Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jak mohou manažeři řešit problémy zaměstnanců, kteří prokrastinují

Manažeři si často stěžují na prokrastinaci hybridních zaměstnanců, která má za následek nedodržování termínů a zpožďování úkolů ve srovnání s jejich kolegy v kanceláři.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
9 října, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Výzkum společnosti Microsoft, který provedl průzkum mezi 20 000 lidmi a analyzoval biliony signálů produktivity v Microsoft 365, zjistil, že 85 % vedoucích pracovníků se domnívá, že přechod na hybridní práci způsobil, že je náročné mít jistotu, že zaměstnanci jsou produktivní.

Výsledkem je, že mnoho manažerů nese nelibě, že musí v této napjaté situaci na trhu práce vyhovět přáním zaměstnanců po flexibilitě. Vzhledem k tomu, že firmy nadále snižují počet pracovních míst a zaměstnavatelé získávají větší vliv, chtějí zaměstnance donutit vrátit se zpět do kanceláře.

Jsou obavy manažerů z prokrastinace oprávněné? Hybridní pracovníci skutečně často dokončují úkoly později, než jejich manažeři preferují, jak bylo zjištěno při pomoci 21 společnostem při přechodu na hybridní práci.

Přesto je příběh složitější, než se zdá. Obvykle není chyba na straně zaměstnance. Problémy pramení především ze špatné koordinace, nikoli z prokrastinace.

A kdo je zodpovědný za řízení koordinace? Nakonec je to manažer, který musí nastavit systém koordinace, který bude fungovat pro jeho potřeby.

STANOVIT PRIORITY PRO PRÁCI, KTEROU JE TŘEBA VYKONAT

Manažeři dobře vědí, jak koordinovat své týmy v kanceláři přirozeným a intuitivním způsobem prostřednictvím řízení chůzí. Manažeři mohou rychle získat přehled o tom, jak jsou na tom jednotliví zaměstnanci s různými úkoly, když k nim přijdou a krátce si popovídají. Takový postup pomáhá manažerům řešit úzkost a poskytuje jistotu ohledně postupu plnění úkolů.

Advertisement

Stejně tak takové kontrolní návštěvy umožňují manažerům posoudit, zda jsou úkoly jednotlivých zaměstnanců v souladu s tím, co dělají ostatní členové týmu. Manažeři tak mohou rychle řešit případné nesrovnalosti.

Zdroj: Getty Images

Pracovní priority se často rychle mění, protože vedoucí pracovníci na nejvyšší úrovni předávají nové mandáty středním manažerům. Když manažeři vědí, jak jsou na tom jejich zaměstnanci v kanceláři s různými úkoly, mohou se rychle rozhodnout, jak změnit priority jejich činností. Poté mohou rychle a efektivně přejít a informovat členy svého týmu o těchto nových prioritách.

Chcete využít této příležitosti?

POROZUMĚT VÝZVĚ KOORDINACE HYBRIDNÍCH TÝMŮ

Naproti tomu manažeři nejsou v oblasti hybridní práce školeni vůbec. A to i přesto, že průzkum mezi zaměstnavateli EY Work Reimagined ukázal, že podle 79 % zaměstnavatelů jejich společnost aktivně podporuje hybridní práci, aby si udržela a přilákala talenty.

Kvůli tomuto nedostatku pokynů a školení mnozí uplatňují stejné strategie jako dříve: řízení za pochodu. Tento přístup však na hybridním pracovišti funguje mnohem hůře.

Výsledkem výzkumu společnosti Microsoft je zjištění, že mnoha manažerům takových hybridních zaměstnanců chybí staré vizuální signály o tom, co znamená být produktivní; nemohou „vidět“, kdo tvrdě pracuje, když projdou chodbou nebo kolem konferenční místnosti.

Nemohou také snadno sladit úkoly členů svého týmu prostřednictvím rychlých osobních rozhovorů. Pro tradičně vyškolené manažery je obtížné vytvořit soudržnou týmovou kulturu, když zaměstnanci nejsou vzájemně fyzicky přítomni.

