Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jak mohou manažeři řešit problémy zaměstnanců, kteří prokrastinují

Manažeři si často stěžují na prokrastinaci hybridních zaměstnanců, která má za následek nedodržování termínů a zpožďování úkolů ve srovnání s jejich kolegy v kanceláři.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
9 října, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Výzkum společnosti Microsoft, který provedl průzkum mezi 20 000 lidmi a analyzoval biliony signálů produktivity v Microsoft 365, zjistil, že 85 % vedoucích pracovníků se domnívá, že přechod na hybridní práci způsobil, že je náročné mít jistotu, že zaměstnanci jsou produktivní.

Výsledkem je, že mnoho manažerů nese nelibě, že musí v této napjaté situaci na trhu práce vyhovět přáním zaměstnanců po flexibilitě. Vzhledem k tomu, že firmy nadále snižují počet pracovních míst a zaměstnavatelé získávají větší vliv, chtějí zaměstnance donutit vrátit se zpět do kanceláře.

Jsou obavy manažerů z prokrastinace oprávněné? Hybridní pracovníci skutečně často dokončují úkoly později, než jejich manažeři preferují, jak bylo zjištěno při pomoci 21 společnostem při přechodu na hybridní práci.

Přesto je příběh složitější, než se zdá. Obvykle není chyba na straně zaměstnance. Problémy pramení především ze špatné koordinace, nikoli z prokrastinace.

A kdo je zodpovědný za řízení koordinace? Nakonec je to manažer, který musí nastavit systém koordinace, který bude fungovat pro jeho potřeby.

STANOVIT PRIORITY PRO PRÁCI, KTEROU JE TŘEBA VYKONAT

Manažeři dobře vědí, jak koordinovat své týmy v kanceláři přirozeným a intuitivním způsobem prostřednictvím řízení chůzí. Manažeři mohou rychle získat přehled o tom, jak jsou na tom jednotliví zaměstnanci s různými úkoly, když k nim přijdou a krátce si popovídají. Takový postup pomáhá manažerům řešit úzkost a poskytuje jistotu ohledně postupu plnění úkolů.

Advertisement

Stejně tak takové kontrolní návštěvy umožňují manažerům posoudit, zda jsou úkoly jednotlivých zaměstnanců v souladu s tím, co dělají ostatní členové týmu. Manažeři tak mohou rychle řešit případné nesrovnalosti.

Zdroj: Getty Images

Pracovní priority se často rychle mění, protože vedoucí pracovníci na nejvyšší úrovni předávají nové mandáty středním manažerům. Když manažeři vědí, jak jsou na tom jejich zaměstnanci v kanceláři s různými úkoly, mohou se rychle rozhodnout, jak změnit priority jejich činností. Poté mohou rychle a efektivně přejít a informovat členy svého týmu o těchto nových prioritách.

POROZUMĚT VÝZVĚ KOORDINACE HYBRIDNÍCH TÝMŮ

Naproti tomu manažeři nejsou v oblasti hybridní práce školeni vůbec. A to i přesto, že průzkum mezi zaměstnavateli EY Work Reimagined ukázal, že podle 79 % zaměstnavatelů jejich společnost aktivně podporuje hybridní práci, aby si udržela a přilákala talenty.

Kvůli tomuto nedostatku pokynů a školení mnozí uplatňují stejné strategie jako dříve: řízení za pochodu. Tento přístup však na hybridním pracovišti funguje mnohem hůře.

Výsledkem výzkumu společnosti Microsoft je zjištění, že mnoha manažerům takových hybridních zaměstnanců chybí staré vizuální signály o tom, co znamená být produktivní; nemohou „vidět“, kdo tvrdě pracuje, když projdou chodbou nebo kolem konferenční místnosti.

Nemohou také snadno sladit úkoly členů svého týmu prostřednictvím rychlých osobních rozhovorů. Pro tradičně vyškolené manažery je obtížné vytvořit soudržnou týmovou kulturu, když zaměstnanci nejsou vzájemně fyzicky přítomni.

A co změna priorit? Je mnohem těžší změnit priority úkolů těch, kteří pracují na dálku.

