Nové výrobky společnosti Zynex se od svých předchůdců zásadně liší: jsou specifičtější a inovativnější. Nové výrobky, které společnost uvede na trh, by mohly zvýšit prodeje daleko nad očekávání analytiků. Zynex je společnost s bohatým oceněním, ale s velkým prostorem pro růst.
Investiční teze
I přes nedávný nárůst ceny akcií zůstává Zynex (NASDAQ:ZYXI) pro investory atraktivní díky novým inovativním produktům, které se společnost chystá uvést na trh a které by mohly výrazně zvýšit její tržby.
Hlavním předmětem podnikání této společnosti je prodej Nexwave, dvoukanálového multimodálního přístroje IFC, TENS a NMES, který prostřednictvím elektrické stimulace dokáže snížit bolest u pacientů trpících artritidou nebo lokalizovanou bolestí, a spotřebního materiálu, jako jsou elektrody nebo baterie, které se používají k jeho fungování.
Tento typ podnikání v průběhu času lineárně a stabilně rostl, přičemž míra růstu se rok od roku snižovala v souladu s běžným cyklem pronikání na trh.
Zdroj: Unsplash
Skutečným zlomem pro společnost a tématem této investiční teze jsou tři nové produkty (CM-1600, NiCO CO-Oximeter a HemeOx), které chce společnost v příštích několika letech uvést na trh prostřednictvím své divize Zynex monitoring solutions. Tyto produkty by mohly radikálně změnit charakter společnosti, ze současné společnosti specializované na výrobu jediného zařízení na diverzifikovanou společnost, která může zaútočit na různé trhy.
Který je trhem nových výrobků
Trh s monitorováním tělesných tekutin je pro společnost Zynex velkou příležitostí, neboť jeho hodnota se jen ve státech USA odhaduje na přibližně 3,6 miliardy, zatímco celosvětově bude v roce 2022 činit přibližně 11 miliard. Analytici navíc očekávají, že v roce 2026 dosáhne tento trh 18 miliard dolarů.
Společnost zatím na tomto trhu neprodává produkty divize Zynex Monitoring Solutions. Přesto s tím v příštích několika letech začne a její výrobky (CM-1600, NiCO CO-oxymetr a HemeOx) mají oproti konkurenci konkurenční výhodu.
Proč ostatní výrobky společnosti Zynex neuspěly?
Společnost Zynex prodává několik dalších výrobků, například Comfortrac/Saunders (krční trakce), JetStream (terapie horkem/chladem), LSO Back Braces (bederní opěrka) a Knee Braces (kolenní opěrka). Tyto výrobky tvoří přibližně 20 % tržeb společnosti a jen v posledním roce jejich prodej roste, zejména díky kolenním ortézám.
I přes viditelné zlepšení v uplynulém roce lze říci, že se společnosti nepodařilo tyto výrobky uvést na trh.
Prvním významným problémem je nedostatečné odlišení od konkurence na trhu. Při rychlém vyhledávání na internetu je možné najít desítky různých verzí kolenních nebo zádových ortéz, přičemž rozdíl je v tom, že výrobky společnosti Zynex stojí podstatně více a mají další funkce (například unikátní bezpečnostní zámky).
Většina osob postižených lokalizovanou bolestí však nevyžaduje vysoce výkonné produkty, jako jsou produkty společnosti Zynex, které jsou ideální pro pacienty s trvalejší chronickou bolestí.
Zdroj: Unsplash
Navíc v době, kdy společnost uváděla na trh většinu svých přístrojů, neměla dostatečně vyškolené obchodní oddělení a interní zdroje byly omezené. V důsledku toho společnost Zynex v roce 2021 vynaložila 42 % svých celkových příjmů na marketing a prodej (pouze 54 milionů USD). Není proto náhodou, že nejnovější produkt, kolenní ortéza, je také tím, který právě teď táhne prodeje.
Proč by měly být nové produkty úspěšnější?
Skutečně, již vybudovaná prodejní a marketingová síla se znalostmi, které společnost získala během několika posledních let, a efektivita obchodních zástupců (společnost v posledním roce propustila všechny málo výkonné zástupce) dává těmto výrobkům značnou výhodu oproti ostatním. Jak oznámila v předchozím konferenčním hovoru Anna Lucsoková:
Produktivita obchodních zástupců je na historicky nejvyšší úrovni, přičemž příjmy na jednoho obchodního zástupce činí 430 000 USD ročně […] jsme odhodláni udržet si nejlepší pracovní sílu ve své třídě a udržet si talenty potřebné k udržení konkurenceschopnosti.
Klíčovým aspektem je však odlišení těchto produktů od možných substitutů na trhu.
NiCO CO-Oximeter je první laserová fotopletysmografická technologie monitorování pacientů a umožňuje sledovat čtyři druhy hemoglobinu. Tato technologie se občas ukázala jako nespolehlivá, ale jak upřesnil generální ředitel společnosti v poslední čtvrtletní zprávě:
Bylo zjištěno, že technologie v LED systémech má přirozenou pigmentační odchylku. Věříme však, že naše řešení založené na laseru ze své podstaty řeší současné problémy trhu.
CM-1600 je zařízení, které umožňuje například inovativní sledování změn tekutin u pacientů podstupujících operaci. Je 100% neinvazivní a stav tekutin u pacienta se určuje pomocí algoritmu. Kombinací několika fyziologických parametrů se získá jediná hodnota relativního indexuTM (R.I.). Použití vlastního algoritmu chrání společnost před konkurencí, která chce vyrábět podobný produkt.
Kromě toho jsou tato zařízení určena pro použití v nemocnicích a na operačních sálech. Přesto jsou velmi specializované (na rozdíl od jiných produktů společnosti Zynex určených pro širší veřejnost).
Odhady příjmů
Odhad možných budoucích příjmů společnosti, jako je Zynex, je poměrně složitý úkol vzhledem k výraznému růstu, který společnost v posledních několika letech zaznamenala. Tento růst se v příštích letech zpomalí a odhady, které jsem provedl, berou v úvahu odhady analytiků, kteří očekávají, že do roku 2025 budou tržby dosahovat 25 %.
Nové výrobky společnosti Zynex se od svých předchůdců zásadně liší: jsou specifičtější a inovativnější. Nové výrobky, které společnost uvede na trh, by mohly zvýšit prodeje daleko nad očekávání analytiků. Zynex je společnost s bohatým oceněním, ale s velkým prostorem pro růst.I přes nedávný nárůst ceny akcií zůstává Zynex pro investory atraktivní díky novým inovativním produktům, které se společnost chystá uvést na trh a které by mohly výrazně zvýšit její tržby.Hlavním předmětem podnikání této společnosti je prodej Nexwave, dvoukanálového multimodálního přístroje IFC, TENS a NMES, který prostřednictvím elektrické stimulace dokáže snížit bolest u pacientů trpících artritidou nebo lokalizovanou bolestí, a spotřebního materiálu, jako jsou elektrody nebo baterie, které se používají k jeho fungování.Tento typ podnikání v průběhu času lineárně a stabilně rostl, přičemž míra růstu se rok od roku snižovala v souladu s běžným cyklem pronikání na trh.Skutečným zlomem pro společnost a tématem této investiční teze jsou tři nové produkty , které chce společnost v příštích několika letech uvést na trh prostřednictvím své divize Zynex monitoring solutions. Tyto produkty by mohly radikálně změnit charakter společnosti, ze současné společnosti specializované na výrobu jediného zařízení na diverzifikovanou společnost, která může zaútočit na různé trhy.Trh s monitorováním tělesných tekutin je pro společnost Zynex velkou příležitostí, neboť jeho hodnota se jen ve státech USA odhaduje na přibližně 3,6 miliardy, zatímco celosvětově bude v roce 2022 činit přibližně 11 miliard. Analytici navíc očekávají, že v roce 2026 dosáhne tento trh 18 miliard dolarů.Společnost zatím na tomto trhu neprodává produkty divize Zynex Monitoring Solutions. Přesto s tím v příštích několika letech začne a její výrobky mají oproti konkurenci konkurenční výhodu.Společnost Zynex prodává několik dalších výrobků, například Comfortrac/Saunders , JetStream , LSO Back Braces a Knee Braces . Tyto výrobky tvoří přibližně 20 % tržeb společnosti a jen v posledním roce jejich prodej roste, zejména díky kolenním ortézám.I přes viditelné zlepšení v uplynulém roce lze říci, že se společnosti nepodařilo tyto výrobky uvést na trh.Prvním významným problémem je nedostatečné odlišení od konkurence na trhu. Při rychlém vyhledávání na internetu je možné najít desítky různých verzí kolenních nebo zádových ortéz, přičemž rozdíl je v tom, že výrobky společnosti Zynex stojí podstatně více a mají další funkce .Většina osob postižených lokalizovanou bolestí však nevyžaduje vysoce výkonné produkty, jako jsou produkty společnosti Zynex, které jsou ideální pro pacienty s trvalejší chronickou bolestí.Navíc v době, kdy společnost uváděla na trh většinu svých přístrojů, neměla dostatečně vyškolené obchodní oddělení a interní zdroje byly omezené. V důsledku toho společnost Zynex v roce 2021 vynaložila 42 % svých celkových příjmů na marketing a prodej . Není proto náhodou, že nejnovější produkt, kolenní ortéza, je také tím, který právě teď táhne prodeje.Skutečně, již vybudovaná prodejní a marketingová síla se znalostmi, které společnost získala během několika posledních let, a efektivita obchodních zástupců dává těmto výrobkům značnou výhodu oproti ostatním. Jak oznámila v předchozím konferenčním hovoru Anna Lucsoková:Produktivita obchodních zástupců je na historicky nejvyšší úrovni, přičemž příjmy na jednoho obchodního zástupce činí 430 000 USD ročně […] jsme odhodláni udržet si nejlepší pracovní sílu ve své třídě a udržet si talenty potřebné k udržení konkurenceschopnosti.Klíčovým aspektem je však odlišení těchto produktů od možných substitutů na trhu.NiCO CO-Oximeter je první laserová fotopletysmografická technologie monitorování pacientů a umožňuje sledovat čtyři druhy hemoglobinu. Tato technologie se občas ukázala jako nespolehlivá, ale jak upřesnil generální ředitel společnosti v poslední čtvrtletní zprávě:Bylo zjištěno, že technologie v LED systémech má přirozenou pigmentační odchylku. Věříme však, že naše řešení založené na laseru ze své podstaty řeší současné problémy trhu.CM-1600 je zařízení, které umožňuje například inovativní sledování změn tekutin u pacientů podstupujících operaci. Je 100% neinvazivní a stav tekutin u pacienta se určuje pomocí algoritmu. Kombinací několika fyziologických parametrů se získá jediná hodnota relativního indexuTM . Použití vlastního algoritmu chrání společnost před konkurencí, která chce vyrábět podobný produkt.Kromě toho jsou tato zařízení určena pro použití v nemocnicích a na operačních sálech. Přesto jsou velmi specializované .Odhad možných budoucích příjmů společnosti, jako je Zynex, je poměrně složitý úkol vzhledem k výraznému růstu, který společnost v posledních několika letech zaznamenala. Tento růst se v příštích letech zpomalí a odhady, které jsem provedl, berou v úvahu odhady analytiků, kteří očekávají, že do roku 2025 budou tržby dosahovat 25 %.