A co změna priorit? Je mnohem těžší změnit priority úkolů těch, kteří pracují na dálku.

Podle výzkumníků společnosti Microsoft, kteří hodnotili hybridní práci, 81 % zaměstnanců uvádí, že je důležité, aby jim jejich manažeři pomáhali stanovit priority jejich pracovní náplně, ale méně než třetina (31 %) tvrdí, že jim jejich manažeři někdy poskytli jasné pokyny během individuálních schůzek. A z průzkumu Společnosti pro řízení lidských zdrojů (SHRM) mezi více než 800 nadřízenými vyplývá, že 42 % z nich uvedlo, že při zadávání úkolů někdy zapomínají na podřízené pracující na dálku.

Zdroj: Getty Images

V důsledku této špatné koordinace manažeři vnímají situaci jako prokrastinaci hybridních pracovníků: to znamená, že nesplní úkoly, které manažeři chtějí, v době, kdy to manažeři chtějí. Přitom odpovědnost za koordinaci leží na manažerech, nikoli na zaměstnancích. Vzhledem k tomu je pro manažery klíčové osvojit si záměrné a vědomé dovednosti, systémy a procesy spojené s koordinací v hybridních týmech.

Bohužel podle mých zkušeností, kdy pomáhám firmám vymyslet hybridní uspořádání práce, se to mnozí manažeři nechtějí naučit. Propadají kognitivnímu zkreslení známému jako funkční fixace. Jakmile se mysl naučí úspěšně vykonávat určitou funkci, například řízení lidí, tato funkce se mentálně zafixuje a je obtížné ji změnit. Když tedy měnící se okolnosti učiní staré způsoby práce zastaralými, mysl se stále snaží aplikovat staré funkce na nové souvislosti a manažeři zavádějí kancelářské metody řízení do hybridní práce.

3 ZPŮSOBY ŘEŠENÍ KOORDINAČNÍCH PROBLÉMŮ

Co by tedy měli manažeři dělat místo toho, když už si připustí – často neochotně -, že staré způsoby nebudou fungovat?

Jednou z důležitých součástí každého řešení je nástroj pro řízení projektů spolupráce, který umožňuje sledovat postup zaměstnanců při plnění jakéhokoli úkolu, a jasný a konzistentní systém pro všechny členy týmu, kteří tento nástroj používají.

Každý zaměstnanec by měl začínat svůj den tím, že bude pomocí tohoto nástroje aktualizovat svůj postup na jednotlivých úkolech, což umožní manažerovi a ostatním členům týmu snadno zkontrolovat aktuální stav úkolů každého z nich. Takový postup do značné míry kopíruje možnost manažera k někomu přijít a posoudit aktuální průběh plnění úkolu. Pomáhá to manažerům získat důvěru a snížit obavy o včasné dokončení. A dává manažerům možnost zajistit sladění úkolů, včetně revize případných nesladěných úkolů.

Nastavení pokynů a očekávání pro komunikaci představuje další klíčovou složku řešení problému koordinace.

Přiměřená očekávání musí počítat s flexibilitou, která je hlavní výhodou hybridní práce. Někteří lidé jsou ranní ptáčata a rádi začínají pracovat v pět hodin ráno, jiní jsou noční sovy a vstávají minutu před začátkem svého vzdáleného pracovního dne. Chcete-li zohlednit obojí, nastavte vstřícné běžné hodiny, kdy by měli zaměstnanci rychle reagovat.

Zdroj: Getty Images

Například stanovte očekávání, že od 11 do 15 hodin budou všichni každých 30 minut kontrolovat zprávy ve své elektronické poště a softwaru pro správu projektů. Pokud nemohou na zprávu reagovat okamžitě, měli by alespoň odpovědět potvrzením a časem, do kdy odpoví podrobněji. Taková komunikační očekávání pomáhají usnadnit rychlou a snadnou spolupráci a přizpůsobení, udržují týmy na stejné vlně a podle potřeby rychle mění priority, a to i u projektů s napjatými termíny.

