Podle zasvěcených osob plánuje Boeing do července 2025 zvýšit výrobu svého úzkonosého letounu 737 na rekordních 57 kusů měsíčně. Zvýšení výroby odráží rostoucí objednávky a zotavení společnosti Boeing z krize letounů 737 MAX, která vedla k celosvětovému uzemnění po dvou smrtelných haváriích. Před rokem 2019 byla společnost na dobré cestě s cílem 57 kusů. Airbus, evropský rival Boeingu, si stanovil stejně ambiciózní cíle a v současné době vyrábí jednoprostorová letadla rychleji než Boeing. Podle nedávného hlavního plánu má výroba letounů 737 dosáhnout 42 letadel měsíčně do prosince 2023, poté 47,2 do června 2024, 52,5 do prosince 2024 a 57,7 měsíčně do července 2025. Generální ředitel Dave Calhoun vyjádřil optimismus ohledně zvýšení výroby na 60 letounů měsíčně s tím, jak budou přibývat objednávky. Harmonogramy dodavatelů se však mohou často měnit v závislosti na různých faktorech.
Podle zasvěcených osob plánuje Boeing do července 2025 zvýšit výrobu svého úzkonosého letounu 737 na rekordních 57 kusů měsíčně. Zvýšení výroby odráží rostoucí objednávky a zotavení společnosti Boeing z krize letounů 737 MAX, která vedla k celosvětovému uzemnění po dvou smrtelných haváriích. Před rokem 2019 byla společnost na dobré cestě s cílem 57 kusů. Airbus, evropský rival Boeingu, si stanovil stejně ambiciózní cíle a v současné době vyrábí jednoprostorová letadla rychleji než Boeing. Podle nedávného hlavního plánu má výroba letounů 737 dosáhnout 42 letadel měsíčně do prosince 2023, poté 47,2 do června 2024, 52,5 do prosince 2024 a 57,7 měsíčně do července 2025. Generální ředitel Dave Calhoun vyjádřil optimismus ohledně zvýšení výroby na 60 letounů měsíčně s tím, jak budou přibývat objednávky. Harmonogramy dodavatelů se však mohou často měnit v závislosti na různých faktorech.