Podle výzkumníků společnosti Microsoft, kteří hodnotili hybridní práci, 81 % zaměstnanců uvádí, že je důležité, aby jim jejich manažeři pomáhali stanovit priority jejich pracovní náplně, ale méně než třetina (31 %) tvrdí, že jim jejich manažeři někdy poskytli jasné pokyny během individuálních schůzek. A z průzkumu Společnosti pro řízení lidských zdrojů (SHRM) mezi více než 800 nadřízenými vyplývá, že 42 % z nich uvedlo, že při zadávání úkolů někdy zapomínají na podřízené pracující na dálku.

Zdroj: Getty Images

V důsledku této špatné koordinace manažeři vnímají situaci jako prokrastinaci hybridních pracovníků: to znamená, že nesplní úkoly, které manažeři chtějí, v době, kdy to manažeři chtějí. Přitom odpovědnost za koordinaci leží na manažerech, nikoli na zaměstnancích. Vzhledem k tomu je pro manažery klíčové osvojit si záměrné a vědomé dovednosti, systémy a procesy spojené s koordinací v hybridních týmech.

Bohužel podle mých zkušeností, kdy pomáhám firmám vymyslet hybridní uspořádání práce, se to mnozí manažeři nechtějí naučit. Propadají kognitivnímu zkreslení známému jako funkční fixace. Jakmile se mysl naučí úspěšně vykonávat určitou funkci, například řízení lidí, tato funkce se mentálně zafixuje a je obtížné ji změnit. Když tedy měnící se okolnosti učiní staré způsoby práce zastaralými, mysl se stále snaží aplikovat staré funkce na nové souvislosti a manažeři zavádějí kancelářské metody řízení do hybridní práce.

3 ZPŮSOBY ŘEŠENÍ KOORDINAČNÍCH PROBLÉMŮ

Co by tedy měli manažeři dělat místo toho, když už si připustí – často neochotně -, že staré způsoby nebudou fungovat?

Jednou z důležitých součástí každého řešení je nástroj pro řízení projektů spolupráce, který umožňuje sledovat postup zaměstnanců při plnění jakéhokoli úkolu, a jasný a konzistentní systém pro všechny členy týmu, kteří tento nástroj používají.

Každý zaměstnanec by měl začínat svůj den tím, že bude pomocí tohoto nástroje aktualizovat svůj postup na jednotlivých úkolech, což umožní manažerovi a ostatním členům týmu snadno zkontrolovat aktuální stav úkolů každého z nich. Takový postup do značné míry kopíruje možnost manažera k někomu přijít a posoudit aktuální průběh plnění úkolu. Pomáhá to manažerům získat důvěru a snížit obavy o včasné dokončení. A dává manažerům možnost zajistit sladění úkolů, včetně revize případných nesladěných úkolů.

Nastavení pokynů a očekávání pro komunikaci představuje další klíčovou složku řešení problému koordinace.

Přiměřená očekávání musí počítat s flexibilitou, která je hlavní výhodou hybridní práce. Někteří lidé jsou ranní ptáčata a rádi začínají pracovat v pět hodin ráno, jiní jsou noční sovy a vstávají minutu před začátkem svého vzdáleného pracovního dne. Chcete-li zohlednit obojí, nastavte vstřícné běžné hodiny, kdy by měli zaměstnanci rychle reagovat.

Zdroj: Getty Images

Například stanovte očekávání, že od 11 do 15 hodin budou všichni každých 30 minut kontrolovat zprávy ve své elektronické poště a softwaru pro správu projektů. Pokud nemohou na zprávu reagovat okamžitě, měli by alespoň odpovědět potvrzením a časem, do kdy odpoví podrobněji. Taková komunikační očekávání pomáhají usnadnit rychlou a snadnou spolupráci a přizpůsobení, udržují týmy na stejné vlně a podle potřeby rychle mění priority, a to i u projektů s napjatými termíny.

