Čínská společnost Alibaba údajně podle zdrojů z oboru tlačí na obchodníky, aby v rámci letošního Dne nezadaných nabízeli na jejích tržištích co nejnižší ceny. Gigant v oblasti elektronického obchodu se snaží zvýšit prodeje a získat zpět podíl na trhu od konkurentů, jako jsou Douyin a Pinduoduo společnosti PDD Holdings, kteří celoročně prodávají levné zboží. Obchodníci, kteří nenabízejí nejlepší ceny, riskují ztrátu návštěvnosti a podpory ze strany Alibaby. Tato strategie znamená pro společnost změnu, která se dříve spoléhala na velké akce, jako je Den nezadaných, aby podpořila prodeje. Požadavek společnosti Alibaba na nízké ceny není považován za protisoutěžní, protože někteří konkurenti kladou obchodníkům podobné podmínky. Zdá se, že úsilí společnosti Alibaba se vyplácí, protože podle prvních odhadů vzrostly celkové výdaje na všech hlavních čínských platformách o 18 %. Podíl společnosti Alibaba na čínském trhu elektronického obchodování se snížil z téměř 70 % v roce 2019 na současných přibližně 40 %. Každodenní dostupnost slev a akcí prostřednictvím živě vysílaných platforem, jako je Douyin, však podle odborníků z oboru snížila exkluzivitu megaprodejních akcí.
Čínská společnost Alibaba údajně podle zdrojů z oboru tlačí na obchodníky, aby v rámci letošního Dne nezadaných nabízeli na jejích tržištích co nejnižší ceny. Gigant v oblasti elektronického obchodu se snaží zvýšit prodeje a získat zpět podíl na trhu od konkurentů, jako jsou Douyin a Pinduoduo společnosti PDD Holdings, kteří celoročně prodávají levné zboží. Obchodníci, kteří nenabízejí nejlepší ceny, riskují ztrátu návštěvnosti a podpory ze strany Alibaby. Tato strategie znamená pro společnost změnu, která se dříve spoléhala na velké akce, jako je Den nezadaných, aby podpořila prodeje. Požadavek společnosti Alibaba na nízké ceny není považován za protisoutěžní, protože někteří konkurenti kladou obchodníkům podobné podmínky. Zdá se, že úsilí společnosti Alibaba se vyplácí, protože podle prvních odhadů vzrostly celkové výdaje na všech hlavních čínských platformách o 18 %. Podíl společnosti Alibaba na čínském trhu elektronického obchodování se snížil z téměř 70 % v roce 2019 na současných přibližně 40 %. Každodenní dostupnost slev a akcí prostřednictvím živě vysílaných platforem, jako je Douyin, však podle odborníků z oboru snížila exkluzivitu megaprodejních akcí.