Británie a Jižní Korea dosáhly dohody o pokračování období nízkých nebo nulových cel na dvoustranný obchod s výrobky s díly z Evropské unie, což podle britské vlády prospěje automobilovému průmyslu. Bez tohoto dvouletého prodloužení by se britské podniky od roku 2023 potýkaly se značnými cly na vývoz výrobků využívajících součásti z EU a na zboží přepravované přes EU. Potenciální důsledky by mohly zahrnovat vyšší ceny výrobků, jako jsou elektromobily, a problémy pro odvětví, jako je výroba potravin a nápojů. Roční obchodní výměna mezi Británií a Jižní Koreou dosahuje 18 miliard liber (21,9 miliardy USD). Nigel Huddleston, britský ministr pro mezinárodní obchod, uvedl, že prodloužení přinese podnikům tolik potřebnou jistotu. Jižní Korea je klíčovým obchodním hráčem, je uváděna jako sedmý největší exportní trh pro britské automobily a třetí největší dodavatel nových automobilů pro Británii. Očekává se, že později v tomto roce obě strany zahájí jednání o nové obchodní dohodě.
Británie a Jižní Korea dosáhly dohody o pokračování období nízkých nebo nulových cel na dvoustranný obchod s výrobky s díly z Evropské unie, což podle britské vlády prospěje automobilovému průmyslu. Bez tohoto dvouletého prodloužení by se britské podniky od roku 2023 potýkaly se značnými cly na vývoz výrobků využívajících součásti z EU a na zboží přepravované přes EU. Potenciální důsledky by mohly zahrnovat vyšší ceny výrobků, jako jsou elektromobily, a problémy pro odvětví, jako je výroba potravin a nápojů. Roční obchodní výměna mezi Británií a Jižní Koreou dosahuje 18 miliard liber . Nigel Huddleston, britský ministr pro mezinárodní obchod, uvedl, že prodloužení přinese podnikům tolik potřebnou jistotu. Jižní Korea je klíčovým obchodním hráčem, je uváděna jako sedmý největší exportní trh pro britské automobily a třetí největší dodavatel nových automobilů pro Británii. Očekává se, že později v tomto roce obě strany zahájí jednání o nové obchodní dohodě.