A konečně, manažeři si musí každý týden domluvit pravidelné individuální schůzky s každým členem týmu, aby zhodnotili jeho výkonnost a sladili priority. Každý týden před plánovanou individuální schůzkou by zaměstnanec zaslal krátkou zprávu, ve které by popsal svůj pokrok v plnění úkolů za daný týden, případné problémy, které se vyskytly, a způsob jejich řešení, spolu se sebehodnocením.

Během individuální schůzky manažer a zaměstnanec přezkoumají zprávu a stanoví úkoly pro nadcházející týden v souladu se stávajícími nebo revidovanými prioritami. Manažer také poskytuje koučink ohledně řešení problémů zaměstnancem a přezkoumává a případně upravuje sebehodnocení, které se zaznamenává do systému průběžného hodnocení výkonu.

Vnímání, že hybridní zaměstnanci prokrastinují, vychází z koordinačních problémů a je odpovědností manažera je napravit. Řízení chozením kolem horké kaše nepomůže nikomu, kdo chce být v našem stále hybridnějším světě úspěšný.

Výzkum společnosti Microsoft, který provedl průzkum mezi 20 000 lidmi a analyzoval biliony signálů produktivity v Microsoft 365, zjistil, že 85 % vedoucích pracovníků se domnívá, že přechod na hybridní práci způsobil, že je náročné mít jistotu, že zaměstnanci jsou produktivní.Výsledkem je, že mnoho manažerů nese nelibě, že musí v této napjaté situaci na trhu práce vyhovět přáním zaměstnanců po flexibilitě. Vzhledem k tomu, že firmy nadále snižují počet pracovních míst a zaměstnavatelé získávají větší vliv, chtějí zaměstnance donutit vrátit se zpět do kanceláře.Jsou obavy manažerů z prokrastinace oprávněné? Hybridní pracovníci skutečně často dokončují úkoly později, než jejich manažeři preferují, jak bylo zjištěno při pomoci 21 společnostem při přechodu na hybridní práci.Přesto je příběh složitější, než se zdá. Obvykle není chyba na straně zaměstnance. Problémy pramení především ze špatné koordinace, nikoli z prokrastinace.A kdo je zodpovědný za řízení koordinace? Nakonec je to manažer, který musí nastavit systém koordinace, který bude fungovat pro jeho potřeby.STANOVIT PRIORITY PRO PRÁCI, KTEROU JE TŘEBA VYKONATManažeři dobře vědí, jak koordinovat své týmy v kanceláři přirozeným a intuitivním způsobem prostřednictvím řízení chůzí. Manažeři mohou rychle získat přehled o tom, jak jsou na tom jednotliví zaměstnanci s různými úkoly, když k nim přijdou a krátce si popovídají. Takový postup pomáhá manažerům řešit úzkost a poskytuje jistotu ohledně postupu plnění úkolů.Stejně tak takové kontrolní návštěvy umožňují manažerům posoudit, zda jsou úkoly jednotlivých zaměstnanců v souladu s tím, co dělají ostatní členové týmu. Manažeři tak mohou rychle řešit případné nesrovnalosti.Pracovní priority se často rychle mění, protože vedoucí pracovníci na nejvyšší úrovni předávají nové mandáty středním manažerům. Když manažeři vědí, jak jsou na tom jejich zaměstnanci v kanceláři s různými úkoly, mohou se rychle rozhodnout, jak změnit priority jejich činností. Poté mohou rychle a efektivně přejít a informovat členy svého týmu o těchto nových prioritách.POROZUMĚT VÝZVĚ KOORDINACE HYBRIDNÍCH TÝMŮNaproti tomu manažeři nejsou v oblasti hybridní práce školeni vůbec. A to i přesto, že průzkum mezi zaměstnavateli EY Work Reimagined ukázal, že podle 79 % zaměstnavatelů jejich společnost aktivně podporuje hybridní práci, aby si udržela a přilákala talenty.Kvůli tomuto nedostatku pokynů a školení mnozí uplatňují stejné strategie jako dříve: řízení za pochodu. Tento přístup však na hybridním pracovišti funguje mnohem hůře.Výsledkem výzkumu společnosti Microsoft je zjištění, že mnoha manažerům takových hybridních zaměstnanců chybí staré vizuální signály o tom, co znamená být produktivní; nemohou „vidět“, kdo tvrdě pracuje, když projdou chodbou nebo kolem konferenční místnosti.Nemohou také snadno sladit úkoly členů svého týmu prostřednictvím rychlých osobních rozhovorů. Pro tradičně vyškolené manažery je obtížné vytvořit soudržnou týmovou kulturu, když zaměstnanci nejsou vzájemně fyzicky přítomni.A co změna priorit? Je mnohem těžší změnit priority úkolů těch, kteří pracují na dálku.Podle výzkumníků společnosti Microsoft, kteří hodnotili hybridní práci, 81 % zaměstnanců uvádí, že je důležité, aby