Volkswagen prodává svůj elektromobil ID.3 v Číně za poloviční cenu, což je výrazně nižší než cena, za kterou je prodáván v Německu. Důvodem této cenové disparity je, jak uvádí DW News, snaha Volkswagenu udržet svůj tržní podíl v čínském trhu. V Číně se totiž konkurence v automobilovém průmyslu stále zintenzivňuje, zejména zahraniční automobilové společnosti zde zaznamenávají pokles prodejů a své tržní podíly. Volkswagen proto zvolil strategii cenového boje, aby si udržel svou pozici na tomto konkurenčním trhu.
Volkswagen prodává svůj elektromobil ID.3 v Číně za poloviční cenu, což je výrazně nižší než cena, za kterou je prodáván v Německu. Důvodem této cenové disparity je, jak uvádí DW News, snaha Volkswagenu udržet svůj tržní podíl v čínském trhu. V Číně se totiž konkurence v automobilovém průmyslu stále zintenzivňuje, zejména zahraniční automobilové společnosti zde zaznamenávají pokles prodejů a své tržní podíly. Volkswagen proto zvolil strategii cenového boje, aby si udržel svou pozici na tomto konkurenčním trhu.