Ve třetím čtvrtletí došlo ve Spojených státech k nárůstu prodeje nových vozidel, který byl pravděpodobně podpořen zlepšující se nabídkou a stabilní poptávkou, ačkoli pokračující stávky automobilových dělníků zvýšily nejistotu pro velkou “detroitskou trojku” po zbytek roku. Zdá se, že General Motors zůstane nejprodávanějším výrobcem automobilů s 680 009 prodanými vozy během čtvrtletí, protože Toyota podle očekávání ukončila čtvrtletí s 583 661 prodanými vozy. Tyto údaje se mohou změnit v souvislosti s koordinovanými stávkami, které minulý měsíc zahájili odboráři z United Auto Workers (UAW) proti GM, Fordu a Stellantisu. Narušení výroby v důsledku stávky může ovlivnit potenciální úroveň prodejů ve čtvrtém čtvrtletí. Současné odhady naznačují, že denní ztráty způsobené stávkou přesahují 4 000 kusů, přičemž kumulativní ztráty mohou dosáhnout stovek tisíc. Přestože finanční dopady stávky nebyly zveřejněny, analytici varují, že delší a plné stávky by mohly mít za následek miliardové škody. Zvýšení tržních podílů by mohlo být zaznamenáno u výrobců automobilů, kteří nejsou členy odborů, a u zahraničních značek. Tržby za třetí čtvrtletí by nicméně mohly překvapit vysokými čísly díky existující poptávce. Očekává se, že prodej nových vozidel v USA vzrostl o 17 % na 3 941 700 kusů. Budoucí zprávy o prodejích situaci vyjasní.
Ve třetím čtvrtletí došlo ve Spojených státech k nárůstu prodeje nových vozidel, který byl pravděpodobně podpořen zlepšující se nabídkou a stabilní poptávkou, ačkoli pokračující stávky automobilových dělníků zvýšily nejistotu pro velkou “detroitskou trojku” po zbytek roku. Zdá se, že General Motors zůstane nejprodávanějším výrobcem automobilů s 680 009 prodanými vozy během čtvrtletí, protože Toyota podle očekávání ukončila čtvrtletí s 583 661 prodanými vozy. Tyto údaje se mohou změnit v souvislosti s koordinovanými stávkami, které minulý měsíc zahájili odboráři z United Auto Workers proti GM, Fordu a Stellantisu. Narušení výroby v důsledku stávky může ovlivnit potenciální úroveň prodejů ve čtvrtém čtvrtletí. Současné odhady naznačují, že denní ztráty způsobené stávkou přesahují 4 000 kusů, přičemž kumulativní ztráty mohou dosáhnout stovek tisíc. Přestože finanční dopady stávky nebyly zveřejněny, analytici varují, že delší a plné stávky by mohly mít za následek miliardové škody. Zvýšení tržních podílů by mohlo být zaznamenáno u výrobců automobilů, kteří nejsou členy odborů, a u zahraničních značek. Tržby za třetí čtvrtletí by nicméně mohly překvapit vysokými čísly díky existující poptávce. Očekává se, že prodej nových vozidel v USA vzrostl o 17 % na 3 941 700 kusů. Budoucí zprávy o prodejích situaci vyjasní.
