíčně za každého předplatitele, který si službu Disney+ ponechá i po zvýšení ceny. Za každého předplatitele, který opustí úroveň bez reklam a přejde na úroveň s podporou reklam, však Disney na předplatném měsíčně prodělá 3 dolary a zároveň zvýší hodnotu platformy pro inzerenty.Snadná matematika naznačuje, že zvýšení cen bude pro společnost Disney výhrou, pokud službu Disney+ zcela opustí méně než 27 % prémiových předplatitelů. A za každého předplatitele, který opustí úroveň bez reklam a přejde na úroveň s reklamou, což společnost Disney očekává, že udělá mnoho předplatitelů, společnost Disney na předplatném tolik peněz neztratí.Díky svazkům je matematika trochu složitější. Ale i zde vidíme zajímavou nabídku reklamy, která by mohla zvýšit zapojení napříč streamovacími platformami společnosti. Například Disney+ bez reklam stojí za 13,99 dolaru měsíčně jen o dolar méně než Disney+, ESPN+ a Hulu s reklamami. Podobně Disney+ a Hulu bez reklam stojí 19,99 dolaru měsíčně, ale s reklamami je o polovinu levnější.Celkově je velmi pravděpodobné, že příjmy společnosti Disney z přímého prodeje zákazníkům díky tomuto zvýšení cen a novým zákazníkům s podporou reklamy z Evropy a Kanady prudce vzrostou. Je to vynikající dlouhodobý tah a odlišuje nabídku společnosti Disney pro inzerenty, což ji staví do pozice řidiče v případě, že by se zrychlil odklon od kabelové televize.Za zmínku také stojí, že zvýšení cen vstoupí v platnost 12. října 2023. To pravděpodobně není náhoda, protože fiskální rok 2024 společnosti Disney trvá od 1. října 2023 do 28. září 2024.Pokud se strategie osvědčí, má Disney+ reálnou šanci být do konce fiskálního roku 2024 ziskový, což by pro společnost znamenalo obrovskou vzpruhu a mohlo by to být zlomové i pro akcie.
Tagy: Akciedisneydisney+USA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      16:00

      STRD vstupuje na burzu s cenou 85 USD za akcii, nabídne téměř 12 milionů akcií

      15:48

      EMA uvádí, že Ozempic a Wegovy mohou způsobit vzácné oční onemocnění

      15:36

      Nový generální ředitel společnosti Stellantis bude vydělávat až 23 milionů dolarů ročně

      15:24

      Tesla zaznamenala ztrátu 380 miliard dolarů, což je největší ztráta mezi předními společnostmi v roce 2025

      15:12

      Akcie Canal+ vzrostly o 8 % po urovnání daňového sporu s Francií a potvrzení výhledu

      15:00

      Stablecoiny získávají na síle a mohou zasáhnout trh s americkými dluhopisy

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Je Vici Properties tím nejlepším REITem na současném trhu?

      6 června, 2025

      Investice do nemovitostí zůstávají jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak budovat pasivní příjem, a realitní investiční fondy (REIT) nabízejí ideální vstupní...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America doporučuje akcie malých firem s vysokými dividendami

      6 června, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      IPO společnosti Circle: Akcie vzrostly téměř o 170 % v první den obchodování

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Dollar Tree si získává důvěru investorů – JPMorgan očekává růst až o 25 %

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Roblox podle BofA míří k dalším ziskům díky metaversu a strategické výhodě

      5 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovníSvět.cz
      IPO

      Startup v digitálním bankovnictví Chime cílí při IPO na 11,2 miliardy dolarů

      5 června, 2025

      Společnost Chime Financial, působící v oblasti digitálního bankovnictví, ohlásila svůj záměr vstoupit na burzu prostřednictvím primární veřejné nabídky akcií (IPO)....

      Nejčtenější zprávy.

      MongoDB posiluje důvěru investorů. Výsledky překonaly očekávání

      5 června, 2025

      Je Costco nyní vhodná koupě? Kam směřuje tento řetězec v USA?

      4 června, 2025

      Nvidia překonává trh: Proč zůstává perspektivní investicí?

      2 června, 2025

      Index S&P 500 uzavřel beze změny, údaje z trhu práce vyvolaly obavy o ekonomiku

      4 června, 2025

      S&P 500 vstupuje do nového měsíce v zisku, investoři ignorují obchodní napětí

      2 června, 2025

      S&P 500 táhne dolů propad Tesly uprostřed sporu Trumpa a Muska

      5 června, 2025

      Které společnosti mají našlápnuto stát se novými členy indexu S&P 500?

      6 června, 2025

      Kde budou akcie Uber Technologies za 5 let? Je načase investovat?

      3 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.