Stellantis, mateřská společnost Chrysleru, navrhla podle deníku Detroit News zvýšení mezd stávkujících zaměstnanců o 19,5 % a potenciální přechod na hodinovou mzdu. Stalo se tak v době první souběžné stávky tří detroitských automobilek, která způsobila zastavení práce ve třech závodech na výrobu vozidel. Společnost se údajně také chystá konsolidovat závody na výrobu poprodejních dílů a rozšířit využívání doplňkových pracovníků.
Navzdory nejnovější nabídce označil viceprezident odborů Rich Boyer návrh za “ústupkový”, který pramení z obav týkajících se přechodu průmyslu na elektromobily. V současné době odborová organizace United Auto Workers (UAW), která zastupuje 146 000 amerických zaměstnanců automobilového průmyslu, trvá na tom, že její požadavky zahrnují 40% zvýšení mezd do září 2027 spolu s výrazným zlepšením benefitů.
Stellantis, mateřská společnost Chrysleru, navrhla podle deníku Detroit News zvýšení mezd stávkujících zaměstnanců o 19,5 % a potenciální přechod na hodinovou mzdu. Stalo se tak v době první souběžné stávky tří detroitských automobilek, která způsobila zastavení práce ve třech závodech na výrobu vozidel. Společnost se údajně také chystá konsolidovat závody na výrobu poprodejních dílů a rozšířit využívání doplňkových pracovníků.
Navzdory nejnovější nabídce označil viceprezident odborů Rich Boyer návrh za “ústupkový”, který pramení z obav týkajících se přechodu průmyslu na elektromobily. V současné době odborová organizace United Auto Workers , která zastupuje 146 000 amerických zaměstnanců automobilového průmyslu, trvá na tom, že její požadavky zahrnují 40% zvýšení mezd do září 2027 spolu s výrazným zlepšením benefitů.