Americké letecké společnosti Boeing, RTX a Spirit AeroSystems čelí značným finančním potížím v důsledku po sobě jdoucích výrobních nehod. Očekává se, že všechny tyto firmy ve svých výsledcích za třetí čtvrtletí vykážou ztráty kvůli přetrvávajícím výrobním závadám na lukrativních výrobcích letadel a motorů. Společnost Pratt & Whitney, dceřiná společnost RTX vyrábějící motory, bude v tomto čtvrtletí účtovat náklady ve výši 3 miliard dolarů a hodlá vyměnit komponenty obsahující kontaminovaný kovový prášek u potenciálně 700 motorů GTF (Geared Turbofan). Společnosti Boeing a Spirit AeroSystems, které jsou dodavateli pro USA a Evropu, se zabývají závadou spočívající v chybně vyvrtaných otvorech na letadlech Boeing 737 MAX. V důsledku toho se může stát, že nebudou splněny cíle firem v oblasti příjmů na konci roku. Tyto nedostatky by navíc mohly výrazně ztížit předpokládanou tvorbu peněžních toků společnosti Boeing pro rok 2023, která se původně měla pohybovat mezi 3 a 5 miliardami USD. Společnost Spirit, která bude podávat zprávy 1. listopadu, se připravuje na nového prozatímního generálního ředitele Patricka Shanahana, který má obnovit její rozvahu a obnovit zdatnou výrobu letadel.
Americké letecké společnosti Boeing, RTX a Spirit AeroSystems čelí značným finančním potížím v důsledku po sobě jdoucích výrobních nehod. Očekává se, že všechny tyto firmy ve svých výsledcích za třetí čtvrtletí vykážou ztráty kvůli přetrvávajícím výrobním závadám na lukrativních výrobcích letadel a motorů. Společnost Pratt & Whitney, dceřiná společnost RTX vyrábějící motory, bude v tomto čtvrtletí účtovat náklady ve výši 3 miliard dolarů a hodlá vyměnit komponenty obsahující kontaminovaný kovový prášek u potenciálně 700 motorů GTF . Společnosti Boeing a Spirit AeroSystems, které jsou dodavateli pro USA a Evropu, se zabývají závadou spočívající v chybně vyvrtaných otvorech na letadlech Boeing 737 MAX. V důsledku toho se může stát, že nebudou splněny cíle firem v oblasti příjmů na konci roku. Tyto nedostatky by navíc mohly výrazně ztížit předpokládanou tvorbu peněžních toků společnosti Boeing pro rok 2023, která se původně měla pohybovat mezi 3 a 5 miliardami USD. Společnost Spirit, která bude podávat zprávy 1. listopadu, se připravuje na nového prozatímního generálního ředitele Patricka Shanahana, který má obnovit její rozvahu a obnovit zdatnou výrobu letadel.