jim jejich manažeři pomáhali stanovit priority jejich pracovní náplně, ale méně než třetina tvrdí, že jim jejich manažeři někdy poskytli jasné pokyny během individuálních schůzek. A z průzkumu Společnosti pro řízení lidských zdrojů mezi více než 800 nadřízenými vyplývá, že 42 % z nich uvedlo, že při zadávání úkolů někdy zapomínají na podřízené pracující na dálku.V důsledku této špatné koordinace manažeři vnímají situaci jako prokrastinaci hybridních pracovníků: to znamená, že nesplní úkoly, které manažeři chtějí, v době, kdy to manažeři chtějí. Přitom odpovědnost za koordinaci leží na manažerech, nikoli na zaměstnancích. Vzhledem k tomu je pro manažery klíčové osvojit si záměrné a vědomé dovednosti, systémy a procesy spojené s koordinací v hybridních týmech.Bohužel podle mých zkušeností, kdy pomáhám firmám vymyslet hybridní uspořádání práce, se to mnozí manažeři nechtějí naučit. Propadají kognitivnímu zkreslení známému jako funkční fixace. Jakmile se mysl naučí úspěšně vykonávat určitou funkci, například řízení lidí, tato funkce se mentálně zafixuje a je obtížné ji změnit. Když tedy měnící se okolnosti učiní staré způsoby práce zastaralými, mysl se stále snaží aplikovat staré funkce na nové souvislosti a manažeři zavádějí kancelářské metody řízení do hybridní práce.3 ZPŮSOBY ŘEŠENÍ KOORDINAČNÍCH PROBLÉMŮCo by tedy měli manažeři dělat místo toho, když už si připustí – často neochotně -, že staré způsoby nebudou fungovat?Jednou z důležitých součástí každého řešení je nástroj pro řízení projektů spolupráce, který umožňuje sledovat postup zaměstnanců při plnění jakéhokoli úkolu, a jasný a konzistentní systém pro všechny členy týmu, kteří tento nástroj používají.Každý zaměstnanec by měl začínat svůj den tím, že bude pomocí tohoto nástroje aktualizovat svůj postup na jednotlivých úkolech, což umožní manažerovi a ostatním členům týmu snadno zkontrolovat aktuální stav úkolů každého z nich. Takový postup do značné míry kopíruje možnost manažera k někomu přijít a posoudit aktuální průběh plnění úkolu. Pomáhá to manažerům získat důvěru a snížit obavy o včasné dokončení. A dává manažerům možnost zajistit sladění úkolů, včetně revize případných nesladěných úkolů.Nastavení pokynů a očekávání pro komunikaci představuje další klíčovou složku řešení problému koordinace.Přiměřená očekávání musí počítat s flexibilitou, která je hlavní výhodou hybridní práce. Někteří lidé jsou ranní ptáčata a rádi začínají pracovat v pět hodin ráno, jiní jsou noční sovy a vstávají minutu před začátkem svého vzdáleného pracovního dne. Chcete-li zohlednit obojí, nastavte vstřícné běžné hodiny, kdy by měli zaměstnanci rychle reagovat.Například stanovte očekávání, že od 11 do 15 hodin budou všichni každých 30 minut kontrolovat zprávy ve své elektronické poště a softwaru pro správu projektů. Pokud nemohou na zprávu reagovat okamžitě, měli by alespoň odpovědět potvrzením a časem, do kdy odpoví podrobněji. Taková komunikační očekávání pomáhají usnadnit rychlou a snadnou spolupráci a přizpůsobení, udržují týmy na stejné vlně a podle potřeby rychle mění priority, a to i u projektů s napjatými termíny.A konečně, manažeři si musí každý týden domluvit pravidelné individuální schůzky s každým členem týmu, aby zhodnotili jeho výkonnost a sladili priority. Každý týden před plánovanou individuální schůzkou by zaměstnanec zaslal krátkou zprávu, ve které by popsal svůj pokrok v plnění úkolů za daný týden, případné problémy, které se vyskytly, a způsob jejich řešení, spolu se sebehodnocením.Během individuální schůzky manažer a zaměstnanec přezkoumají zprávu a stanoví úkoly pro nadcházející týden v souladu se stávajícími nebo revidovanými prioritami. Manažer také poskytuje koučink ohledně řešení problémů zaměstnancem a přezkoumává a případně upravuje sebehodnocení, které se zaznamenává do systému průběžného hodnocení výkonu.Vnímání, že hybridní zaměstnanci prokrastinují, vychází z koordinačních problémů a je odpovědností manažera je napravit. Řízení chozením kolem horké kaše nepomůže nikomu, kdo chce být v našem stále hybridnějším světě úspěšný.
Tagy: businessprokrastinacestrategie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      00:05