A konečně, manažeři si musí každý týden domluvit pravidelné individuální schůzky s každým členem týmu, aby zhodnotili jeho výkonnost a sladili priority. Každý týden před plánovanou individuální schůzkou by zaměstnanec zaslal krátkou zprávu, ve které by popsal svůj pokrok v plnění úkolů za daný týden, případné problémy, které se vyskytly, a způsob jejich řešení, spolu se sebehodnocením.

Během individuální schůzky manažer a zaměstnanec přezkoumají zprávu a stanoví úkoly pro nadcházející týden v souladu se stávajícími nebo revidovanými prioritami. Manažer také poskytuje koučink ohledně řešení problémů zaměstnancem a přezkoumává a případně upravuje sebehodnocení, které se zaznamenává do systému průběžného hodnocení výkonu.

Vnímání, že hybridní zaměstnanci prokrastinují, vychází z koordinačních problémů a je odpovědností manažera je napravit. Řízení chozením kolem horké kaše nepomůže nikomu, kdo chce být v našem stále hybridnějším světě úspěšný.

Výzkum společnosti Microsoft, který provedl průzkum mezi 20 000 lidmi a analyzoval biliony signálů produktivity v Microsoft 365, zjistil, že 85 % vedoucích pracovníků se domnívá, že přechod na hybridní práci způsobil, že je náročné mít jistotu, že zaměstnanci jsou produktivní.Výsledkem je, že mnoho manažerů nese nelibě, že musí v této napjaté situaci na trhu práce vyhovět přáním zaměstnanců po flexibilitě. Vzhledem k tomu, že firmy nadále snižují počet pracovních míst a zaměstnavatelé získávají větší vliv, chtějí zaměstnance donutit vrátit se zpět do kanceláře.Jsou obavy manažerů z prokrastinace oprávněné? Hybridní pracovníci skutečně často dokončují úkoly později, než jejich manažeři preferují, jak bylo zjištěno při pomoci 21 společnostem při přechodu na hybridní práci.Přesto je příběh složitější, než se zdá. Obvykle není chyba na straně zaměstnance. Problémy pramení především ze špatné koordinace, nikoli z prokrastinace.A kdo je zodpovědný za řízení koordinace? Nakonec je to manažer, který musí nastavit systém koordinace, který bude fungovat pro jeho potřeby.STANOVIT PRIORITY PRO PRÁCI, KTEROU JE TŘEBA VYKONATManažeři dobře vědí, jak koordinovat své týmy v kanceláři přirozeným a intuitivním způsobem prostřednictvím řízení chůzí. Manažeři mohou rychle získat přehled o tom, jak jsou na tom jednotliví zaměstnanci s různými úkoly, když k nim přijdou a krátce si popovídají. Takový postup pomáhá manažerům řešit úzkost a poskytuje jistotu ohledně postupu plnění úkolů.Stejně tak takové kontrolní návštěvy umožňují manažerům posoudit, zda jsou úkoly jednotlivých zaměstnanců v souladu s tím, co dělají ostatní členové týmu. Manažeři tak mohou rychle řešit případné nesrovnalosti.Pracovní priority se často rychle mění, protože vedoucí pracovníci na nejvyšší úrovni předávají nové mandáty středním manažerům. Když manažeři vědí, jak jsou na tom jejich zaměstnanci v kanceláři s různými úkoly, mohou se rychle rozhodnout, jak změnit priority jejich činností. Poté mohou rychle a efektivně přejít a informovat členy svého týmu o těchto nových prioritách.Chcete využít této příležitosti?POROZUMĚT VÝZVĚ KOORDINACE HYBRIDNÍCH TÝMŮNaproti tomu manažeři nejsou v oblasti hybridní práce školeni vůbec. A to i přesto, že průzkum mezi zaměstnavateli EY Work Reimagined ukázal, že podle 79 % zaměstnavatelů jejich společnost aktivně podporuje hybridní práci, aby si udržela a přilákala talenty.Kvůli tomuto nedostatku pokynů a školení mnozí uplatňují stejné strategie jako dříve: řízení za pochodu. Tento přístup však na hybridním pracovišti funguje mnohem hůře.Výsledkem výzkumu společnosti Microsoft je zjištění, že mnoha manažerům takových hybridních zaměstnanců chybí staré vizuální signály o tom, co znamená být produktivní; nemohou „vidět“, kdo tvrdě pracuje, když projdou chodbou nebo kolem konferenční místnosti.Nemohou také snadno sladit úkoly členů svého týmu prostřednictvím rychlých osobních rozhovorů. Pro tradičně vyškolené manažery je obtížné vytvořit soudržnou týmovou kulturu, když zaměstnanci nejsou vzájemně fyzicky přítomni.A co změna priorit? Je mnohem těžší změnit priority úkolů těch, kteří pracují na dálku.Podle výzkumníků společnosti Microsoft, kteří hodnotili hybridní práci, 81 % zaměstnanců uvádí, že je důležité, aby jim jejich manažeři pomáhali stanovit priority jejich pracovní náplně, ale méně než třetina tvrdí, že jim jejich manažeři někdy poskytli jasné pokyny během individuálních schůzek. A z průzkumu Společnosti pro řízení lidských zdrojů mezi více než 800 nadřízenými vyplývá, že 42 % z nich uvedlo, že při zadávání úkolů někdy