Společnost Nestlé zaznamenala za devět měsíců nižší než očekávaný růst tržeb a pokles přičítá vyšším cenám výrobků, které odrazují zákazníky. Přesto se společnost těší na pozitivní růst objemu do konce roku. Zvýšení cen Nestlé o 8,4 % nedosáhlo odhadu analytiků ve výši 8,6 %, což způsobilo reálný interní růst objemu prodeje o 0,6 %. Generální ředitel společnosti Mark Schneider vyjádřil důvěru v pozitivní objem a skladbu prodejů, které jsou nastaveny tak, aby podpořily růst.
Rostoucí náklady od nástupu pandemie COVID-19, zhoršené rusko-ukrajinskou krizí, vedly ke zvýšení cen výrobků. Zdražily i další položky, jako je slunečnicový olej a nákladní doprava, což narušilo globální dodavatelské řetězce.
Trhy projevily obavy z toho, že společnosti tlačí na nadměrné zvyšování cen, a to v souvislosti se současnou krizí životních nákladů a rostoucí konkurencí ze strany privátních značek. Mezitím organické tržby společnosti Nestlé, oproštěné od vlivu měnových výkyvů a akvizic, vzrostly za devět měsíců končících v září o 7,8 %.
Pokud jde o potenciální hrozbu ovlivnění prodejů lékem na hubnutí Wegovy, mluvčí společnosti Nestlé uvedl, že společnost nezaznamenala žádný dopad. Stalo se tak poté, co akcie společnosti Nestlé začátkem tohoto měsíce klesly, když léky na potlačení chuti k jídlu vedly k mírnému ústupu od spotřeby potravin ve společnosti Walmart.
Společnost Nestlé zaznamenala za devět měsíců nižší než očekávaný růst tržeb a pokles přičítá vyšším cenám výrobků, které odrazují zákazníky. Přesto se společnost těší na pozitivní růst objemu do konce roku. Zvýšení cen Nestlé o 8,4 % nedosáhlo odhadu analytiků ve výši 8,6 %, což způsobilo reálný interní růst objemu prodeje o 0,6 %. Generální ředitel společnosti Mark Schneider vyjádřil důvěru v pozitivní objem a skladbu prodejů, které jsou nastaveny tak, aby podpořily růst.
Rostoucí náklady od nástupu pandemie COVID-19, zhoršené rusko-ukrajinskou krizí, vedly ke zvýšení cen výrobků. Zdražily i další položky, jako je slunečnicový olej a nákladní doprava, což narušilo globální dodavatelské řetězce.
Trhy projevily obavy z toho, že společnosti tlačí na nadměrné zvyšování cen, a to v souvislosti se současnou krizí životních nákladů a rostoucí konkurencí ze strany privátních značek. Mezitím organické tržby společnosti Nestlé, oproštěné od vlivu měnových výkyvů a akvizic, vzrostly za devět měsíců končících v září o 7,8 %.
Pokud jde o potenciální hrozbu ovlivnění prodejů lékem na hubnutí Wegovy, mluvčí společnosti Nestlé uvedl, že společnost nezaznamenala žádný dopad. Stalo se tak poté, co akcie společnosti Nestlé začátkem tohoto měsíce klesly, když léky na potlačení chuti k jídlu vedly k mírnému ústupu od spotřeby potravin ve společnosti Walmart.