      EU může v budoucí dohodě s Trumpem získat omezené celní úlevy, informuje agentura Reuters

      23:48

      Dolar posiluje po oznámení Trumpových cel na Japonsko a Jižní Koreu

      23:36

      Moody’s snížila rating společnosti Dow z Baa1 na Baa2; výhled je negativní

      23:24

      Rokos Capital Management vzrostl v první polovině roku 2025 o 12,26%

      23:12

      Starbucks plánuje odstranit řepkový olej z nabídky jídel v USA – Bloomberg

      23:00

      KLM a nizozemské ministerstvo obrany posilují partnerství v oblasti letecké a pozemní spolupráce

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Constellation Brands: Výprodej přehnaný, potenciál růstu vysoký

      7 července, 2025

      Akcie společnosti Constellation Brands, výrobce oblíbené značky piva Modelo, se letos dostaly pod silný tlak a od začátku roku ztratily...

      Zdroj: Nvidia

      Proč by umělá superinteligence mohla přijít dříve, než si Wall Street myslí?!

      7 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      GE Aerospace: Silné základy, optimistický výhled a možný růst ceny akcií

      7 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Stellantis je stále jedinečnou příležitostí navzdory globálním nejistotám

      7 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Generace Z a mileniálové se zaměřují na zdraví a wellness. Sledujte tyto akcie

      7 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Canva
      Akcie

      Akcie farmaceutických firem: Perspektivní investice v éře stárnutí populace

      7 července, 2025

      Farmaceutický průmysl je jedním z klíčových sektorů, který těží z globálních demografických změn, zejména ze stárnutí populace. S rostoucí průměrnou...

      Nejčtenější zprávy.

      Bessent říká, že cla se vrátí na úroveň z „Dne osvobození“, pokud se „něco“ nezmění

      6 července, 2025

      Trump chce více kvalifikovaných řemeslníků. Ministerstvo práce mění strategii

      5 července, 2025

      S&P 500 dosáhl dalšího rekordu díky dobré zprávě o zaměstnanosti

      3 července, 2025

      Apple vstupuje do světa blockbusterů. F1 s Bradem Pittem míří k rekordům

      5 července, 2025

      Úplná obchodní dohoda mezi EU a USA je podle Ursuly von der Leyenové „nemožná“

      3 července, 2025

      V Brazílii začíná summit zemí BRICS, je zastíněn Trumpovou celní politikou

      6 července, 2025

      S&P 500 se propadá, Trumpova cla na trhu vyvolávají krvavou lázeň

      7 července, 2025

      Evropské akcie klesají s blížícím se termínem zavedení cel

      4 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.