zapomínají na podřízené pracující na dálku.V důsledku této špatné koordinace manažeři vnímají situaci jako prokrastinaci hybridních pracovníků: to znamená, že nesplní úkoly, které manažeři chtějí, v době, kdy to manažeři chtějí. Přitom odpovědnost za koordinaci leží na manažerech, nikoli na zaměstnancích. Vzhledem k tomu je pro manažery klíčové osvojit si záměrné a vědomé dovednosti, systémy a procesy spojené s koordinací v hybridních týmech.Bohužel podle mých zkušeností, kdy pomáhám firmám vymyslet hybridní uspořádání práce, se to mnozí manažeři nechtějí naučit. Propadají kognitivnímu zkreslení známému jako funkční fixace. Jakmile se mysl naučí úspěšně vykonávat určitou funkci, například řízení lidí, tato funkce se mentálně zafixuje a je obtížné ji změnit. Když tedy měnící se okolnosti učiní staré způsoby práce zastaralými, mysl se stále snaží aplikovat staré funkce na nové souvislosti a manažeři zavádějí kancelářské metody řízení do hybridní práce.3 ZPŮSOBY ŘEŠENÍ KOORDINAČNÍCH PROBLÉMŮCo by tedy měli manažeři dělat místo toho, když už si připustí – často neochotně -, že staré způsoby nebudou fungovat?Jednou z důležitých součástí každého řešení je nástroj pro řízení projektů spolupráce, který umožňuje sledovat postup zaměstnanců při plnění jakéhokoli úkolu, a jasný a konzistentní systém pro všechny členy týmu, kteří tento nástroj používají.Každý zaměstnanec by měl začínat svůj den tím, že bude pomocí tohoto nástroje aktualizovat svůj postup na jednotlivých úkolech, což umožní manažerovi a ostatním členům týmu snadno zkontrolovat aktuální stav úkolů každého z nich. Takový postup do značné míry kopíruje možnost manažera k někomu přijít a posoudit aktuální průběh plnění úkolu. Pomáhá to manažerům získat důvěru a snížit obavy o včasné dokončení. A dává manažerům možnost zajistit sladění úkolů, včetně revize případných nesladěných úkolů.Nastavení pokynů a očekávání pro komunikaci představuje další klíčovou složku řešení problému koordinace.Přiměřená očekávání musí počítat s flexibilitou, která je hlavní výhodou hybridní práce. Někteří lidé jsou ranní ptáčata a rádi začínají pracovat v pět hodin ráno, jiní jsou noční sovy a vstávají minutu před začátkem svého vzdáleného pracovního dne. Chcete-li zohlednit obojí, nastavte vstřícné běžné hodiny, kdy by měli zaměstnanci rychle reagovat.Například stanovte očekávání, že od 11 do 15 hodin budou všichni každých 30 minut kontrolovat zprávy ve své elektronické poště a softwaru pro správu projektů. Pokud nemohou na zprávu reagovat okamžitě, měli by alespoň odpovědět potvrzením a časem, do kdy odpoví podrobněji. Taková komunikační očekávání pomáhají usnadnit rychlou a snadnou spolupráci a přizpůsobení, udržují týmy na stejné vlně a podle potřeby rychle mění priority, a to i u projektů s napjatými termíny.A konečně, manažeři si musí každý týden domluvit pravidelné individuální schůzky s každým členem týmu, aby zhodnotili jeho výkonnost a sladili priority. Každý týden před plánovanou individuální schůzkou by zaměstnanec zaslal krátkou zprávu, ve které by popsal svůj pokrok v plnění úkolů za daný týden, případné problémy, které se vyskytly, a způsob jejich řešení, spolu se sebehodnocením.Během individuální schůzky manažer a zaměstnanec přezkoumají zprávu a stanoví úkoly pro nadcházející týden v souladu se stávajícími nebo revidovanými prioritami. Manažer také poskytuje koučink ohledně řešení problémů zaměstnancem a přezkoumává a případně upravuje sebehodnocení, které se zaznamenává do systému průběžného hodnocení výkonu.Vnímání, že hybridní zaměstnanci prokrastinují, vychází z koordinačních problémů a je odpovědností manažera je napravit. Řízení chozením kolem horké kaše nepomůže nikomu, kdo chce být v našem stále hybridnějším světě úspěšný.
Tagy: businessprokrastinacestrategie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Výše mzdy už není pro Čechy jediným kritériem při výběru práce
      2. Úspěšné IPO společnosti Figma otevírá dveře pro další technologické giganty
      3. Cadillac Optiq 2025: luxusní vstupenka do světa elektromobility bez kompromisů
      4. 18. září — George Washington pokládá základní kámen Kapitolu
      5. Nelegální zaměstnávání připravuje stát o desítky miliard. Systém selhává
      6. Startup Rainmaker pod palbou: FAA řeší spor o dronové zasévání mraků
      7. Zaměření na výstupy mění pracovní kulturu a zvyšuje efektivitu
      8. Skutečná inovace v AI spočívá v optimalizaci procesů, ne v propouštění
      9. Miliardová aliance USA a Indie podpoří rozvoj deep tech startupů
      Advertisement

