Společnost Pair Eyewear, významná značka brýlí na míru, oznámila, že se jí podařilo získat 75 milionů dolarů v novém kole financování Series C, aby dále zvýšila úroveň své automatizované výrobní technologie ve Spojených státech a rozšířila svůj dosah na zákazníky po celém světě.
Společnost se sídlem v New Yorku přinesla revoluci na scéně brýlí a nabízí uživatelům, dospělým i dětem, svobodu měnit svůj vzhled pomocí více než 1 000 jedinečných možností “špičkových rámů”. Rozmanitost zahrnuje obroučky od fanoušky oblíbených značek, včetně DC Comics, Marvel, populárních televizních pořadů a filmů, stejně jako obroučky inspirované slavnými umělci, jako jsou Van Gogh a Frida Kahlo. Zákazníci si mohou dovolit brýle za základní cenu od 60 dolarů, která zahrnuje i čočky na předpis; další špičkové rámy stojí od 25 dolarů.
Od posledního kola financování v roce 2021, kdy společnost získala celkem 72 milionů dolarů – 60 milionů dolarů a 12 milionů dolarů – se zaměřila především na dospělé a kampaně v sociálních médiích. Pozitivní dopad tohoto strategického posunu potvrdila spoluředitelka a spoluzakladatelka společnosti Sophia Edelstein.
Edelsteinová zdůraznila: “V současné době tvoří více než 95 % našich zákazníků dospělí, kteří nakupují sami pro sebe. Do konce roku zde ve Spojených státech a Kanadě prodáme více než 3 miliony špičkových značek. Naše demografie přesně odráží údaje ze sčítání lidu v USA, což zdůrazňuje náš cíl nabízet cenově dostupné, personalizované a přístupné řešení.”
Společnost Pair Eyewear zaznamenala raketový nárůst svých tržeb a v letech 2020 až 2023 zaznamenala 24násobný nárůst. Manipulace společnosti na sociálních sítích se ukázala jako masivně úspěšná, protože jen TikTok zajistil více než 25 % celkových tržeb společnosti.
V uplynulém roce společnost Pair Eyewear představila rozšířenou kolekci základních obrouček, která vyhovuje různým velikostem hlavy, a obohatila tak svůj sortiment. V září se společnost vyvinula ve vertikálně integrovanou výrobní jednotku, která vytváří všechny své čočky a horní obruby v závodě o rozloze 40 000 čtverečních stop v Kalifornii. Edelsteinová ji pochválila jako “nejutomatizovanější laboratoř na výrobu brýlových čoček ve Spojených státech” a plánuje brzy otevřít další zařízení.
Kolo financování série C iniciovala společnost Prysm Capital ve spolupráci s New Enterprise Associates, Javelin Venture Partners a hráčem fotbalové ligy NFL Christianem McCaffreym. Nejnovější investice zvyšuje celkový kapitál společnosti Pair Eyewear podpořený rizikovým kapitálem na neuvěřitelných 145 milionů dolarů.
Investoři projevili velký zájem o obchodní model, perspektivní růst společnosti a její celkově zdravé marže v jinak náročném tržním prostředí pro spotřebitelské společnosti. Matt Roberts, spoluzakladatel a partner společnosti Prysm Capital, poukázal na komunitní zaměření společnosti Pair Eyewear a neustálé inovace jako na důvody, proč je firma mezi zákazníky stále oblíbená.
Společnost hodlá nové finanční prostředky nasměrovat do technologie zesílené automatizace a do vylepšení laboratoře na výrobu brýlových čoček a nabídky svých produktů. Má také ambice pustit se do vícekanálové distribuce, což znamená, že společnost Pair Eyewear poprvé ve svém obchodním modelu vstoupí do maloobchodního prostředí.
Edelsteinová zdůraznila, že společnost usiluje o to, aby se značka stala celosvětově uznávanou brýlovou společností. “Líbí se nám myšlenka ‘Made in U.S.’ a skutečně investujeme do výroby na pevnině. Naší vizí pro společnost je stát se globální společností vyrábějící brýle. Lidé, kteří chtějí vyjádřit sami sebe a svou individualitu, jsou něčím, co oslovuje lidi po celém světě.” S takto reálnými plány na obzoru vypadá budoucnost společnosti Pair Eyewear jasněji než kdy jindy.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky