V souvislosti s vojenským napětím v pásmu Gazy se izraelské přístavy potýkají s rostoucím množstvím nevyřízených zásilek kvůli zastavení provozu a bezpečnostním omezením. Uzavření přístavu Aškelon a nová dopravní omezení v přístavu Ašdod vedla ke zpomalení tranzitu a prodloužení čekací doby pro lodě. Navzdory těmto problémům přístav Ašdod ujistil, že bude pokračovat ve svém provozu “i za válečného stavu”, čímž zabrání případnému nedostatku zboží. Zvýšené bezpečnostní kontroly a nedostatek pracovních sil v izraelských přístavech vedly k prodloužení čekací doby na zakotvení lodí. Kromě toho sazby námořního válečného pojištění vzrostly od eskalace konfliktů minulý týden více než desetkrát, což vedlo některé pojistitele k přehodnocení ustanovení o pojištění Ašdodu. Izraelské ministerstvo hospodářství varovalo před zdražováním a zdůraznilo, že zásoby nejsou nedostatečné. Současná situace by mohla představovat riziko pro životně důležitá kontrolní místa v lodní dopravě v regionu, pokud se nepřátelství rozšíří za hranice Izraele, což by se dotklo zejména Suezského průplavu a Hormuzského průlivu.
V souvislosti s vojenským napětím v pásmu Gazy se izraelské přístavy potýkají s rostoucím množstvím nevyřízených zásilek kvůli zastavení provozu a bezpečnostním omezením. Uzavření přístavu Aškelon a nová dopravní omezení v přístavu Ašdod vedla ke zpomalení tranzitu a prodloužení čekací doby pro lodě. Navzdory těmto problémům přístav Ašdod ujistil, že bude pokračovat ve svém provozu “i za válečného stavu”, čímž zabrání případnému nedostatku zboží. Zvýšené bezpečnostní kontroly a nedostatek pracovních sil v izraelských přístavech vedly k prodloužení čekací doby na zakotvení lodí. Kromě toho sazby námořního válečného pojištění vzrostly od eskalace konfliktů minulý týden více než desetkrát, což vedlo některé pojistitele k přehodnocení ustanovení o pojištění Ašdodu. Izraelské ministerstvo hospodářství varovalo před zdražováním a zdůraznilo, že zásoby nejsou nedostatečné. Současná situace by mohla představovat riziko pro životně důležitá kontrolní místa v lodní dopravě v regionu, pokud se nepřátelství rozšíří za hranice Izraele, což by se dotklo zejména Suezského průplavu a Hormuzského průlivu.