      Breaking.

      23:49

      „Tokenizované úvěry mění trh: Nová éra investic začíná“

      23:44

      Bybit posiluje obchodní flexibilitu: Manuální půjčování je tu!

      23:40

      Moody’s zvyšuje ziskové vyhlídky díky úspěchu v dluhopisech

      23:36

      Lichtenštejnsko spouští průlomovou blockchainovou síť pro celý svět

      23:31

      Umělá inteligence proměňuje nápady v aplikace na Nullshotu

      23:26

      Právník DraftKings prodává akcie, analytici zůstávají optimističtí

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Deutsche Bank vidí v AppLovin jasného lídra digitální reklamy

      22 října, 2025

      Společnost AppLovin Corp, jeden z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti digitální reklamy a mobilních technologií, získala silnou podporu od Deutsche...

      Zdroj: Getty Images

      RBC doporučuje koupit akcie Deere, lídra v oblasti chytrého zemědělství

      22 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Index S&P 500 je teď sázkou na AI. Kam se schovat, když přijde ochlazení?

      21 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      BMO Capital zvyšuje hodnocení Royal Gold díky akvizicím a růstu portfolia

      21 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Apple na prahu nového růstového cyklu, iPhone míří k rekordním prodejům

      21 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      S&P 500 dále posiluje, pozornost se soustředí na hospodářské výsledky

      20 října, 2025

      Instagram brzy umožní rodičům zabránit teenagerům v chatování s AI

      18 října, 2025

      S&P 500 posiluje před rušným týdnem plným výsledků hospodaření

      20 října, 2025

      Co se bude dít dál na letošním docela chaotickém akciovém trhu?

      18 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025

      Banky varují před napětím v úvěrech, ekonomika zůstává stabilní

      19 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.